Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
6195 berichten
  • Pagina 413 van 413
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413
mondeo17
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mondeo17
Verstuur privébericht

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door mondeo17 » 7 april 2026, 18:32

KV schreef: ↑7 april 2026, 16:19
mondeo17 schreef: ↑7 april 2026, 13:56

Stel dat je dat er door krijgt gestemd, welke zot ga je nog vinden om voor €2500 politieker te worden? Want dat is toch wat PVDA wil.
Ten eerste pin ik me al niet vast op dat bedrag.
Ik twijfel ook of wat PvdA nu doet zin of om het zo door te trekken en te veralgemenen op iedereen en alles.
Er mag wel wat vrijheid en attractiviteit aanwezig zijn en dat lijk ik daar toch wel wat te missen.

Maar het idee dat politici wel wat dichter bij de financiële realiteit mogen staan of waar hun burgers zich in bevinden , dat lijkt mij zeker geen kromme redenering.

Want laat ons eerlijk zijn , hoe het nu is een zeer riante wedde , daarnaast nog eens 2700€ netto forfaitair elke maand er bovenop als onkostenvergoeding. Daar is toch iets fout gelopen ….
Ik ga volledig akkoord met je opinie dat politiekers wat dichter bij de realiteit komen te staan. Maar zo zijn er wel meer beroepen. En voor sommige daarvan wordt nog gesupporterd. Wat is de bijdrage daarvan dan? Binnen 2 maanden staan ze massaal achter de voetballers. En hoeveel belastingen betalen die? Ooit iemand met een banner in een voetbalstadion gezien tegen te hoge lonen? En zo kan je bezig blijven.

Gg70
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » 7 april 2026, 19:08

VTEC schreef: ↑7 april 2026, 15:31
chesini schreef: ↑7 april 2026, 15:10 Als ik mij niet vergis is Desintegration een album van The Cure dat ze integraal gespeeld hebben in Vorsr Nationaal op hun Trilogy toer.
Als ik 1 CD uit mijn huis zou mogen redden - nadat iedereen die mij lief is in veiligheid is uiteraard - zou het bij wijze van spreken Disintegration van The Cure zijn. En het debuutalbum van Belgian Asociality :D
Dat is lang geleden, bestaan ze nog
België Asociality?

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 7 april 2026, 19:09

MeneerParmentier schreef: ↑7 april 2026, 17:04
chesini schreef: ↑7 april 2026, 16:18
Ik ga het beknopt houden. Nu zitten ze met chips op 3 nanometer maar ze gaan naar 1 nanometer. Dwz redeneringsvermogen x3.
Waar slaat dat op? Wat heeft de transistorgrootte nu te maken met "redeneringsvermogen", laat staan dat daar ook nog eens een lineair verband tussen zou bestaan?
Toch is er een verband tussen de gatewidth en het redeneringsvermogen van chips en AGI. Jij hebt het misschien nog niet gezien. Ik wel.

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 7 april 2026, 19:10

mondeo17 schreef: ↑7 april 2026, 18:32
KV schreef: ↑7 april 2026, 16:19

Ten eerste pin ik me al niet vast op dat bedrag.
Ik twijfel ook of wat PvdA nu doet zin of om het zo door te trekken en te veralgemenen op iedereen en alles.
Er mag wel wat vrijheid en attractiviteit aanwezig zijn en dat lijk ik daar toch wel wat te missen.

Maar het idee dat politici wel wat dichter bij de financiële realiteit mogen staan of waar hun burgers zich in bevinden , dat lijkt mij zeker geen kromme redenering.

Want laat ons eerlijk zijn , hoe het nu is een zeer riante wedde , daarnaast nog eens 2700€ netto forfaitair elke maand er bovenop als onkostenvergoeding. Daar is toch iets fout gelopen ….
Ik ga volledig akkoord met je opinie dat politiekers wat dichter bij de realiteit komen te staan. Maar zo zijn er wel meer beroepen. En voor sommige daarvan wordt nog gesupporterd. Wat is de bijdrage daarvan dan? Binnen 2 maanden staan ze massaal achter de voetballers. En hoeveel belastingen betalen die? Ooit iemand met een banner in een voetbalstadion gezien tegen te hoge lonen? En zo kan je bezig blijven.
Een vergelijking deels mee opgaat (wat de verloning betreft) de carrière van voetballers met die bedragen loopt al wat korter , en dat zijn private middelen.

En blijkbaar zijn er mensen / bedrijven / vermogenden die hun dat kunnen en willen aanbieden.

Bij politici is dat toch enigsinds anders : men stelt de regels voor zichzelf op en bezorgt dat de rekening ervan aan de belastingbetaler

Tegelijk wordt dan vanuit het gros van diezelfde een narratief voorgehouden aan diezelfde belastingbetaler dat de staatsschuld veel te hoog is (wat klopt) en dat iedereen zijn bijdrage moet leveren.
Op een paar luttele euro’s of symbolische zaken na weigert men daar een grondige hervorming door te voeren ….

Zie nu maar opnieuw : hoe de MR op de rem staat voor wat de senaat betreft (afschaffing)
Voor de camera’s grote show dat ze allemaal akkoord zijn
Maar finaal ? Tegenstribbelen , gewoon om verder te kunnen blijven graaien

mondeo17
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mondeo17
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mondeo17 » 7 april 2026, 19:27

@KV, waarom wordt er een spel van gemaakt dat de regering Dewever niks doet aan de politieke vergoedingen? Wat hebben al die voorgaande regeringen dan gedaan? Van mij mogen politici die de rekeningen op orde houden gerust goed verloond worden. De toekomst zal uitwijzen of Dewever daar in slaagt. De vorige regeringen zijn alvast mislukt hierin.

Gg70
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » 7 april 2026, 20:15

mondeo17 schreef: ↑7 april 2026, 19:27 @KV, waarom wordt er een spel van gemaakt dat de regering Dewever niks doet aan de politieke vergoedingen? Wat hebben al die voorgaande regeringen dan gedaan? Van mij mogen politici die de rekeningen op orde houden gerust goed verloond worden. De toekomst zal uitwijzen of Dewever daar in slaagt. De vorige regeringen zijn alvast mislukt hierin.
Mislukt!!! Dit Rupo had zijn rekeningen wel
op orde....
Bij De Wever met zijn neoliberale ingrediënten zal dat niet lukken, besparen
op zieken, werklozen,index, pensioenen is
vicieuze cirkel bergaf.... tegelijkertijd flexi-studentenjobs uitbreiden(geen-Weinig
sociale bijdragen)... subsidies bedrijven,
extra's defensie...

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » 7 april 2026, 20:36

Gg70 schreef: ↑7 april 2026, 20:15
mondeo17 schreef: ↑7 april 2026, 19:27 @KV, waarom wordt er een spel van gemaakt dat de regering Dewever niks doet aan de politieke vergoedingen? Wat hebben al die voorgaande regeringen dan gedaan? Van mij mogen politici die de rekeningen op orde houden gerust goed verloond worden. De toekomst zal uitwijzen of Dewever daar in slaagt. De vorige regeringen zijn alvast mislukt hierin.
op orde....
vicieuze cirkel bergaf.... tegelijkertijd flexi-studentenjobs uitbreiden(geen-Weinig
extra's defensie...
Het begrotingstekort onder diRupo is een zorgwekkende situatie in België. Het Monitoringcomité heeft het tekort voor dit jaar oplopen tot 26,5 miljard euro, wat 4,2 procent van het bruto binnenland product (bbp) betekent. Dit is meer dan 400 miljoen euro verder dan de raming van juli, en tegen het einde van de regeerperiode zou het tekort oplopen tot meer dan 39 miljard euro. De Europese Commissie verwacht dat het begrotingstekort voor 2024 oplopen zal tot 4,6% van het bbp, en voor 2025 naar 4,9%. Dit tekort is te wijten aan een daling van de belastinginkomsten en een stijging van de betalingen aan gemeenschappen en gewesten.
www.vrt.be
+1

mondeo17
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mondeo17
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mondeo17 » Gisteren 15:57

op orde....
extra's defensie...
Di Rupo had misschien zijn rekeningen op orde. Maar hij heeft wel nagelaten, net zoals alle andere regeringen om de noodzakelijke aanpassingen in de pensioenen en de werkloosheid door te voeren. Terwijl hiervoor al jaren gepleit wordt door talloze experts en instellingen.

MeneerParmentier
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer MeneerParmentier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door MeneerParmentier » Gisteren 20:47

chesini schreef: ↑7 april 2026, 19:09 Toch is er een verband tussen de gatewidth en het redeneringsvermogen van chips en AGI. Jij hebt het misschien nog niet gezien. Ik wel.
Chips hebben geen redeneringsvermogen. Chips voeren domweg machineinstructies uit, assembler code.

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 22:17

MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 20:47
chesini schreef: ↑7 april 2026, 19:09 Toch is er een verband tussen de gatewidth en het redeneringsvermogen van chips en AGI. Jij hebt het misschien nog niet gezien. Ik wel.
Chips hebben geen redeneringsvermogen. Chips voeren domweg machineinstructies uit, assembler code.
Het kleiner de gate, hoe meer miljarden transistors op een chip, hoe meer mogelijkheid om menselijk redeneren te gaan benaderen oa met deep learning modellen. En we staan nog maar aan het begin.

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » Vandaag 08:49

Niemand beweert dat miniatursiatie geen voordelen heeft. De redenering dat miniaturisinering een absolute noodzaak is om nieuwe opties te openenen inzake AI is veel te kort door de bocht. AI is software. Miniaturisatie is de oplossing die vandaag gekozen wordt omdat ze technisch en economisch het meest zin heeft. Wanneer men tegen fysieke limieten aanbotst die verdere miniatursiatie verhinderen dan worden andere opties economisch interessanter en gaat men die exploiteren.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » Vandaag 09:16

patrick4 schreef: ↑Vandaag 08:49 Niemand beweert dat miniatursiatie geen voordelen heeft. De redenering dat miniaturisinering een absolute noodzaak is om nieuwe opties te openenen inzake AI is veel te kort door de bocht. AI is software. Miniaturisatie is de oplossing die vandaag gekozen wordt omdat ze technisch en economisch het meest zin heeft. Wanneer men tegen fysieke limieten aanbotst die verdere miniatursiatie verhinderen dan worden andere opties economisch interessanter en gaat men die exploiteren.
Inderdaad, de evolutie naar nog kleiner is zuiver een economisch verhaal, 1 Tflops op 5nm is qua Ai rekenkracht exact gelijk aan 1 Tflops op een 3nm chip, groter neemt enkel wat meer plaats in (geen groot probleem voor data centers), kost meer per Tflops en het verbruikt meer stroom en vergt meer koeling wat meteen de belangrijkste drive naar kleiner is.

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » Vandaag 13:14

Wat dit nog allemaal met de Arizona-regering te maken heeft is een andere vraag ;)
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 53 minuten geleden

op orde....
extra's defensie...
Terug on topic.

Vanwaar de fascinatie voor de regering Di Rupo? Mij staat zijn regering vooral bij als zijnde die met de langste regeringsvorming uit de historie van de federale regering, nl. 541 dagen. Nadien heeft Di Rupo vooral de stoel warm gehouden tot aan de volgende verkiezingen …

De rekeningen op orde? De bedoeling was om tegen het einde (2014) een tekort van minder dan 3% te hebben. Hij eindigde met een nominaal begrotingstekort van 3,1 procent van het bbp en een structureel deficit van 2,9 procent.

Positief was wel dat door de lange regeringsvorming de regering niet veel geld kon uitgeven want ze was al die tijd gebonden aan de werking met “voorlopige twaalfden” :D
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 22 minuten geleden

vortex schreef: ↑Vandaag 09:16
patrick4 schreef: ↑Vandaag 08:49 Niemand beweert dat miniatursiatie geen voordelen heeft. De redenering dat miniaturisinering een absolute noodzaak is om nieuwe opties te openenen inzake AI is veel te kort door de bocht. AI is software. Miniaturisatie is de oplossing die vandaag gekozen wordt omdat ze technisch en economisch het meest zin heeft. Wanneer men tegen fysieke limieten aanbotst die verdere miniatursiatie verhinderen dan worden andere opties economisch interessanter en gaat men die exploiteren.
Inderdaad, de evolutie naar nog kleiner is zuiver een economisch verhaal, 1 Tflops op 5nm is qua Ai rekenkracht exact gelijk aan 1 Tflops op een 3nm chip, groter neemt enkel wat meer plaats in (geen groot probleem voor data centers), kost meer per Tflops en het verbruikt meer stroom en vergt meer koeling wat meteen de belangrijkste drive naar kleiner is.
Zeggen de would-be SG-experten.

Sommigen met name Patrick4, Vortex verklaren zich hier dagelijks als defacto-expert terwijl ze er geen snars verstand van hebben.

De vraag naar Artificial General Intelligence (AGI) is op dit moment een van de krachtigste motoren achter de verdere miniaturisatie van chips. Hoewel we de fysieke grenzen van silicium naderen, dwingen de enorme rekenvereisten van AI de industrie om steeds kleinere en efficiëntere transistoren te ontwikkelen.

Dit zijn de belangrijkste redenen waarom AGI deze ontwikkeling aanjaagt:

1. Energie-efficiëntie (Performance per Watt)
Het trainen en draaien van modellen die richting AGI gaan, vereist een astronomische hoeveelheid stroom. Bij grotere productieprocessen (zoals 7nm of 10nm) gaat er te veel energie verloren als hitte.

Door te krimpen naar 3nm, 2nm en uiteindelijk Angstrom-niveau, kunnen transistoren sneller schakelen met minder energieverbruik.

Zonder deze miniaturisatie zouden datacenters fysiek onbeheersbaar worden wat betreft koeling en stroomtoevoer.

2. Dichtheid van Rekenkernels
AGI vereist massale parallellisatie. Hoe kleiner de transistoren, hoe meer "rekenkernen" (zoals Tensor Cores in GPU's) er op een enkele chip passen.

Dit verhoogt de bandbreedte op de chip zelf, waardoor data minder ver hoeft te reizen. Dit is cruciaal omdat de vertraging (latency) bij het verplaatsen van data wat een van de grootste bottlenecks is voor AI.

3. Economische Schaalbaarheid
Hoewel de kosten per vierkante millimeter silicium stijgen bij geavanceerde nodes, zorgt miniaturisatie ervoor dat je meer rekenkracht uit dezelfde hoeveelheid fysieke ruimte haalt. Voor bedrijven die strijden om AGI (zoals OpenAI, Google en Meta) is de hoogste dichtheid aan rekenkracht de enige manier om competitief te blijven.

We bereiken echter een punt waar simpelweg verkleinen niet meer genoeg is vanwege kwantumeffecten (zoals stroomlekkage). Daarom zorgt de jacht op AGI ook voor innovaties die verder gaan dan alleen miniaturisatie:

Chiplets & 3D Stacking: In plaats van alles op één plat vlak te verkleinen, worden chips nu verticaal op elkaar gestapeld (zoals bij de NVIDIA Blackwell-architectuur).

Nieuwe Materialen: Er wordt geëxperimenteerd met alternatieven voor silicium, zoals grafeen of koolstofnanobuisjes, om de wet van Moore in leven te houden.

Architectuur-specifieke chips (ASIC's): In plaats van algemene chips, bouwt men chips die specifiek zijn ontworpen voor de wiskunde achter neurale netwerken (zoals Google’s TPU's).

Maw AGI is niet alleen een driver; het is momenteel de voornaamste reden waarom miljarden worden geïnvesteerd in de overstap naar 2nm-processen en verder. De honger naar rekenkracht voor AI is simpelweg groter dan de huidige fysieke hardware kan leveren.

Maar de would be SG-experten zoals Patrick4 en Vortex weten het natuurlijk altijd veel beter. Ze kennen de sector niet, ze hebben er geen ervaring in, maar ze hebben wel een zichzelf aangemeten expertise. Dit moet dan wel BE en de SG zijn op zijn best.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

6195 berichten
  • Pagina 413 van 413
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 409
  • 410
  • 411
  • 412
  • 413

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy