Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member

Re: Federale Arizona-regering
… maar tussen 8 en 12u moet die veiligheid niet gegarandeerd worden ?kazavubu schreef: ↑29 december 2025, 19:42De staking vindt plaats op donderdag 31 december tussen 8 en 12 uur. Om 11.30 uur verzamelen de brandweerlieden op het Esplanadeplein achter de Congreskolom in Brussel. Om 12 uur keren zij terug naar hun kazernes om de veiligheid van collega’s en inwoners te blijven garanderen.Trivium schreef: ↑29 december 2025, 16:20 De pompiers in Brussel gaan staken op 31 december. Misschien kunnen de flikken hetzelfde doen.
https://www.hln.be/brussel/brusselse-br ... ~a0896fb3/
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Gelukkig kwam hier toch iemand de juiste nuances brengen.VincentVega schreef: ↑29 december 2025, 19:47… maar tussen 8 en 12u moet die veiligheid niet gegarandeerd worden ?kazavubu schreef: ↑29 december 2025, 19:42
De staking vindt plaats op donderdag 31 december tussen 8 en 12 uur. Om 11.30 uur verzamelen de brandweerlieden op het Esplanadeplein achter de Congreskolom in Brussel. Om 12 uur keren zij terug naar hun kazernes om de veiligheid van collega’s en inwoners te blijven garanderen.![]()
![]()
![]()
Dat jij graag mee gaat in fake news (als het onderwerp je goed uitkomt) is al langer geweten
- VincentVega
- Hero Member

Welk fake news? Tussen 8 en 12u werkt de brandweer van Brussel overmorgen niet ….KV schreef: ↑29 december 2025, 19:55Gelukkig kwam hier toch iemand de juiste nuances brengen.VincentVega schreef: ↑29 december 2025, 19:47
… maar tussen 8 en 12u moet die veiligheid niet gegarandeerd worden ?![]()
![]()
![]()
Dat jij graag mee gaat in fake news (als het onderwerp je goed uitkomt) is al langer geweten![]()
![]()
Tactiek : "ik heb het niet begrepen"
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- VincentVega
- Hero Member

Ook voor jou prettige feestdagen!
https://www.dievandeboekhouding.be/blog ... otschappenKV schreef: ↑29 december 2025, 16:55Ik deel je mening. Ik herinner me nog goed de zaterdag dat het arizona-akkoord was uitgekomen.
Ik viel ook achterover toen te moeten lezen wat men allemaal in petto had van achteruitgang arbeidswetgeving (ineens kwamen zelfs opzegtermijnen ook in het vizier). Ik had toen echt de indruk : je leest hier zo hoe VOKA de pen heeft vastgehouden voor sommige delen tekst...
Ik had toen ook een gevoel : keren we stilaan terug richting vorige eeuw. Minder en minder verdienen en minder en minder rechter voor de werkende klasse....
Waarom dan het ene wel allemaal willen wijzigen (rechten werkende klasse) , omdat zogenaamd omdat het "moet" , een sinterklaas-politiek niet kan aanblijven ...mondeo17 schreef: ↑29 december 2025, 13:16 Arizona maakt zich inderdaad niet populair. Maar iemand moet eindelijk beginnen aan de puinhoop van jaren Sinterklaas-politiek. Sommigen halen die managementvennootschappen aan als voorbeeld, maar die regels zijn al van vroeger. Ik ben ook NIET voor die vennootschappen, maar sommige politici toeteren, maar waren er wel bij betrokken toen de regels goedgekeurd werden.
Maar een sinterklaaspolitiek blijven aanhouden voor managementvennootschappen is dan maar te aanvaarden ??
2 maten / 2 gewichten ?
Waarom zeg je dat er niets verandert voor managementvennootschappen? Of het genoeg is laat ik aan anderen over. Maar wanneer is het genoeg?
-
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member

KV heeft het wederom “verkeerd gelezen” of verkeerd begrepen”.mondeo17 schreef: ↑30 december 2025, 08:51https://www.dievandeboekhouding.be/blog ... otschappenKV schreef: ↑29 december 2025, 16:55
Ik deel je mening. Ik herinner me nog goed de zaterdag dat het arizona-akkoord was uitgekomen.
Ik viel ook achterover toen te moeten lezen wat men allemaal in petto had van achteruitgang arbeidswetgeving (ineens kwamen zelfs opzegtermijnen ook in het vizier). Ik had toen echt de indruk : je leest hier zo hoe VOKA de pen heeft vastgehouden voor sommige delen tekst...
Ik had toen ook een gevoel : keren we stilaan terug richting vorige eeuw. Minder en minder verdienen en minder en minder rechter voor de werkende klasse....
Waarom dan het ene wel allemaal willen wijzigen (rechten werkende klasse) , omdat zogenaamd omdat het "moet" , een sinterklaas-politiek niet kan aanblijven ...
Maar een sinterklaaspolitiek blijven aanhouden voor managementvennootschappen is dan maar te aanvaarden ??
2 maten / 2 gewichten ?
Waarom zeg je dat er niets verandert voor managementvennootschappen? Of het genoeg is laat ik aan anderen over. Maar wanneer is het genoeg?
Of het past gewoon niet in zijn extreem-links dogmatisch denken dat alles wat naar N-VA, Vlaanderen of ondernemerschap ruikt sowieso verkeerd is.
Vanaf dat de woorden “ondernemingen”, “zelfstandige”, “management” of “privé-sector” vallen, kan je met KV geen normale discussie meer voeren. Typische linkse afgunst, het gras is altijd groener aan de overkant. En belast vooral niet mij maar anderen.
Er zijn trouwens ook wel wat nadelen verbonden aan een managementvennootschap:
* Meer administratie en extra kosten. Als zelfstandige moet je zelf jouw sociale bijdragen betalen.
* Geen sociale zekerheid zoals in loondienst (geen opzegvergoeding of recht op werkloosheidsvergoeding, lagerpensioen …)
* Geld is minder snel beschikbaar voor privégebruik. ...
* Risico's als bedrijfsleider
Maar daar houden die linkse (afgunstige) rakkers geen rekening mee …
Wat een sukkelaars toch elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler.VincentVega schreef: ↑30 december 2025, 09:15
* Meer administratie en extra kosten. Als zelfstandige moet je zelf jouw sociale bijdragen betalen.
* Geen sociale zekerheid zoals in loondienst (geen opzegvergoeding of recht op werkloosheidsvergoeding, lagerpensioen …)
Maar daar houden die linkse (afgunstige) rakkers geen rekening mee …![]()
En voor de rest maar klagen.
En zwijgen over wat ze elk jaar verdienen en wat ze verhuren, kopen.
Iemand die over zo een zaken spreekt is een linkse afgunstige.
Zelf veranderen van job is not done.
Estate Guru believer.
"Elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler"platin schreef: ↑30 december 2025, 10:59Wat een sukkelaars toch elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler.VincentVega schreef: ↑30 december 2025, 09:15
Gekker moet het toch niet worden Platin.
Dit is inderdaad wel een teken van afgunst.
- VincentVega
- Hero Member

Ik had het nog niet gezien omdat platin op mijn negeerlijst staat ... maar nu jij hem citeert, zie ik toch nog zijn (afgunstige) reactie.JOKER247 schreef: ↑30 december 2025, 11:10"Elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler"platin schreef: ↑30 december 2025, 10:59
Wat een sukkelaars toch elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler.
Gekker moet het toch niet worden Platin.
Dit is inderdaad wel een teken van afgunst.
Waarvoor dank
Platin bevestigt enkel maar mijn stelling
Quod erat demonstrandum ...VincentVega schreef: ↑30 december 2025, 09:15 Typische linkse afgunst, het gras is altijd groener aan de overkant. En belast vooral niet mij maar anderen.![]()
Zo gaat het hier. Iedereen die het een beetje beter heeft door te werken wekt afgunst op. Ik heb liever iemand die werkt en een belastingvoordeel krijgt, maar ook bijdraagt aan de sociale zekerheid. Dan iemand die er ONTERECHT alleen maar uithaalt.platin schreef: ↑30 december 2025, 10:59Wat een sukkelaars toch elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler.VincentVega schreef: ↑30 december 2025, 09:15
De hangmatters beginnen de hete adem in hun nek te voelen en daarom raken ze alsmaar gefrustreerder.
Sommigen uiten hun frustratie nog op een redelijk beschaafde manier, anderen beginnen te schelden op alles en iedereen.
Nu ze doen maar. De tijden van hun luilekkerleventje zijn eindigend of het zal ze toch op zijn minst veel moeilijker gemaakt worden om hun luilekkerleventje vol te houden.
Sommigen uiten hun frustratie nog op een redelijk beschaafde manier, anderen beginnen te schelden op alles en iedereen.
Nu ze doen maar. De tijden van hun luilekkerleventje zijn eindigend of het zal ze toch op zijn minst veel moeilijker gemaakt worden om hun luilekkerleventje vol te houden.
Ah laat hem maar doen.platin schreef: ↑30 december 2025, 10:59Wat een sukkelaars toch elke 4 jaar een andere car betaald door de werkende belasting betaler.VincentVega schreef: ↑30 december 2025, 09:15
Het duo VEGA-VORTEX fungeert hier op SG zowat als lokale schildknapen van NVA.
Wat zich resulteert in dat elke vorm van kritiek en bedenkingen over ARIZONA (dat onder leiding valt van NVA) steevast moeten worden gecounterd met :
- Het is allemaal de schuld van Vooruit die mee in de regering zit
- Je bent een linkse extremist
- Je bent een PVDA afgunstige
- Je bent een leugenaar
- Je leest de zaken verkeerd
- je ...
Heel objectief discuteren is dat met hun
Feiten zijn nochtans wat ze zijn, maar als je ze niet zien of horen wil , zullen we er nog maar een kaarsje voor branden zeker ....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.