Flight miles
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Flight miles
Goede middag ,
Heeft er iemand van jullie ervaring met het gebruik van flightmiles in Belgie?
Ik heb via mijn werkgever een kredietkaart ontvangen die flightmiles"punten" verzamelt als ik deze gebruik.
Een college van mij afkomstig uit nederland zegt dat hij die makkelijk kan spenderen in nederland zelf , maar in belgie hoor ik daar toch niet veel van.
Misschien iemand die mij kan zeggen hoe deze gespendeerd kunnen worden
Heeft er iemand van jullie ervaring met het gebruik van flightmiles in Belgie?
Ik heb via mijn werkgever een kredietkaart ontvangen die flightmiles"punten" verzamelt als ik deze gebruik.
Een college van mij afkomstig uit nederland zegt dat hij die makkelijk kan spenderen in nederland zelf , maar in belgie hoor ik daar toch niet veel van.
Misschien iemand die mij kan zeggen hoe deze gespendeerd kunnen worden
Re: Flight miles
Over welke kredietkaart gaat het hier juist?
Ik heb sinds kort een MasterCard Classic van Brussels Airlines, hiervoor krijg je per €1, 1 award mile die je kan gebruiken voor het boeken van vluchten, upgrades naar een hogere klasse (dit was mijn hoofdreden) of in hun shops waar je allerlei dingen kan kopen.
Ik heb sinds kort een MasterCard Classic van Brussels Airlines, hiervoor krijg je per €1, 1 award mile die je kan gebruiken voor het boeken van vluchten, upgrades naar een hogere klasse (dit was mijn hoofdreden) of in hun shops waar je allerlei dingen kan kopen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Flight miles
Ben je al ingeschreven op het Miles and More programma en de nieuwsbrief?
Voor info:
http://www.miles-and-more.com/online/po ... id=1000188" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vind daar ook een miles calculator.
Eén keer heb ik miles die gingen verlopen op de valreep kunnen inwisselen tegen een Delhaize aankoopbon van € 20 , maar nu zie ik deze optie niet meer.
Voor de rest heb ik geen weet van manieren om je miles in België te spenderen.
Voor info:
http://www.miles-and-more.com/online/po ... id=1000188" onclick="window.open(this.href);return false;
Je vind daar ook een miles calculator.
Eén keer heb ik miles die gingen verlopen op de valreep kunnen inwisselen tegen een Delhaize aankoopbon van € 20 , maar nu zie ik deze optie niet meer.
Voor de rest heb ik geen weet van manieren om je miles in België te spenderen.