Flex-spaarrekening openen
Flex-spaarrekening openen
Ik heb vandaag al 2 maal geprobeerd om een spaarrekening te openen en telkens wordt ik bij de laatste stap van de inschrijving terug geplaatst naar de eerste stap, alle gegevens weg dus.
Bovendien moet ik een passwoord aanmaken, maar waar kies ik mijn gebruikersnaam?
Bovendien moet ik een passwoord aanmaken, maar waar kies ik mijn gebruikersnaam?
Re: Flex-spaarrekening openen
De gebruikersnaam krijgt u eerst toegestuurd en je kan achteraf wijzigen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ikzelf probeerde dit vandaag ook
na bijna kompleet ingevuld te hebben , eruit gesmeten ( te lang gewacht om verder te doen ? )
nadien herbegonnen en bij invoeren laatste stap van paswoorden , steeds dienen te herbeginnen
8-12 letters en cyfers dienen ingevuld met hoofdletters/kleine letters en cyfers
alle combinaties geprobeerd , amai uiteindelijk gestopt
zal morgen eens bellen om uitleg te vragen
amai
na bijna kompleet ingevuld te hebben , eruit gesmeten ( te lang gewacht om verder te doen ? )
nadien herbegonnen en bij invoeren laatste stap van paswoorden , steeds dienen te herbeginnen
8-12 letters en cyfers dienen ingevuld met hoofdletters/kleine letters en cyfers
alle combinaties geprobeerd , amai uiteindelijk gestopt
zal morgen eens bellen om uitleg te vragen
amai
ze zullen klanten genoeg hebben en geen andere meer toelaten 
Gisteren ook een rekening geopend en ging relatief gemakkelijk.Ik zou nog eens proberen en goed nazien of je alles goed ingevuld hebt.Anders misschien eens proberen met een andere browser.
ENKEL cijfers en letters, GEEN speciale tekens gebruiken
Ben al 3 weken aan het sukkelen om een rekening te openen. Ik heb met 3 verschillende browsers (Firefox, Chromium en Safari) geprobeerd op 2 computers en niets lukte. Vandaag is de aanvraag dan toch vlekkeloos verlopen met Internet Explorer. Met een Mac kan je IE uiteraard niet gebruiken maar je kan een "user agent switcher" in je browser installeren en voor de aanvraag je browser zich laten voordoen als een IE versie. Veel geluk.
Ik heb het deze week geprobeerd en het lukt. Ik heb een gebruikersnaam gekregen,een rekeningNr,het wachtwoord is aanvaard,kortom er rest mij alleen nog een copie van mijn IK op te sturen of te mailen.
Ik zou echter graag eens testen of "het systeem" werkt,maw hoe moet ge inloggen op de site of dien ik te wachten tot mijn copie van IK is aangekomen?
Ik zou echter graag eens testen of "het systeem" werkt,maw hoe moet ge inloggen op de site of dien ik te wachten tot mijn copie van IK is aangekomen?
Roedie
Normaal zou je een rekeningnummer ontvangen via mail en ook een gebruikersnaam ontvangen via mail .Met die gebruikersnaam kan je met je gekozen paswoord of te kiezen paswoord je aanmelden bij money- you .be en zo je status opvolgen .Dit ging redelijk vlot bij mij.
Normaal zou je een rekeningnummer ontvangen via mail en ook een gebruikersnaam ontvangen via mail .Met die gebruikersnaam kan je met je gekozen paswoord of te kiezen paswoord je aanmelden bij money- you .be en zo je status opvolgen .Dit ging redelijk vlot bij mij.
Om je persoonlijke pagina te gebruiken, moet je rekening eerst helemaal geactiveerd zijn. Anders krijg je alleen de statuspagina te zien.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Ook zopas een rekening geopend voor mn vriendin, mee met den hoop in de hopeloze ratrace tegen de inflatie. Paniekerig met ons hoopje geld angstvallig vastgeklemd in de armen zien waar we er toch nog iets voor krijgen. Tijdelijk mon@you zeker? Benieuwd wanneer de 'marktomstandigheden' hen 'dwingen' de rentes te 'herzien'.
Nu ja, veel slechter dan bkcp kon niet.
Ging wel vlot moet ik zeggen.
Nu ja, veel slechter dan bkcp kon niet.
Ging wel vlot moet ik zeggen.
heb al geprobeerd met internet explorer en firefox
steeds niet gelukt
nog niet geprobeerd met safari
bij moneyou weten ze er niks over;..
steeds niet gelukt
nog niet geprobeerd met safari
bij moneyou weten ze er niks over;..