Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale regering zomerakkoord

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
318 berichten
  • Pagina 20 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
mondeo17
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mondeo17
Verstuur privébericht

Re: Federale regering zomerakkoord

• Citeer

Bericht door mondeo17 » 27 juli 2025, 08:35

Vuth schreef: ↑27 juli 2025, 01:50 Om terug te komen op het onderwerp 'Nachtarbeid'...ik ben een nachtwerker en wordt nu van 20u tot 6u met een premie van 25 percent beloond ( nog niet zo heel lang geleden was dit 50 percent en in een voorgaande reactie las ik zelfs dat iemand 66,6 percent meer verdiende...de afbraak is ontegensprekelijk aan de gang)...Frustrerende ontwikkeling, maar in hoeverre ik het zomerakkoord goed begrepen heb, zou ik mijn premie van 20 tot 6 voorlopig kunnen behouden, maar geldt het wel voor nieuwe nachtwerkers dat ze slechts een premie krijgen tussen 0 en 5u...zomaar eventjes een ''f'ing halvering.!!...maar er is wel een extra premie voorzien van ocharme 1,8 euro extra per uur hehe (wat absoluut ridicuul is tov vroegere premie)...Ik heb er absoluut geen vertrouwen in,... binnen een paar jaar zullen uiteraard de huidige nachtwerkers ook hun premies verminderd worden...het zomereakkoord was nog maar the end of the beginning...Lijkt me niet verstandig politiek en economisch (vooral) om nachtwerk te viseren...het is een hele opoffering zowel op sociaal als op gezondheidsvlak...nachtwerk zou eigenlijk terug meer beloond moeten worden , gdvdme...knettergek, BDW , hoezeer ik hem op waarde kan schatten als politicus heeft hij volstrekt afgedaan voor mij met deze ingreep...een nieuwe stem voor PVDA!!!!! Ja, de vorte partij van de zogezegde afgunst...mannekes
Denk je nu echt dat een werkgever al zijn vaste krachten, die misschien al 10-tallen jaren in ploegen zitten, zomaar hun nachtcrème gaat afpakken? Hoe gaat een werkgever nieuwe mensen aan kunnen werven? Door te zeggen: je collega heeft nog een premie maar die van jou is lager? Denk ik niet. Ik denk dat het vooral gericht is op de e-commerce en de logistiek, wat ook zo gecommuniceerd is. Kom bij ons maar eens kijken net over de Nederlandse grens. Daar staan magazijnen bij de vleet. Veel van die magazijnen hadden ook aan onze kant van de grens kunnen staan. Daar lopen we achter.

Gg70
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » 27 juli 2025, 08:43

mondeo17 schreef: ↑27 juli 2025, 08:35
Vuth schreef: ↑27 juli 2025, 01:50 Om terug te komen op het onderwerp 'Nachtarbeid'...ik ben een nachtwerker en wordt nu van 20u tot 6u met een premie van 25 percent beloond ( nog niet zo heel lang geleden was dit 50 percent en in een voorgaande reactie las ik zelfs dat iemand 66,6 percent meer verdiende...de afbraak is ontegensprekelijk aan de gang)...Frustrerende ontwikkeling, maar in hoeverre ik het zomerakkoord goed begrepen heb, zou ik mijn premie van 20 tot 6 voorlopig kunnen behouden, maar geldt het wel voor nieuwe nachtwerkers dat ze slechts een premie krijgen tussen 0 en 5u...zomaar eventjes een ''f'ing halvering.!!...maar er is wel een extra premie voorzien van ocharme 1,8 euro extra per uur hehe (wat absoluut ridicuul is tov vroegere premie)...Ik heb er absoluut geen vertrouwen in,... binnen een paar jaar zullen uiteraard de huidige nachtwerkers ook hun premies verminderd worden...het zomereakkoord was nog maar the end of the beginning...Lijkt me niet verstandig politiek en economisch (vooral) om nachtwerk te viseren...het is een hele opoffering zowel op sociaal als op gezondheidsvlak...nachtwerk zou eigenlijk terug meer beloond moeten worden , gdvdme...knettergek, BDW , hoezeer ik hem op waarde kan schatten als politicus heeft hij volstrekt afgedaan voor mij met deze ingreep...een nieuwe stem voor PVDA!!!!! Ja, de vorte partij van de zogezegde afgunst...mannekes
Denk je nu echt dat een werkgever al zijn vaste krachten, die misschien al 10-tallen jaren in ploegen zitten, zomaar hun nachtcrème gaat afpakken? Hoe gaat een werkgever nieuwe mensen aan kunnen werven? Door te zeggen: je collega heeft nog een premie maar die van jou is lager? Denk ik niet. Ik denk dat het vooral gericht is op de e-commerce en de logistiek, wat ook zo gecommuniceerd is. Kom bij ons maar eens kijken net over de Nederlandse grens. Daar staan magazijnen bij de vleet. Veel van die magazijnen hadden ook aan onze kant van de grens kunnen staan. Daar lopen we achter.
Een Nederlandse vriend zei me,al die magazijnen draaien op enkele personen....

harlekyn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer harlekyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door harlekyn » 27 juli 2025, 09:36

Als logistieke bedrijven en e-commerce bedrijven België links laten liggen omwille van de hogere loonkosten en beperkingen inzake nachtarbeid, en kiezen voor onze nabije buurlanden (Nederland, Frankrijk, Duitsland), dan is het goed dat een regering maatregelen neemt om er voor te zorgen dat België geen ontwikkelingsland wordt op het vlak van logistiek en e-commerce.

Je klaagt over de hervormingen inzake nachtarbeid … maar je zou vermoedelijk nog meer klagen indien je jouw job zou verliezen en je jouw bedrijf en job zou zien verhuizen naar Nederland of Duitsland. Want dat gebeurt …

Ik begrijp je reactie vanuit jouw persoonlijke standpunt … maar het is de zelfde reactie die jij vertoont als dat mensen in het verleden hadden bij de eerste industriële golf, de eerste treinen, de eerste computers … krampachtig vasthouden aan het verleden en niet meegaan met de tijd. Meestal loopt zoiets slecht af.

harlekyn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer harlekyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door harlekyn » 27 juli 2025, 09:40

Gg70 schreef: ↑27 juli 2025, 08:43
mondeo17 schreef: ↑27 juli 2025, 08:35
Een Nederlandse vriend zei me,al die magazijnen draaien op enkele personen....
Je onderschat de tewerkstelling van de logistieke sector in Vlaanderen:
* 134.000 personen aan de slag in logistieke sector.
* 45% van werkenden in logistieke sector actief in vervoerondersteunende sector.

De Katoennatie van Fernand Huts - de grootste logistieke speler in de haven van Antwerpen - stelt zo’n 15.000 mensen te werk.

Als die sectoren zich in een buurland vestigen: nul tewerkstelling.

guest1605
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer guest1605
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest1605 » 27 juli 2025, 10:55

PotjeVickx schreef: ↑26 juli 2025, 23:27
mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:23Betekent dat dat ze meerwaarde heffen op al je VIRTUELE meerwaarde, zelfs als je niks verkoopt in de 24 maand na je emigratie?

Edit: volgens De Tijd is het wel degelijk op virtuele meerwaarde, maar is dit in strijd met Europees recht. Waarom de overheid dat dan doet ?? Die weten toch ook dat het afgeschoten gaat worden dan ??
Waarom zou dit niet kunnen? In Nederland hief men al jaar en dag een heffing op 'virtuele meerwaarde' in Box3 bij spaargelden. Daar ging men er zelfs vanuit dat je 4% rendement haalde op uw spaarcenten.
En volgens mij ligt Nederland nog steeds in Europa.
https://axento.nl/beleggen/tips/actueel ... 01%2C2%25.
Idem voor Denemarken, daar doet men dat vandaag nog altijd:
https://skat.dk/en-us/individuals/cross ... ng-denmark
- >
If you have shares with a market value of DKK 100,000 or more, we consider any gains or lossesrealised when you leave Denmark. You must pay tax on the gains you could have earned if you sold the shares the day you left.
https://skat.dk/en-us/individuals/share ... securities
- >
In 2025, you must pay:
27% tax on the first DKK 67,500 (2024: DKK 61,000) in income from shares
42% on income from shares in excess of DKK 67,500 (2024: DKK 61,000).
Income from shares consists of both dividends and gain (profit) from sale.
M.a.w., als long-time investor, met sowieso een portefeuille van meer dan 13.500EUR, ben je als het ware locked-in, met die 42% taks op alle meerwaarden en dividenden boven ca. 9000EUR.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 27 juli 2025, 15:46

"Daarnaast plant de regering een exitheffing van 10 procent op de niet-gerealiseerde meerwaarden bij emigratie van de aandeelhouder. Onder meer Frankrijk, Nederland, en Duitsland deden het ons voor. Hun exittaks voor emigrerende aandeelhouders werd al meermaals getoetst. De Europese rechtspraak stelt daarbij duidelijke grenzen. De exittaks dient te worden beperkt tot de waardeaangroei in de Belgische periode, dient rekening te houden met waardedalingen na emigratie en mag in principe pas worden geïnd bij daadwerkelijke realisatie van de meerwaarde."

Bron De Tijd

Denemarken gebruikt ook nog altijd de kroon. Misschien kunnen zij ook op dit vlak meer hun zin doen. Maar bovenstaande lijkt mij duidelijk. De regering hoopt misschien dat ze een aantal jaren mensen die willen vertrekken zo kunnen pakken of ontmoedigen en dat ze dat niet zullen moeten terugbetalen, maar gelijk hoe zullen ze toch bakzeil halen, lijkt mij.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 27 juli 2025, 15:55

AI :

Nee, Denemarken hoeft niet aan alle Europese regels te voldoen. Denemarken heeft een aantal uitzonderingen (opt-outs) bedongen bij toetreding tot de Europese Unie, waardoor het land niet aan alle Europese regels gebonden is.

Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kwakkie » 27 juli 2025, 16:14

Ze waren daar slimmer dan hier.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 27 juli 2025, 17:32

mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:17 PS @earth 60 jarigen die na 2 jaar geen nieuwe job hebben, gaan wel degelijk hun dop verliezen als ze niet aan een aantal strenge voorwaarden voldoen. Dit zou nog wel voor 82 % van de 55 plussers die 2 jaar werkloos zijn het geval zijn. Amper 18 % haalt die voorwaarden.
PS @mver ik denk niet dat ik ergens iets heb geschreven dat dit zou tegenspreken of zo ...
mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:17 Het zou leuk zijn als mensen hier niet zomaar zonder kennis van zaken dingen pleuren. Is het allemaal al niet onduidelijk genoeg?
Het zou leuk zijn als je hier niet zomaar wat dingen in het ijle pleurt, het is zo allemaal al onduidelijk genoeg.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 27 juli 2025, 17:34

mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:55 Ook volgens AI :
...
Alles wat van AI komt, kan je best als "niet per se juist" beschouwen. Eigenlijk heb je er niets aan als je zeker wil zijn.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 27 juli 2025, 17:41

mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:17 PS @earth 60 jarigen die na 2 jaar geen nieuwe job hebben, gaan wel degelijk hun dop verliezen als ze niet aan een aantal strenge voorwaarden voldoen. Dit zou nog wel voor 82 % van de 55 plussers die 2 jaar werkloos zijn het geval zijn. Amper 18 % haalt die voorwaarden.
Veel van die 60 jarigen zijn al meer dan 20 of 30 jaar "werkloos". Ze hebben tijd genoeg gehad om werk te vinden. Ze moeten nu niet klagen dat 2 jaar veel te kort is om werk te vinden.

Als ze nu klagen, wil dat zeggen dat ze nooit enige moeite gedaan hebben om werk te vinden.

Ze hadden 18 jaar of 28 jaar geleden al, of misschien al langer, hun werkloosheidsuitkering moeten verliezen.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

harlekyn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer harlekyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door harlekyn » 27 juli 2025, 20:29

KleineSpaarder schreef: ↑27 juli 2025, 17:41
Veel van die 60 jarigen zijn al meer dan 20 of 30 jaar "werkloos". Ze hebben tijd genoeg gehad om werk te vinden. Ze moeten nu niet klagen dat 2 jaar veel te kort is om werk te vinden.

Als ze nu klagen, wil dat zeggen dat ze nooit enige moeite gedaan hebben om werk te vinden.

Ze hadden 18 jaar of 28 jaar geleden al, of misschien al langer, hun werkloosheidsuitkering moeten verliezen.
De “strenge voorwaarden” waarover mver spreekt zijn de volgende:

Een werknemer die op 30 juni 2025 minstens 55 jaar oud is én een voldoende lang beroepsverleden kan aantonen, verliest zijn recht op werkloosheidsuitkeringen niet. Voor deze groep geldt dus geen maximale duur van 24 maanden.

Wat wordt bedoeld met “voldoende beroepsverleden”?

Minstens 31 jaar beroepsverleden in 2026, oplopend tot 35 jaar in 2030.
Het beroepsverleden bestaat uit arbeidsdagen én bepaalde gelijkgestelde dagen (zoals ziekteperiodes, arbeidsongevallen, opleidingen, enz.).

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 27 juli 2025, 20:33

EarthNvstr1 schreef: ↑27 juli 2025, 17:32
PS @mver ik denk niet dat ik ergens iets heb geschreven dat dit zou tegenspreken of zo ...
mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:17 Het zou leuk zijn als mensen hier niet zomaar zonder kennis van zaken dingen pleuren. Is het allemaal al niet onduidelijk genoeg?
Het zou leuk zijn als je hier niet zomaar wat dingen in het ijle pleurt, het is zo allemaal al onduidelijk genoeg.
Kijk je eigen berichten na. Iets van "ze gaan 60 jarigen niet van de dop vliegen" of zo. Nog zeer merkwaardig Nederlands ook. And take your own advice.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 27 juli 2025, 20:34

EarthNvstr1 schreef: ↑27 juli 2025, 17:34
mver schreef: ↑26 juli 2025, 17:55 Ook volgens AI :
...
Alles wat van AI komt, kan je best als "niet per se juist" beschouwen. Eigenlijk heb je er niets aan als je zeker wil zijn.
Ik heb er meer aan dan aan jouw gezever.

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 27 juli 2025, 20:39

KleineSpaarder schreef: ↑27 juli 2025, 17:41

Als 82 % niet aan de voorwaarden voldoet, dan doet jouw geklets verder nergens meer toe. Wat weet jij ervan?

En als 60 jarige nog een job vinden, net nu er zoveel "werklustigen" gaan bijkomen omdat ze van de dop vliegen? Ik denk dat de straten van Brussel een stuk leger gaan zijn.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

318 berichten
  • Pagina 20 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy