Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Het is voor mij totaal onaanvaardbaar politici te belagen met geweld en terreur.chesini schreef: ↑Vandaag 09:51Discuteer op/in de media (zoals op De Spaargids en ja daar kan het pittig zijn) maar blijf van de mensen zelf af. Dat kan gewoon niet. Sorry, ik vind dat schandalig.VincentVega schreef: ↑Vandaag 08:28 https://www.hln.be/antwerpen/hoe-drie-j ... ac9d455e6/
Hoe drie jihadisten met zelfgemaakte bom hun ‘buurman’ Bart De Wever dood wilden, een van hen is zelfs nog scholier
“De verdachten beraamden een terroristische aanslag tegen politici. Mogelijk wilden zij toeslaan door met een drone een explosief te laten ontploffen in de buurt van hun doelwit.” Dat was de onthutsende boodschap van federaal procureur Ann Fransen na een politieoperatie donderdag in het Antwerpse Deurne, op amper enkele honderden meters van de privéwoning van eerste minister Bart De Wever (N-VA). Een van de verdachten blijkt nog scholier in een opvallende studierichting.
Verander het woord "politici" in "mensen" en ik ben het geheel met je eens.
Trouwens dat woordje "onaanvaardbaar" komt me ook bekend voor, dat hoor je bij politici en de EU ook altijd.
Het is overigens wel een holle phrase.
De vraag is dan ook altijd: "en wat ga je er dan wel aan doen?"
Zolang een ander, maar de rekening betaald van hun profijtjes is alles oke.VincentVega schreef: ↑Gisteren 18:18
De mensen die voor zichzelf (en anderen) zorgen en wat spaargeld opzijgezet hebben bestraffen en diegenen die niets gespaard hebben belonen. Rare logica …
Estate Guru believer.
Belgen?VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:49"Intussen raken meer details bekend over de verdachten die gisteren zijn opgepakt. Volgens onze informatie gaat het om 3 Belgen: een 18-jarige en 24-jarige van Marokkaanse afkomst en een 23-jarige van Tsjetsjeense afkomst. Ze kenden elkaar persoonlijk.
De 24-jarige werd gisteren vrijgelaten door gebrek aan bewijs. De 2 anderen worden vanochtend voorgeleid bij de onderzoeksrechter, die zal bepalen of ze onder aanhoudingsbevel worden geplaatst.
Beiden volgen een veiligheidsopleiding, de 18-jarige studeerde Defensie en Veiligheid op het Sint-Norbertus-instituut in Antwerpen, de 23-jarige volgt een cybersecurity-opleiding aan een hogeschool."
O ja, 2 van de 3 waren ook al gekend bij politie en gerecht (voor "kleinere feiten") ... maar nog nooit veroordeeld.
100% akkoord met "politici én mensen". Ik had het ook al gezien dat ik breder moest gaan. Maar bon.JOKER247 schreef: ↑Vandaag 10:00Het is voor mij totaal onaanvaardbaar politici te belagen met geweld en terreur.
Verander het woord "politici" in "mensen" en ik ben het geheel met je eens.
Trouwens dat woordje "onaanvaardbaar" komt me ook bekend voor, dat hoor je bij politici en de EU ook altijd.
Het is overigens wel een holle phrase.
De vraag is dan ook altijd: "en wat ga je er dan wel aan doen?"
Wat ik er zelf aan doe ? Oa discuteren op De Spaargids zonder mensen fysiek te gaan belagen. Er lopen in BE heel veel mensen rond die je bij de minste discutie tegen de grond slaan of een glas naar je werpen.
Maar het is dikwijls de underground van de maatschappij. Er is veel werk aan de winkel in het onderwijs.
En wat doe jij er aan ?
Laatst gewijzigd door chesini op 10 oktober 2025, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
In vele media wordt dit niet vermeld: ze hebben weliswaar de Belgische nationaliteit maar 2 zijn van Marokkaanse afkomst en 1 van Tsjetsjeense afkomst. Mogelijk dus met eendubbele nationaliteit.Trivium schreef: ↑Vandaag 10:06Belgen?VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:49
"Intussen raken meer details bekend over de verdachten die gisteren zijn opgepakt. Volgens onze informatie gaat het om 3 Belgen: een 18-jarige en 24-jarige van Marokkaanse afkomst en een 23-jarige van Tsjetsjeense afkomst. Ze kenden elkaar persoonlijk.
De 24-jarige werd gisteren vrijgelaten door gebrek aan bewijs. De 2 anderen worden vanochtend voorgeleid bij de onderzoeksrechter, die zal bepalen of ze onder aanhoudingsbevel worden geplaatst.
Beiden volgen een veiligheidsopleiding, de 18-jarige studeerde Defensie en Veiligheid op het Sint-Norbertus-instituut in Antwerpen, de 23-jarige volgt een cybersecurity-opleiding aan een hogeschool."
O ja, 2 van de 3 waren ook al gekend bij politie en gerecht (voor "kleinere feiten") ... maar nog nooit veroordeeld.
Van mijn part mogen ze de Belgische nationaliteit afnemen van criminelen met een dubbele nationaliteit. Ze hebben dan nog steeds een andere nationaliteit ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Een nog logischer oplossing. Belgische nationaliteit afnemen en terugsturen naar het land van de oorspronkelijke nationaliteit in geval van criminelen.VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:12In vele media wordt dit niet vermeld: ze hebben weliswaar de Belgische nationaliteit maar 2 zijn van Marokkaanse afkomst en 1 van Tsjetsjeense afkomst. Mogelijk dus met eendubbele nationaliteit.
Van mijn part mogen ze de Belgische nationaliteit afnemen van criminelen met een dubbele nationaliteit. Ze hebben dan nog steeds een andere nationaliteit ...
Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Opnieuw verwijs ik je naar de integrale opname van de college. In het bijzonder het stukje waar hij het heeft over... polarisatie. Was het je nog niet opgevallen dat polarisatie een globaal verchijnsel is? De US, Duitsland, Brazilie,... Toch niet meteen landen waar je de schuld in de schoenen van De Wever kunt steken?
Bron: het internet.
Wel, dan hoop ik dat ze DIK gebuisd zullen zijn!VincentVega schreef: ↑Vandaag 09:49 Beiden volgen een veiligheidsopleiding, de 18-jarige studeerde Defensie en Veiligheid op het Sint-Norbertus-instituut in Antwerpen, de 23-jarige volgt een cybersecurity-opleiding aan een hogeschool."

De studierichting Offensie en onveiligheid ware beter geweest.
Waar ze vervolgens vrijgelaten worden en door de straten kunnen paraderen als held, en nieuwe rekruten opleiden. Mooi niet. Dendermonde. In een cel met 5, voorzien voor 2. Matras op de grond.
Raar dat hij het niet in het Latijn heeft gezegd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ook in Duitsland hebben politici het niet gemakkelijk ... al zaten de daders deze keer in haar eigen (pleeg)familie: 2 geadopteerde minderjarigen uit Eritrea.
https://www.hln.be/buitenland/duitse-b ... ~a65b9b79/
Duitse burgemeester (57) die zwaargewond raakte bij mesaanval “urenlang gefolterd in kelder door eigen adoptiedochter (17)”
https://www.hln.be/buitenland/duitse-bu ... ~a8d77cd1/
Duitse burgemeester buiten levensgevaar na mesaanval, politie gaat uit van familieconflict: “Ze had ruzie met adoptiezoon”
Duitse burgemeester (57) die zwaargewond raakte bij mesaanval “urenlang gefolterd in kelder door eigen adoptiedochter (17)”
Duitse burgemeester buiten levensgevaar na mesaanval, politie gaat uit van familieconflict: “Ze had ruzie met adoptiezoon”
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Je leeft in een droomwereld. Ze zijn ginder blij dat ze hun rapaille kwijt zijn. Wat doet je denken dat ze ze daar terug zullen nemen?
Stank voor dank noemen ze dat.VincentVega schreef: ↑Vandaag 11:33 Ook in Duitsland hebben politici het niet gemakkelijk ... al zaten de daders deze keer in haar eigen (pleeg)familie: 2 geadopteerde minderjarigen uit Eritrea.