Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Zeg ik dat er iets verkeerd aan is ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:28Euh … en wat is daar verkeerd aan?KV schreef: ↑Gisteren 14:08 Ook opmerkelijk deze week , extra taksen op pakjes uit China( van de webshops nonkel Ali , Temu , ...) in de overeengekomen meerjarenbegroting.
En in dezelfde dagen maakt bpost kenbaar dat ze een samenwerking aangaan met Temu voor de distributie van die pakjes.
bpost waar de staat de meerderheidsaandeelhouder van is.![]()
Ik merkte enkel op dat het begrotingsakkoord een maatregel omvatte (taks op invoer Chinese pakjes) waar dag later het bedrijf waar der overheid meerderheidsaandeelhouder van is zijn samenwerking bekendmaakt met zo een Chinese invoerspeler
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Goed opgemerkt.
Maar wat interessanter is, is welke bedenkingen je daar dan bij hebt.
Zeker aangezien: federale-arizona-regering-t33254-3915.html#p665779
- VincentVega
- Hero Member

Euh … en wat is daar opmerkelijk aan?KV schreef: ↑Gisteren 17:50
Zeg ik dat er iets verkeerd aan is ?
Ik merkte enkel op dat het begrotingsakkoord een maatregel omvatte (taks op invoer Chinese pakjes) waar dag later het bedrijf waar der overheid meerderheidsaandeelhouder van is zijn samenwerking bekendmaakt met zo een Chinese invoerspeler
En wat is een invoerspeler?
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 30 november 2025, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
De reden is simpel: waarom iets zelf maken dat al bestaat en dat we nooit zelf beter en nog veel minder goedkoper kunnen doen.EarthNvstr1 schreef: ↑Gisteren 16:18 Vermits er geen enkele Belgische speler het ziet zitten om zo'n platform in België (of bij uitbreiding in Europa) uit te bouwen ... zouden we ons eens niet afvragen hoe dat komt ?
"De Belg die dan dan ook nog eens slechter doet." Wat voor domme uitspraken zijn dat.KleineSpaarder schreef: ↑29 november 2025, 14:47De Vlamingen bestellen massaal belachelijk goedkope producten op Asiatische websites ... zo wakker liggen ze dus niet van jouw argument.
Als mijn glasvezel, mijn telefoon, mijn electriciteit, mijn water, mijn verwarming, mijn tuin, mijn schilderwerk... morgen in orde is, in plaats van over 9 maanden door een "beschermde" Belg die het dan ook nog eens slechter doet, dan is de keuze snel gemaakt.
Ik heb de dubieuze eer gehad een nieuwbouw appartement gekocht te hebben aan de kust. Eerlijk gezegd, toen ik de werken zag vorderen had ik veel goesting om mij terug te trekken maar dat kon jammer genoeg niet. Onderaanemer van onderaannemer en onderonderaanemers. Allemaal buitenlanders. Het waren werkelijk pippo's eerste klasse. Ik denk dat zij daar de stiel al doende leerden. Een bende 12 jarigen zouden beter werk hebben geleverd. Afvoerleidingen verkeerd geplaats, lekken langs alle kanten, overal schade, meer scheef dan recht.....Ik zag het verkeerd lopen maar ik kon er niks aan doen. Bouwbedrijven zijn maffia geworden, niet meer en niet min. Goedkoop zetten en duur verkopen. Uiteindelijk na 5 jaar verkocht. Nul opbrengst en vele grijze haren rijker. En uiteindelijk allemaal dankzij door onze zo geprezen Europese Unie.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Zonder buitenlandse arbeiders ontketen je de grootste vastgoedcrisis ooit.
En voor de rest bestaan er even goed tegenvoorbeelden van poolse stukadoors die aan een fractie van de prijs werk leveren dat 100x beter is dan wat de Belg presteert.
En voor de rest bestaan er even goed tegenvoorbeelden van poolse stukadoors die aan een fractie van de prijs werk leveren dat 100x beter is dan wat de Belg presteert.