First Rekening
First Rekening
Beste,
In 2004 heb ik een First Rekening geopend.
Ondertussen heeft dit product een andere naam gekregen.
Welke voorwaarden gelden er voor de 'oude' First Rekening:
- bij storten (nog steeds 1,1% inboeten)?
- wat betreft gegarandeerde interest als ik nu nog stort?
Stel dat ik mijn geld nodig heb voor de 8 jaar bereikt is (ivm RV). Haal ik dan best alles af, maar laat enkele € 100 staan, zodat ik de rekening open hou en zo later nog kan genieten van de interest zonder RV te moeten betalen?
In 2004 heb ik een First Rekening geopend.
Ondertussen heeft dit product een andere naam gekregen.
Welke voorwaarden gelden er voor de 'oude' First Rekening:
- bij storten (nog steeds 1,1% inboeten)?
- wat betreft gegarandeerde interest als ik nu nog stort?
Stel dat ik mijn geld nodig heb voor de 8 jaar bereikt is (ivm RV). Haal ik dan best alles af, maar laat enkele € 100 staan, zodat ik de rekening open hou en zo later nog kan genieten van de interest zonder RV te moeten betalen?
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: First Rekening
Beste,
bedankt voor uw vraag, maar op dit discussieforum kunnen vragen gesteld worden aan Ethias Bank. Als spaaropportuniteiten biedt de bank spaarrekeningen en termijndeposito's aan. Daarnaast bestaan er binnen de groep Ethias ook beleggingsproducten van de verzekeringen. First behoort tot deze laatste. Voor vragen hierrond kan u best terecht bij onze collega's van de verzekeringen, ofwel in een kantoor van Ethias, ofwel via het contactcenter op nummer 011/28 27 40.
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank - Sales Support
bedankt voor uw vraag, maar op dit discussieforum kunnen vragen gesteld worden aan Ethias Bank. Als spaaropportuniteiten biedt de bank spaarrekeningen en termijndeposito's aan. Daarnaast bestaan er binnen de groep Ethias ook beleggingsproducten van de verzekeringen. First behoort tot deze laatste. Voor vragen hierrond kan u best terecht bij onze collega's van de verzekeringen, ofwel in een kantoor van Ethias, ofwel via het contactcenter op nummer 011/28 27 40.
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank - Sales Support
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.