Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Nee hoor, de enige reden waarom ze op die nagel blijven kloppen is om afgunst te zaaien bij de bevolking om zo stemmen te winnen en natuurlijk bij gebrek aan degelijke alternatieven. Helaas en gelukkig maar heeft die strategie enkel maar effect bij het beperkt afgunstig deel van de bevolking, getuige de grote support voor huidige regeringsploeg bij de laatste peiling.
Europa en Belgie specifiek, staat voor een keuze: schoothondje zijn van de geopolitieke corrupte door narcistische/psychopatische leiders aangestuurde waanzin die zich nu afspeelt (Mark Rutte, ruggegraatloze hielenlikker, die denkt dat onderdanigheid en slijmen bij Trump een intelligente strategie is), of een kordaat en diep NEE! Ik ben een van die randdebielen die extreem verontrust is over wat zich nu afspeelt. De wereld wordt bestuurd door absolute gekken...een kleine elite bepaalt het lot en bespeelt de ziel van (wat ik geloof) doodgewone mensen die dit nooit gewild hebben. Ik hoop dat Europa en Belgie zich niet laat kennen, hoe pijnlijk ook. Dit is de vooravond van wereldoorlog 3, anders.
Beter afgunstig op politici dan op zieken, werklozen,(vroeg) gepensioneerden,arbeiders....vortex schreef: ↑6 april 2026, 12:06Nee hoor, de enige reden waarom ze op die nagel blijven kloppen is om afgunst te zaaien bij de bevolking om zo stemmen te winnen en natuurlijk bij gebrek aan degelijke alternatieven. Helaas en gelukkig maar heeft die strategie enkel maar effect bij het beperkt afgunstig deel van de bevolking, getuige de grote support voor huidige regeringsploeg bij de laatste peiling.
- VincentVega
- VIP member

Paul is … PaulKV schreef: ↑6 april 2026, 12:04Alé bij deze is Paul (degene die het feit hier aan het licht bracht) nu ook een (extreem-) links adept ....VincentVega schreef: ↑6 april 2026, 09:04 De ganse discussie begon met een bericht van (extreem-) links over hoe schandalig veel de ministers van de Arizonaregering per maand opstrijken.
Maar diegenen die nu fulmineren over de schandalig hoge lonen van de huidige ministers vergeten gemakkelijkheidshalve hoeveel de “volkse ministers” van o.a. Groen hebben verdiend tijdens de Vivaldiregering![]()
Toen was het blijkbaar geen probleem dat de linkse politici op 4 jaar tijd miljonair werden![]()
![]()
In de leefwereld van VEGA , hoeveel (extreem-) linksen zitten hier eigenlijk op SG ?
Wild om zich heen slaan en nonssens verkopen dat nergens op slaat, VEGA helemaal zoals we hem kennen![]()
![]()
![]()
Hoeveel extreem-linksen er zijn op SG? Dat hang af van het aantal nicks dat jij en haelewyn hebben
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
VincentVega schreef: ↑6 april 2026, 12:29Paul is … PaulKV schreef: ↑6 april 2026, 12:04
Alé bij deze is Paul (degene die het feit hier aan het licht bracht) nu ook een (extreem-) links adept ....![]()
In de leefwereld van VEGA , hoeveel (extreem-) linksen zitten hier eigenlijk op SG ?
Wild om zich heen slaan en nonssens verkopen dat nergens op slaat, VEGA helemaal zoals we hem kennen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel extreem-linksen er zijn op SG? Dat hang af van het aantal nicks dat jij en haelewyn hebbenLOL
![]()
KV is ook KV , en dat ..... dat ben ikzelf , ik hoef geen andere nick.
Maar symbolisch iets te horen over aantal nicks ... uit de mond van .... Joske VEGA ....
Wanneer pen je nog eens iets neer met Huisjetuintjefiets ?
Ik begin te denken dat er zich iets als psychologisch/ politiek sadomasochisme afspeelt op dit forum en dit groepje daar simpelweg een kick uithaalt....het gevecht is het doel, niets meer...eigenlijk vrij Trumpiaans....ik zie zelden een bericht verschijnen hier dat me doet denken aan een echte mens van vlees en bloed...sociale media is een nachtmerrie geworden, ondanks het gehoopte potentieel aanvankelijk...de hoofdspelers in dit nutteloze forumspel zijn slechts eenzame machteloze gefrustreerden die volstrekt verslaafd zijn aan 'virtuele' aandacht, omdat (ws door eigen karaktergebreken) de werkelijke wereld hen afgewezen heeft...let that sink in...
- VincentVega
- VIP member

Dat moet je aan hem vragen, broer!KV schreef: ↑6 april 2026, 12:40VincentVega schreef: ↑6 april 2026, 12:29
Paul is … Paul![]()
Hoeveel extreem-linksen er zijn op SG? Dat hang af van het aantal nicks dat jij en haelewyn hebbenLOL
![]()
KV is ook KV , en dat ..... dat ben ikzelf , ik hoef geen andere nick.
Maar symbolisch iets te horen over aantal nicks ... uit de mond van .... Joske VEGA ....![]()
![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer pen je nog eens iets neer met Huisjetuintjefiets ?![]()
![]()
![]()
Maar goed om weten dat je weer volop aan het hallucineren bent, broer!
Teveel paddo’s gegeten in plaats van paaseitjes, Joske van de PVDA!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Sorry, je formuleert het verkeerd. Beter afgunstig op iedereen die het beter heeft dan jou.Gg70 schreef: ↑6 april 2026, 12:15Beter afgunstig op politici dan op zieken, werklozen,(vroeg) gepensioneerden,arbeiders....vortex schreef: ↑6 april 2026, 12:06
Nee hoor, de enige reden waarom ze op die nagel blijven kloppen is om afgunst te zaaien bij de bevolking om zo stemmen te winnen en natuurlijk bij gebrek aan degelijke alternatieven. Helaas en gelukkig maar heeft die strategie enkel maar effect bij het beperkt afgunstig deel van de bevolking, getuige de grote support voor huidige regeringsploeg bij de laatste peiling.
Zoals ik enkele jaren geleden al zei :
De discussie en het discussieren zijn belangrijk hier.
Of het allemaal nog enigzins steek houdt is al lang niet belangrijk meer voor onze medemensen.
Jammer.
Een discussie zonder contact met de werkelijkheid heeft voor mijn part geen zin en is mijn tijd voor deelname niet waard.
Op jou dan waarschijnlijk niet.
Denk je dat Gg niet weet wat hij bedoelt en dat jij het beter weet ? Of dat het onmogelijk is dat hij jullie favoriete riedeltjes niet afdreunt...
Erg zwak hoor.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Stel dat je dat er door krijgt gestemd, welke zot ga je nog vinden om voor €2500 politieker te worden? Want dat is toch wat PVDA wil.vortex schreef: ↑6 april 2026, 12:06Nee hoor, de enige reden waarom ze op die nagel blijven kloppen is om afgunst te zaaien bij de bevolking om zo stemmen te winnen en natuurlijk bij gebrek aan degelijke alternatieven. Helaas en gelukkig maar heeft die strategie enkel maar effect bij het beperkt afgunstig deel van de bevolking, getuige de grote support voor huidige regeringsploeg bij de laatste peiling.
Vele eenzame zielen hier, afgewezen door de werkelijke fysieke wereld....dit is geen verwijt, eerder een erkennning van de desintegratie en vervreemding dat ons huidig systeem teweeg gebracht heeft...we leven in zieke tijden...versterkt door verslavingsgeoptimaliseerde technologie, waar ik nu als geintegreerd persoon gebruik van maak....en met de komst van AI kan elke idioot voorspellen dat het internet en uitvloeisels misschien wel onze grootste vergissing was als mensheid, want AI zal de menselijke drijfveren veel effectiever kunnen bespelen en manipuleren dan de algorithmes van meta en google tot nog toe gedaan hebben..,.
we zijn geen bal gelukkiger dan een godvergeten boer op zijn veld in de 19e eeuw...ik geloof niet meer in vooruitgang... het grenzeloos idee dat technologie alles zal oplossen , klinkt als een al even slecht idee als te geloven in god, sorry God,...je zou bijna verlangen dat er iets ons overstijgt...dubieus...
we zijn geen bal gelukkiger dan een godvergeten boer op zijn veld in de 19e eeuw...ik geloof niet meer in vooruitgang... het grenzeloos idee dat technologie alles zal oplossen , klinkt als een al even slecht idee als te geloven in god, sorry God,...je zou bijna verlangen dat er iets ons overstijgt...dubieus...
Een algoritme is ook maar een algoritme hoor. Om over na te denken: je hersenen zijn ook maar een bio-electromagnetische computer. Maw wij zijn het summum van evolutietechnologie.Maar meer dan een gecompliceerde biochip zijn we ook niet hoor.Vuth schreef: ↑7 april 2026, 14:33 Vele eenzame zielen hier, afgewezen door de werkelijke fysieke wereld....dit is geen verwijt, eerder een erkennning van de desintegratie en vervreemding dat ons huidig systeem teweeg gebracht heeft...we leven in zieke tijden...versterkt door verslavingsgeoptimaliseerde technologie, waar ik nu als geintegreerd persoon gebruik van maak....en met de komst van AI kan elke idioot voorspellen dat het internet en uitvloeisels misschien wel onze grootste vergissing was als mensheid, want AI zal de menselijke drijfveren veel effectiever kunnen bespelen en manipuleren dan de algorithmes van meta en google tot nog toe gedaan hebben..,.
AI is nog altijd maar een fractie van ons brein maar de inhaalslag is bezig.
Als je God er bijhaalt ben je zowiezo een vogel voor de kat. Dus laat God er aub buiten. Met God er bij ga je immets regelrecht naar de afgrond. Want God en religie schakelt het beste wat wij hebben uit: ons brein.
Als ik mij niet vergis is Desintegration een album van The Cure dat ze integraal gespeeld hebben in Vorsr Nationaal op hun Trilogy toer.
Laatst gewijzigd door chesini op 7 april 2026, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt mijn bericht niet echt begrepen zoals ik het bedoeld had, maar 'disintegration' van the cure is idd goede muziek...
Vraag het aan chatgpt als je een samenvatting in 1 zin wil hebben...de authenticiteit en de mens van vlees en bloed moet je je er maar bij verzinnen...