Fiscaliteit Beleggingsfondsen Rabobank.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Fiscaliteit Beleggingsfondsen Rabobank.
Beste,
Ik heb vorig jaar ingetekend in een Bevek naar Belgisch recht: nl Petercam Equities Belgium.
Graag had ik geweten welke taksen er nog afgaan bij verkoop van de deelbewijzen en/of er iets moet aangegeven worden met je belastingsbrief?
Moet je roerende voorheffing betalen of is het enkel de 0,5% beurstaks die eraf gaat?
En wat met bijv een Bevek naar Luxemburgs recht van Fidelity?
Is er verschil tussen Belgische en Luxemburgse beveks voor de spaarder?
Alvast bedankt voor alle info!
Ik heb vorig jaar ingetekend in een Bevek naar Belgisch recht: nl Petercam Equities Belgium.
Graag had ik geweten welke taksen er nog afgaan bij verkoop van de deelbewijzen en/of er iets moet aangegeven worden met je belastingsbrief?
Moet je roerende voorheffing betalen of is het enkel de 0,5% beurstaks die eraf gaat?
En wat met bijv een Bevek naar Luxemburgs recht van Fidelity?
Is er verschil tussen Belgische en Luxemburgse beveks voor de spaarder?
Alvast bedankt voor alle info!
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Fiscaliteit Beleggingsfondsen Rabobank.
Rabobank.be biedt enkel de kapitalisatieversie aan van Petercam Equities Belgium. Daarvoor is enkel beurtaks verschuldigd bij verkoop: 0,50% met een maximum van € 750. Voor de rest zijn geen belastingen verschuldigd en moet er dus niks meer aangegeven worden.
Op het vlak van fiscaliteit is er geen enkel verschil tussen een Belgische of een Luxemburgse bevek.
Vriendelijke groeten,
Rabobank.be
Op het vlak van fiscaliteit is er geen enkel verschil tussen een Belgische of een Luxemburgse bevek.
Vriendelijke groeten,
Rabobank.be
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.