Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
In het parlement de paljas uithangen en ondertussen ook nog digitaal de gemeenteraad bijwonen en zitpenningen opstrijken. Je moet maar durven….
Idd, niet mijn favoriete politicus maar in deze krijt hij mijn stem.Trivium schreef: ↑Vandaag 07:13 Van Quickenborne is nu niet mijn favoriete persoon maar dit doet hij fantastisch.
https://www.hln.be/binnenland/met-pizza ... ~ab83be3b/
Die ziekelijke controle gaat wel wat ver.
Dan kent België veel durvers.
Er staat me nog iets bij van een dame die jonge Marokkanen leerde dansen. Echter verder nooit meer iets van gehoord. Die spaarde meen ik geen auto's, maar villa's.
Idem voor mij
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Het was ook al veel eerder opgemerkt, de ziekenbond had al eens terug betalingen gevraagd van eerder onterechte betalingen. Met andere woorden ze wisten het wel maar pas wanneer het misbruik zo extreme vormen aannam heeft men een klacht ingediend. Ziekenbonden zijn hier ook nalatig en schuldig, zij geven het geld van de overheid uit, het minste wat je kan verwachten is dat het niet zomaar uitgedeeld wordt zonder enige controle. Maar ja, als je belastinggeld mag uitdelen steekt het niet zo nauw zeker...
klopt, maar het recht op verhoogde tegemoetkoming is wel verworven dan ook al hebben ze 10 000 000 ,00 euro per jaar aan roerend inkomen enz.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 23:59 Conclusie:
de federale integratietegemoetkoming is wel degelijk inkomensafhankelijk maar het daaruit vloeiende directe recht op de VT niet.
Tja, ik heb dat zo ingewikkeld ni gemaakt zeh![]()
Datamining was al een groot punt in het verkiezingsprogramma van N-VA. Een groot deel van de Vlamingen wil dat dan wel zou ik denken.Tradie schreef: ↑Vandaag 08:34Idd, niet mijn favoriete politicus maar in deze krijt hij mijn stem.Trivium schreef: ↑Vandaag 07:13 Van Quickenborne is nu niet mijn favoriete persoon maar dit doet hij fantastisch.
https://www.hln.be/binnenland/met-pizza ... ~ab83be3b/
Die ziekelijke controle gaat wel wat ver.
Ik zou echter alleen rekeningen op naam van rechtspersonen controleren, rekeningen op naam van natuurlijke personen beschermen.
Juridisch perfect mogelijk.
Wie is in deze in de fout gegaan lijkt me toch de zorgverstrekker. (geld geld)vortex schreef: ↑Vandaag 08:53
Het was ook al veel eerder opgemerkt, de ziekenbond had al eens terug betalingen gevraagd van eerder onterechte betalingen. Met andere woorden ze wisten het wel maar pas wanneer het misbruik zo extreme vormen aannam heeft men een klacht ingediend. Ziekenbonden zijn hier ook nalatig en schuldig, zij geven het geld van de overheid uit, het minste wat je kan verwachten is dat het niet zomaar uitgedeeld wordt zonder enige controle. Maar ja, als je belastinggeld mag uitdelen steekt het niet zo nauw zeker...
Of zou eigen volk eerst betekenen, onze eigen kassa eerst.
Een ander zwarte piet toespelen daar ben je sterk in.
Nu Quikie is goed bezig om makkelijkere controle tegen te gaan.
Wie niks te verbergen heeft kan zo een extra controle gerust aan.
Wie wat te verbergen heeft, is er tegen.
We zijn hier op forum toch van mening misbruik moet er uit.
Estate Guru believer.
Als er aan de begroting, lees besparingen, gewerkt zou worden zoals quicky werkt, amai. we hadden miljarden over.
Ken je het spreekwoord "gelegenheid maakt de dief"?platin schreef: ↑Vandaag 10:11Wie is in deze in de fout gegaan lijkt me toch de zorgverstrekker. (geld geld)vortex schreef: ↑Vandaag 08:53
Misschien is er in ons land wat te veel gelegenheid om te stelen en te frauderen of creatief met wetgeving om te gaan.
Misschien moet men voor alweer nieuwe of nog hogere belastingen in te voeren eens wat minder gelegenheid creëren zodat dergelijk flagrant misbruik en tal van ander profitariaat en fraude wat minder geld kosten aan de overheid, de belastingbetaler m.a.w.