Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ja, maar zo simpel is het niet natuurlijk he. Met een diploma onderwijzer kun je niet zomaar op je 45ste verpleegkundige worden.
Bovendien, ik kan de redenering ook omdraaien: als de pensioen- (en andere) voorwaarden in het onderwijs zo mooi zijn, dat jij dan in het onderwijs gaat he, toch? Ze zoeken nog volop leerkrachten. Eerst een paar jaar in een leuke middelbare school in onze prachtige hoofstad, op een school met een hart voor diversiteit, inclusie en gelijke kansen. Veel plezier!
Laatst gewijzigd door patrick4 op 26 november 2025, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Inderdaad. Maar dat hautaine lachje, met die belerende vinger had gerust achterwegen gelaten mogen worden. Gewoon een beetje bescheidenheid en het beself dat je ook al eens een fout kunt maken zou meneer de professor niet slecht staan.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Acherpoortje
( Of moet men daarvoor bij de Conner zijn ? )
Indien men de 2 indexblokkeringen op het loon zou willen omzeilen.
Zou men bv. in overeenkomst met de werkgever dat maand na de indexblokkering een nieuw contract kunnen overeenkomen , waar het loon 2 % hoger is dan voordien ?( Eigenlijk kost het de werkgever niks, want die moet die indexblokkering toch maar aan de 'brave' 'overheid' afgeven ? )
Het is voor een vriend dat ik het vraag, want zelf ben ik op pensioen en daar gaat het niet lukken.
2 % boven de 4 000 euro lijkt heel weinig , maar die 2 % wordt wel levenslang meegesleurd. Bv. 5000 - 4000 = 1000 euro * 2 % =20 euro. Maal 500 maanden = 10 000 euro verlies * 2 indexblokkeringen = 20 000 ,00 euro verlies ).
( Of moet men daarvoor bij de Conner zijn ? )
Indien men de 2 indexblokkeringen op het loon zou willen omzeilen.
Zou men bv. in overeenkomst met de werkgever dat maand na de indexblokkering een nieuw contract kunnen overeenkomen , waar het loon 2 % hoger is dan voordien ?( Eigenlijk kost het de werkgever niks, want die moet die indexblokkering toch maar aan de 'brave' 'overheid' afgeven ? )
Het is voor een vriend dat ik het vraag, want zelf ben ik op pensioen en daar gaat het niet lukken.
2 % boven de 4 000 euro lijkt heel weinig , maar die 2 % wordt wel levenslang meegesleurd. Bv. 5000 - 4000 = 1000 euro * 2 % =20 euro. Maal 500 maanden = 10 000 euro verlies * 2 indexblokkeringen = 20 000 ,00 euro verlies ).