Federale Arizona-regering
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Begin maar eens met mensen die vandaag een veroordeling oplopen te bestraffen. Gevangenisstraffen dus effectief uitzitten en niet met ochot ocheire een werkstrafje hier en een enkelbandje daar. Is de misdadiger dood? Pech dan.
- VincentVega
- VIP member

MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 20:10Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Begin maar eens met mensen die vandaag een veroordeling oplopen te bestraffen. Gevangenisstraffen dus effectief uitzitten en niet met ochot ocheire een werkstrafje hier en een enkelbandje daar. Is de misdadiger dood? Pech dan.
Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Niet woke genoeg. Liever van de boze blanke man.VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:24MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 20:10
Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Heel simpel: je moet het niet. De nakomelingen van de Saksen-Coburgs en de missionarissen moeten dat doen.VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:24 Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
Absoluut, maar dan gaan we weer de commentaar krijgen dat het "wij" zijn die die personen in het zadel gehesen of gehouden hebben. En zo is alles wat in deze wereld verkeerdloopt uiteindelijk de schuld van de blanke man.VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:24 PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------