Fidelity Funds Japan Advantage Fund
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Fidelity Funds Japan Advantage Fund
Het lijkt erop dat de situatie met de kerncentrales in Japan zich aan het stabiliseren is (hout vasthouden!). De opruimingen/heropbouw van de gigantische verwoestingen aangericht door de tsunami zal stilletjesaan opgstart worden.
Denken jullie dat het te overwegen valt om nu iets aan te kopen van Fidelity Funds Japan Advantage Fund - LU0413543058?
Het vreemde is wel (ik zit bij rabo) dat het fonds daar in de lijst, als ik filter op 5 morningstar sterren en 3 tijd kronen, als enige aandelenfonds voor japen tevoorschijn komt, terwijl als ik bij morningstar zelf ga kijken er bij "rating en risico" er niets ingevuld staat
? Zie ik iets simpels over het hoofd? En wat denken jullie van dat fonds en/of aandelenfondsen die beleggen in Japan vandaag?
Denken jullie dat het te overwegen valt om nu iets aan te kopen van Fidelity Funds Japan Advantage Fund - LU0413543058?
Het vreemde is wel (ik zit bij rabo) dat het fonds daar in de lijst, als ik filter op 5 morningstar sterren en 3 tijd kronen, als enige aandelenfonds voor japen tevoorschijn komt, terwijl als ik bij morningstar zelf ga kijken er bij "rating en risico" er niets ingevuld staat

Re: Fidelity Funds Japan Advantage Fund
Ik dacht ook te beleggen in Japanse fondsen, waaronder Fidelity Funds Japan Advantage Fund. Volgens Frida Deceunynck zal de auto-industrie echter de zwaarste klappen krijgen.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... n=mijngeld" onclick="window.open(this.href);return false;
En net in die sector zit het fonds voor een goed stuk (Honda, Toyota, ...). Ik zou dus toch oppassen met dat fonds, ik zou eerder een fonds zoeken met een goede sectorbezetting voor bouw.
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... n=mijngeld" onclick="window.open(this.href);return false;
En net in die sector zit het fonds voor een goed stuk (Honda, Toyota, ...). Ik zou dus toch oppassen met dat fonds, ik zou eerder een fonds zoeken met een goede sectorbezetting voor bouw.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.