Fondsenaanbod KEYTRADE ?
TIP
Fondsenaanbod KEYTRADE ?
Beste Spaargidsers,
Kan er iemand mij helpen met volgende prangende vraag ?
Ik zou graag al eens het volledige fondsenaanbod kennen bij KEYTRADE BANK, aangezien ik binnenkort de overstap maak van RABOBANK naar KEYTRADE BANK.
Is er eventueel een goeie ziel op Spaargids die mij eventueel eens hun volledig aanbod zou kunnen bezorgen (bijvoorbeeld via EXCEL) ?
Heb gekeken op website maar daar krijg ik enkel een overzicht van de fondsbeheerders aangezien ik nu nog geen klant bij hen ben en zou graag al eens weten waaruit hun aanbod concreet bestaat.
Prettig weekend en alvast bedankt.
Groetjes.
Een nieuwsgierige realist
Ik zou graag al eens het volledige fondsenaanbod kennen bij KEYTRADE BANK, aangezien ik binnenkort de overstap maak van RABOBANK naar KEYTRADE BANK.
Is er eventueel een goeie ziel op Spaargids die mij eventueel eens hun volledig aanbod zou kunnen bezorgen (bijvoorbeeld via EXCEL) ?
Heb gekeken op website maar daar krijg ik enkel een overzicht van de fondsbeheerders aangezien ik nu nog geen klant bij hen ben en zou graag al eens weten waaruit hun aanbod concreet bestaat.
Groetjes.
Een nieuwsgierige realist

Re: Fondsenaanbod KEYTRADE ?
Wil u alvast niet ontgoochelen.Realist schreef: ↑2 september 2017, 14:22 Beste Spaargidsers,
Groetjes.
Een nieuwsgierige realist![]()
Is gewoonlijk al 9,95 € instap kost.
Bij Me op enkel uitzonderingen na 0 €.
Klein verschil he.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Verkoopkosten €0. Dus zo erg is het niet.
Voor wie op regelmatige basis fondsen koopt (bijvoorbeeld maandelijks) is de kostenstructuur van Keytrade ongunstig gezien telkens 9,95 euro te betalen per fonds per aankoop.
Bij Medirect zijn er geen aankoopkosten voor de meeste fondsen.
Bij Medirect zijn er geen aankoopkosten voor de meeste fondsen.
Als je maandelijks met 200€ wil bijkopen in 3 fondsen, dan is Keytrade niet de beste keuze.
Maar kijk ook eens naar de plannen Keyplan en Keyprivate, die zijn volgens mij beter voor periodiek beleggen.
Ik ga hier geen xls lijsten posten, bel hen eens op, ze zijn zeer behulpzaam.
Mij stoort die 9,95€ ook niet, gezien ik in losse fondsen telkens minstens 10.000€ steek.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik heb niet het volle vertrouwen in MeDirect.
Maar kijk ook eens naar de plannen Keyplan en Keyprivate, die zijn volgens mij beter voor periodiek beleggen.
Ik ga hier geen xls lijsten posten, bel hen eens op, ze zijn zeer behulpzaam.
Mij stoort die 9,95€ ook niet, gezien ik in losse fondsen telkens minstens 10.000€ steek.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik heb niet het volle vertrouwen in MeDirect.
Laatst gewijzigd door Blackbelt op 4 september 2017, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen concreet antwoord maar toch graag deze opmerking: "op Spaargids zijn toch uitsluitend goeie zielen te vinden?".
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
als je kleine bedragen per maand wil storten (<300 euro) dan doe je dat toch gewoon in het Keyplan.
Misschien iets minder keuze, maar veel goedkoper.
Ik doet het op die manier voor maandelijkse stortingen in aandelenfondsen.
Voor gemengde fondsen met een groter bedrag koop ik ze rechtstreeks.
Keyplan moet je wel minstens 5 jaar aanhouden of kosten worden wel aangerekend.
Misschien iets minder keuze, maar veel goedkoper.
Ik doet het op die manier voor maandelijkse stortingen in aandelenfondsen.
Voor gemengde fondsen met een groter bedrag koop ik ze rechtstreeks.
Keyplan moet je wel minstens 5 jaar aanhouden of kosten worden wel aangerekend.
Of in de rubriek Vraag het aan..
Ik ben er zelfs al in geslaagd om ze een fonds te laten opnemen in hun range.
Nu, dat doen ze niet voor 1000€, het ging om een investering van ca 40k.
Nu, dat doen ze niet voor 1000€, het ging om een investering van ca 40k.
In welke partner hebben jullie het meeste vertrouwen om fondsen bij te beleggen?
Deutsche Bank
Keytrade
Me Direct
Deutsche Bank
Keytrade
Me Direct
Vertrouwen ?? De banken beheren die fondsen niet zelf hé.
Bij DB en MeDirect betaal je in 99,9 % van de gevallen geen instapkosten en bij Keytrade altijd 9,95 euro per transactie.
Het aanbod is online ook niet overal hetzelfde.
Gelukkig beheren ze die fondsen niet zelf.
Zo bestaat ME Direct slechts een paar jaar. Is deze bank voldoende kredietwaardig? In geval van faling zijn je fondsen uiteraard beschermd, maar zou toch een administratieve rompslomp betekenen.
Hoe zit het met de kredietwaardigheid van de Deutsche op dit moment?
Zo bestaat ME Direct slechts een paar jaar. Is deze bank voldoende kredietwaardig? In geval van faling zijn je fondsen uiteraard beschermd, maar zou toch een administratieve rompslomp betekenen.
Hoe zit het met de kredietwaardigheid van de Deutsche op dit moment?