Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
TIP
- JulusCesar
- VIP member

- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 07 jan 2012
- Contacteer:
Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Morgen 27/07/18 kunnen we een deeltje van het verlies op het goede huisvader aandeel Fortis recupereren.(zonder dat dit op enige manier een schuldbekentenis is
van de belegger of van fortis of van Lippens
https://www.forsettlement.com/calculator
Ik kreeg de KBC via digitale weg al netjes hiervoor de nodige papieren.....
Hoe loopt dit bij andere instellingen ? Blijkbaar bij binck kost dit 50 euro ?
In dit geval dus +1 voor de grootbank ?
https://www.forsettlement.com/calculator
Ik kreeg de KBC via digitale weg al netjes hiervoor de nodige papieren.....
Hoe loopt dit bij andere instellingen ? Blijkbaar bij binck kost dit 50 euro ?
In dit geval dus +1 voor de grootbank ?
Laatst gewijzigd door JulusCesar op 26 juli 2018, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
En bij Fortis ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Inderdaad ook een mooi voorbereid en duidelijk pakketje ontvangen van KBC. Bravo!
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
@SparSpaar.
Ook bij BNP Paribas Fortis gratis.
(Zou ook wel grof en ongepast zijn moesten net zij een kost hiervoor aanrekenen).
Klanten zouden in de komende week de nodige documenten moeten ontvangen:
Ook bij BNP Paribas Fortis gratis.
(Zou ook wel grof en ongepast zijn moesten net zij een kost hiervoor aanrekenen).
Klanten zouden in de komende week de nodige documenten moeten ontvangen:
- Aandeelhouders die nog steeds klant zijn, krijgen dit attest in de loop van de maand juli thuis opgestuurd. Let wel: per effectenrekening wordt slechts één attest verstuurd.
- Aandeelhouders die op dit moment geen klant meer zijn, kunnen dit attest vanaf de maand augustus opvragen in een van onze kantoren.
-
Afrodiziak
- Sr. Member

- Berichten: 381
- Lid geworden op: 28 mar 2012
- Contacteer:
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Jules,JulusCesar schreef: ↑26 juli 2018, 17:55 Morgen 27/07/18 kunnen we een deeltje van het verlies op het goede huisvader aandeel Fortis recupereren.(zonder dat dit op enige manier een schuldbekentenis isvan de belegger of van fortis of van Lippens
![]()
https://www.forsettlement.com/calculator
Ik kreeg de KBC via digitale weg al netjes hiervoor de nodige papieren.....
Hoe loopt dit bij andere instellingen ? Blijkbaar bij binck kost dit 50 euro ?
In dit geval dus +1 voor de grootbank ?
Dat strookt niet met wat Binck op z'n secured site aankondigt hierover: "BinckBank zal elke aandeelhouder van Fortis gratis een attest toesturen per post."
Ook bij Keytrade Bank zal het attest gratis worden bezorgd, in principe elektronisch via de site, en per post voor offline klanten.
Niet +1 voor de grootbanken (KBC, BNPPF), maar een draw (Binck, Keytrade).
https://twitter.com/orakelvanoilsjt
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
ze zouden voor de arco-slachtoffers ook zo een formulier moeten ontwerpen en online naar
www.kapitaalbewegingsnet.lu moeten kunnen doorsturen
www.kapitaalbewegingsnet.lu moeten kunnen doorsturen
- JulusCesar
- VIP member

- Berichten: 1285
- Lid geworden op: 07 jan 2012
- Contacteer:
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Dat was wat ik gelezen had in een beleggers tijdschrift.Afrodiziak schreef: ↑26 juli 2018, 22:25Jules,JulusCesar schreef: ↑26 juli 2018, 17:55 Morgen 27/07/18 kunnen we een deeltje van het verlies op het goede huisvader aandeel Fortis recupereren.(zonder dat dit op enige manier een schuldbekentenis isvan de belegger of van fortis of van Lippens
![]()
https://www.forsettlement.com/calculator
Ik kreeg de KBC via digitale weg al netjes hiervoor de nodige papieren.....
Hoe loopt dit bij andere instellingen ? Blijkbaar bij binck kost dit 50 euro ?
In dit geval dus +1 voor de grootbank ?
Dat strookt niet met wat Binck op z'n secured site aankondigt hierover: "BinckBank zal elke aandeelhouder van Fortis gratis een attest toesturen per post."
Ook bij Keytrade Bank zal het attest gratis worden bezorgd, in principe elektronisch via de site, en per post voor offline klanten.
Niet +1 voor de grootbanken (KBC, BNPPF), maar een draw (Binck, Keytrade).
Wie de aandelen destijds bij een bank of broker op een effectenrekening had staan, kan daar wellicht een attest bekomen met de nodige gegevens. BNP Paribas Fortis, Belfius, ING, AXA, Deutsche Bank, Keytrade Bank, Bolero en KBC lieten alvast weten dat ze hun huidige klanten uit eigen initiatief kosteloos een attest zullen bezorgen (of via download beschikbaar stellen). Bij BNP Paribas kunnen ook ex-klanten in de kantoren terecht voor een attest. Binck Bank rekent voor een attest 50 EUR aan.
https://www.test-aankoop.be/invest/bele ... vergoeding
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
werkte toen in Fortis en had veel aandelen. ben nog steeds klant. Nog niets ontvangen.
-
de stucker
- Jr. Member

- Berichten: 99
- Lid geworden op: 17 aug 2008
- Contacteer:
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Ja ze zijn niet van de rapste ben eens benieuwd wanneer ik informatie zal krijgen. Ben intussen al eens mijn uittreksel beginnen opzoeken maar het is al een tijdje terug natuurlijk.....
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
ook het uittreksel wanneer je het verkocht hebt, want er zijn heel veel verschillende tarieven
op 3 VOLLEDIGE periodes van bezit wordt met een verschillend bedrag vergoed ( één dag te vroeg verkopen en je krijgt voor die periode niks
dan is er nog een trootsprijs bovenop van een halve euro per aandeel ( max 950 ) euro ook als heb je dat aandeel maar één dag in je bezit gehad vanaf ongeveer 27-02-2007 tot ongeveer 14-10-2008
( in totaal zijn er 7 verschillende bedragen )
op 3 VOLLEDIGE periodes van bezit wordt met een verschillend bedrag vergoed ( één dag te vroeg verkopen en je krijgt voor die periode niks
dan is er nog een trootsprijs bovenop van een halve euro per aandeel ( max 950 ) euro ook als heb je dat aandeel maar één dag in je bezit gehad vanaf ongeveer 27-02-2007 tot ongeveer 14-10-2008
( in totaal zijn er 7 verschillende bedragen )
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Blijkbaar weten ze wel wat je op welk moment had. Heb verleden jaar in februari of zoiets een schrijven ontvangen voor de uitnodiging of uitspraak van de rechtbank in NL toen. Zal die ook eens moeten opzoeken, want uittreksels is wat anders.
En is intss 10 jaar geleden, en is het niet zo dat je geen duplicaten meer kan bekomen na 10 jaar, of vergis ik me daarin?
En is intss 10 jaar geleden, en is het niet zo dat je geen duplicaten meer kan bekomen na 10 jaar, of vergis ik me daarin?
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
banken moeten het maar 10 jaar bijhouden
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
uittreksels alleen kan je hen mee op een verkeerd been tzetten door bv de VERkoopborderels niet te laten zien
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
normaal kan fortis het niet weten, want verhandelingen gebeuren door een broker, fortis kan niet zien wie wat koopt
Re: Forsettlement; in slechte tijden kent men zijn vrienden ?
Vandaag van BNP fortis de papieren in de bus, nog iemand? En bij andere banken/brokers al iets terug te vinden?

