Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ja, Merckx is geen simpele. Die leeft in de schemerzone/grenszone tussen geneeskunde en politiek. Hij is al geschorst door de ORDE, heeft al 2 maanden in de gevangenis gezeten. GVHV heeft al aanmaningen gekregen owv pamfletten in de wachtkamer en het laten ondertekenen van petities. GVHV mag hun patiëntenbestanden niet meer gebruiken voor politieke mailings.JustSpike schreef: ↑Vandaag 14:10Maar als je dat doet, dan blijft er niets meer over van het concept van GVHV. Men zou de doelstelling (mensen voor een politieke kar spannen) niet meer kunnen realiseren. GVHV heeft -integenstelling tot wat de naam doet vermoeden- weinig met geneeskunde te maken, en alles met politiek.
Het stoort mij erg dat een dergelijke organisatie gezien wordt als een nobel initiatief, en Kris Merckx als een soort engeltje. In feite is het gewoon gesubsidieerde geneeskunde waarbij men alle deontologische regels aan de laars lapt en misbruik maakt van de kwetsbaarheid van zieken (en niet zelden sociaal zwakkeren) om politiek garen te spinnen. Zelfs het Vlaams Blok heeft zich nooit tot dergelijke schabouwelijke praktijken verlaagd.
GVHV heeft 25.000 patiënten. In BE zijn er 250.000 patiënten lid van een forfaitaire praktijk. Dus patiënten die niet akkoord zijn met GVHV kunnen naar een ander wijkgezondheidscentrum gaan. Bvb in het Antwerpse:
- Berchem: WGC Wolvenberg.
- Deurne: WGC De Grypeer.
- Borgerhout: WGC De Central.
- Antwerpen-Noord: WGC Dam, WGC De Brusselsepoort.
- Kiel/Zuid: WGC 't Kiel.
De patiënt kan maw zelf keizen waar hij zich inschrijft toch?
Dat is de taak Van De Wever. Ik doe mijn taak al door alle olifanten in de kamer te willen benoemen. De Wever moet - als baas van NV BE - ze bij mekaar zetten in een zaal, en ze mogen niet buiten tot er een actieplan goedgekeurd is. Ze, dwz:
- Valerie Van Peel
- Conner Rousseau
- Sammy Mahdi
- Georges-Louis Bouchez
- Yvan Verougstraete
Dat is het soort hypo...ten die graag ganse dagen over uitkeringsgerechtigden, de "hangmatters" lopen te mijmeren. De "parasieten die leven op kosten van de staat ... etc ..."
Je hebt ook een andere soort : zij die weinig bijdragen aan het dagelijks werk en hun tijd dan maar vertieren aan forumgetrol, hangmatten tijdens de werkuren en leven op kosten van de werkgever dus.
Ah, KV loopt hier ook nog rond. Die schaamt zich natuurlijk niet voor zulke posts. Het is hier toch wat met die nicknames/ aliassen ...
OT: Vanwaar komen al die enkelbanden ineen? Er was toch een 'nijpend' tekort?
OT: Vanwaar komen al die enkelbanden ineen? Er was toch een 'nijpend' tekort?
Alias van wie of wat ? ....
Ik ben nog steeds dezelfde , van begin tot heden , totaal geen nood (en geen tijd) aan andere nicks of andere profielen
En waarom zou ik mij moeten schamen ? De termen "hangmatters" of "parasieten van de maatschappij" zijn VEGA zijn retorieken....
- VincentVega
- VIP member

KV schreef: ↑Vandaag 19:36 Dat is het soort hypo...ten die graag ganse dagen over uitkeringsgerechtigden, de "hangmatters" lopen te mijmeren. De "parasieten die leven op kosten van de staat ... etc ..."
Je hebt ook een andere soort : zij die weinig bijdragen aan het dagelijks werk en hun tijd dan maar vertieren aan forumgetrol, hangmatten tijdens de werkuren en leven op kosten van de werkgever dus.
Zware beschuldigingen? Kan je die ook hard maken, broer?
Waar ergens heb ik uitkeringsgerechtigden “parasieten” genoemd, broer?
De term “hangmatters” heb ik wel gebruikt … maar enkel voor zieken die niet echt ziek zijn en voor werklozen die zich settelen in hun werkloosheidsuitkering, geen werk zoeken en niet aan de slag willen. Nooit voor alle uitkeringsgerechtigden, enkel voor zij die er misbruik van maken. Een wereld van verschil, broer …
Maar dat past vermoedelijk niet in jouw retoriek, broer. Je mag me pakken op dingen die ik geschreven of gezegd heb maar leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruikt heb, broer.
Laatst gewijzigd door VincentVega op 18 maart 2026, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- VincentVega
- VIP member

Belachelijk van KV. Ik heb al tig keren gezegd wie ik parasieten vind en wie niet. Wie profiteert van de SZ (zieken die niet ziek zijn, werklozen die geen werk zoeken en/of niet willen werken …) en meestal was dat op een opmerking van KV. Hij zou dus intussen goed genoeg het onderscheid moeten kunnen maken …
De term “parasieten van de maatschappij” heb ik nooit gebruikt. Of KV zou het tegendeel moeten kunnen bewijzen …
OT: het probleem van de overvolle gevangenissen verplaatste zich gewoon. Er is al een tekort aan enkelbanden. Dus meer gevangenen vrijlaten met een enkelband (die niet beschikbaar is) is dus geen oplossing.
De oorzaken worden niet aangepakt: er zitten veel mensen in voorhechtenis (oorzaak: traagheid van het gerecht) en ook veel buitenlanders die in hun land een straf kunnen uitzitten maar daar niet welkom zijn. Pak dat aan en de capaciteit zal wel voldoende zijn …
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen