Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ja, Merckx is geen simpele. Die leeft in de schemerzone/grenszone tussen geneeskunde en politiek. Hij is al geschorst door de ORDE, heeft al 2 maanden in de gevangenis gezeten. GVHV heeft al aanmaningen gekregen owv pamfletten in de wachtkamer en het laten ondertekenen van petities. GVHV mag hun patiëntenbestanden niet meer gebruiken voor politieke mailings.JustSpike schreef: ↑18 maart 2026, 14:10Maar als je dat doet, dan blijft er niets meer over van het concept van GVHV. Men zou de doelstelling (mensen voor een politieke kar spannen) niet meer kunnen realiseren. GVHV heeft -integenstelling tot wat de naam doet vermoeden- weinig met geneeskunde te maken, en alles met politiek.
Het stoort mij erg dat een dergelijke organisatie gezien wordt als een nobel initiatief, en Kris Merckx als een soort engeltje. In feite is het gewoon gesubsidieerde geneeskunde waarbij men alle deontologische regels aan de laars lapt en misbruik maakt van de kwetsbaarheid van zieken (en niet zelden sociaal zwakkeren) om politiek garen te spinnen. Zelfs het Vlaams Blok heeft zich nooit tot dergelijke schabouwelijke praktijken verlaagd.
GVHV heeft 25.000 patiënten. In BE zijn er 250.000 patiënten lid van een forfaitaire praktijk. Dus patiënten die niet akkoord zijn met GVHV kunnen naar een ander wijkgezondheidscentrum gaan. Bvb in het Antwerpse:
- Berchem: WGC Wolvenberg.
- Deurne: WGC De Grypeer.
- Borgerhout: WGC De Central.
- Antwerpen-Noord: WGC Dam, WGC De Brusselsepoort.
- Kiel/Zuid: WGC 't Kiel.
De patiënt kan maw zelf keizen waar hij zich inschrijft toch?
Dat is de taak Van De Wever. Ik doe mijn taak al door alle olifanten in de kamer te willen benoemen. De Wever moet - als baas van NV BE - ze bij mekaar zetten in een zaal, en ze mogen niet buiten tot er een actieplan goedgekeurd is. Ze, dwz:
- Valerie Van Peel
- Conner Rousseau
- Sammy Mahdi
- Georges-Louis Bouchez
- Yvan Verougstraete
Dat is het soort hypo...ten die graag ganse dagen over uitkeringsgerechtigden, de "hangmatters" lopen te mijmeren. De "parasieten die leven op kosten van de staat ... etc ..."
Je hebt ook een andere soort : zij die weinig bijdragen aan het dagelijks werk en hun tijd dan maar vertieren aan forumgetrol, hangmatten tijdens de werkuren en leven op kosten van de werkgever dus.
Ah, KV loopt hier ook nog rond. Die schaamt zich natuurlijk niet voor zulke posts. Het is hier toch wat met die nicknames/ aliassen ...
OT: Vanwaar komen al die enkelbanden ineen? Er was toch een 'nijpend' tekort?
OT: Vanwaar komen al die enkelbanden ineen? Er was toch een 'nijpend' tekort?
Alias van wie of wat ? ....
Ik ben nog steeds dezelfde , van begin tot heden , totaal geen nood (en geen tijd) aan andere nicks of andere profielen
En waarom zou ik mij moeten schamen ? De termen "hangmatters" of "parasieten van de maatschappij" zijn VEGA zijn retorieken....
- VincentVega
- VIP member

KV schreef: ↑18 maart 2026, 19:36 Dat is het soort hypo...ten die graag ganse dagen over uitkeringsgerechtigden, de "hangmatters" lopen te mijmeren. De "parasieten die leven op kosten van de staat ... etc ..."
Je hebt ook een andere soort : zij die weinig bijdragen aan het dagelijks werk en hun tijd dan maar vertieren aan forumgetrol, hangmatten tijdens de werkuren en leven op kosten van de werkgever dus.
Zware beschuldigingen? Kan je die ook hard maken, broer?
Waar ergens heb ik uitkeringsgerechtigden “parasieten” genoemd, broer?
De term “hangmatters” heb ik wel gebruikt … maar enkel voor zieken die niet echt ziek zijn en voor werklozen die zich settelen in hun werkloosheidsuitkering, geen werk zoeken en niet aan de slag willen. Nooit voor alle uitkeringsgerechtigden, enkel voor zij die er misbruik van maken. Een wereld van verschil, broer …
Maar dat past vermoedelijk niet in jouw retoriek, broer. Je mag me pakken op dingen die ik geschreven of gezegd heb maar leg me geen woorden in de mond die ik niet gebruikt heb, broer.
Laatst gewijzigd door VincentVega op 18 maart 2026, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- VincentVega
- VIP member

Belachelijk van KV. Ik heb al tig keren gezegd wie ik parasieten vind en wie niet. Wie profiteert van de SZ (zieken die niet ziek zijn, werklozen die geen werk zoeken en/of niet willen werken …) en meestal was dat op een opmerking van KV. Hij zou dus intussen goed genoeg het onderscheid moeten kunnen maken …
De term “parasieten van de maatschappij” heb ik nooit gebruikt. Of KV zou het tegendeel moeten kunnen bewijzen …
OT: het probleem van de overvolle gevangenissen verplaatste zich gewoon. Er is al een tekort aan enkelbanden. Dus meer gevangenen vrijlaten met een enkelband (die niet beschikbaar is) is dus geen oplossing.
De oorzaken worden niet aangepakt: er zitten veel mensen in voorhechtenis (oorzaak: traagheid van het gerecht) en ook veel buitenlanders die in hun land een straf kunnen uitzitten maar daar niet welkom zijn. Pak dat aan en de capaciteit zal wel voldoende zijn …
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Absoluut, en een goed onderwijs speelt in op deze veranderingen in de samenleving.chesini schreef: ↑17 maart 2026, 18:37 Volgens mij ligt het probleem ook aan de leerlingen die gewoon te lui zijn geworden om te studeren. Het is bon ton om zo weinig mogelijk te werken, zoveel mogelijk de held uit te hangen op de sociale media, op de trein, op de bus, op de GSM, in de klas ea. En leraars en leraressen te pesten en bij straf direct een klacht in te dienen bij de directie wegens machtsmisbruik. Mijn inziens gaat de jeugd qua ijver en inzet en werkethiek ook in vijfde versnelling achteruit.
Maar we pakken het helemaal verkeerd aan. In plaats van een tegengewicht te bieden aan de instant-gratification-tiktok-mentaliteit gaan we mee in dat soort onnozelheid. Google classroom met onnozele animaties, smartboards, kleurrijke invulboeken waarbij je amper nog iets moet schrijven, daarmee gaan we het echt niet redden hoor.
Parasieten van de maatschappij, was van mij. En ik blijf achter die uitspraak staan. Mensen die kunnen en niet willen, teren op anderen en zijn dus ook Parasieten.VincentVega schreef: ↑18 maart 2026, 21:32Belachelijk van KV. Ik heb al tig keren gezegd wie ik parasieten vind en wie niet. Wie profiteert van de SZ (zieken die niet ziek zijn, werklozen die geen werk zoeken en/of niet willen werken …) en meestal was dat op een opmerking van KV. Hij zou dus intussen goed genoeg het onderscheid moeten kunnen maken …
De term “parasieten van de maatschappij” heb ik nooit gebruikt. Of KV zou het tegendeel moeten kunnen bewijzen …
OT: het probleem van de overvolle gevangenissen verplaatste zich gewoon. Er is al een tekort aan enkelbanden. Dus meer gevangenen vrijlaten met een enkelband (die niet beschikbaar is) is dus geen oplossing.
De oorzaken worden niet aangepakt: er zitten veel mensen in voorhechtenis (oorzaak: traagheid van het gerecht) en ook veel buitenlanders die in hun land een straf kunnen uitzitten maar daar niet welkom zijn. Pak dat aan en de capaciteit zal wel voldoende zijn …
https://www.hln.be/binnenland/pensioend ... a7ed34961/
Dit apenland zakt met de dag dieper.
Degoutant.
Maar honderdduizenden euro’s betalen aan Trabelsi lukt blijkbaar wel.
Dit apenland zakt met de dag dieper.
Degoutant.
Maar honderdduizenden euro’s betalen aan Trabelsi lukt blijkbaar wel.
- VincentVega
- VIP member

Bedankt om dit uit te klaren …mondeo17 schreef: ↑19 maart 2026, 08:32Parasieten van de maatschappij, was van mij. En ik blijf achter die uitspraak staan. Mensen die kunnen en niet willen, teren op anderen en zijn dus ook Parasieten.VincentVega schreef: ↑18 maart 2026, 21:32
Belachelijk van KV. Ik heb al tig keren gezegd wie ik parasieten vind en wie niet. Wie profiteert van de SZ (zieken die niet ziek zijn, werklozen die geen werk zoeken en/of niet willen werken …) en meestal was dat op een opmerking van KV. Hij zou dus intussen goed genoeg het onderscheid moeten kunnen maken …
Ik had trouwens jouw bericht hierover middels een eenvoudige zoekopdracht op dit forum ook al teruggevonden. Ook KV had dat dus kunnen doen …
Waarom KV dan nog steeds probeert om mij die uitspraak in de schoenen te schuiven is een raadsel.
Ook mijn mening of uitspraak over hangmatten vermeldt hij (bewust?) verkeerd. Hij weet goed genoeg dat ik enkel diegenen viseer die niet echt ziek zijn of die niet echt werkzoekende zijn.
Maar ja, wat kan je verwachten van iemand die totalitaire linkse regimes en extreem-linkse partijen aanhangt. Zo iemand past dan natuurlijk ook dezelfde technieken toe …
Moet jij wel zeggen met je extreem-rechtse praktijken.Wat jij dagelijks in anders schoenen schuift, dat zijn metric tons.VincentVega schreef: ↑19 maart 2026, 13:06Bedankt om dit uit te klaren …
Ik had trouwens jouw bericht hierover middels een eenvoudige zoekopdracht op dit forum ook al teruggevonden. Ook KV had dat dus kunnen doen …
Waarom KV dan nog steeds probeert om mij die uitspraak in de schoenen te schuiven is een raadsel.
Ook mijn mening of uitspraak over hangmatten vermeldt hij (bewust?) verkeerd. Hij weet goed genoeg dat ik enkel diegenen viseer die niet echt ziek zijn of die niet echt werkzoekende zijn.
Maar ja, wat kan je verwachten van iemand die totalitaire linkse regimes en extreem-linkse partijen aanhangt. Zo iemand past dan natuurlijk ook dezelfde technieken toe …![]()
Komt hier nog een beetje de onschuld uithangen ook. Please help me want ik heb dat niet gezegd. Moet je eens de balans opmaken wat jij wél hebt gezegd.
Gisteren viseerde je nog het gratis openbaar vervoer in Duinkerke, zonder enige kennis terzake. Gewoon om posters te kraken. Om niets anders. Om posters te kraken. Je verwijr KV geen opzoekingen te doen, jij doet NIHIL opzoekingen. Hopende dat je Uw hangmatgedrag kunt blijven maskeren met Uw extreem-rechtse quotes.
Gisteren en eergisteren en all times daarvoor verheerljjk je de NVA. Tot in den hemel. Het Hemelrijck. En vandaag probeer je je te distancieren van De Wever - omdat hij een idiote uitspraak heeft gedaan. Zo herkent men zijn echte vrienden.
Je moet mij NIET bedanken om dit uit te klaren. Maar ik zweer je, als jij zo blijft doorgaan dan ga ik bij de CEO van de Spaargids, zonder pralines, en dan zal Uw Pulp Fiction rijk gedaan zijn.
Laatst gewijzigd door chesini op 19 maart 2026, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit even als tussendoortje:
Zolang ministers (wie ze ook zijn en hoe groot hun IQ ook is) niet hun werk kunnen/mogen doen omdat de partij(top) steeds het laatste woord moet hebben zal dit landje zo bestuurd blijven worden. Die particratie MOET verdwijnen.
Zolang ministers (wie ze ook zijn en hoe groot hun IQ ook is) niet hun werk kunnen/mogen doen omdat de partij(top) steeds het laatste woord moet hebben zal dit landje zo bestuurd blijven worden. Die particratie MOET verdwijnen.
Oei, nu heb je hem bang gemaakt hoor.
Het is ver gekomen als je al moet beginnen met bedreigingen.
Het wordt met de dag triestiger hier.
Dat komt ervan Trivium. Ik kan niet tegen extreem-rechtse ridders die de waarheid in pacht hebben. En die elke dag de onschuld uitschreeuwen. Ik aprecieer Uw posts, omdat er een authenciteit in zit.
Maar Vega, daar heb ik geen enkel respect meer voor. Zijn arsenaal om mensen te koeionneren is onuitputtelijk. Als hij mij nog 1 keer, één keer, aanvalt zonder inhoud, dan heeft hij er gelegen.