Fortis Online Spaarrekening Premium
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Fortis Online Spaarrekening Premium
Wat de kosten van de Fortis Online-Premium betreft betaal je jaarlijks 12 Euro voor de dienst "PC-Banking".
Wook is een beetje subjectief. Welke andere (met degelijk kantorennet) geven die voorwaarden standaard?Wook schreef: Wie wil er nu nog een spaarrekening bij FortisWat zijn "Premium" noemen krijg je bij anderen standaard...
Ik heb al verschillende keren op het forum laten weten hoe je hieraan kunt ontsnappen.Jonckers schreef: Wat de kosten van de Fortis Online-Premium betreft betaal je jaarlijks 12 Euro voor de dienst "PC-Banking".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Je vergeet dat Fortis verplicht is om degelijke spaarrekeningen aan te bieden in ruil voor de massale staatssteun die ze kregen om overeind te blijven in de storm die nu een dik jaar geleden woedde. Was dit niet het geval geweest dan deed Fortis gewoon wat ze vroeger deden: de laagste rente van de markt met daarbij de duurste dienstverlening.Misterv schreef:Wook is een beetje subjectief. Welke andere (met degelijk kantorennet) geven die voorwaarden standaard?Wook schreef: Wie wil er nu nog een spaarrekening bij FortisWat zijn "Premium" noemen krijg je bij anderen standaard...
Jij noemt het kantorennet van Fortis degelijk maar ik noem zoiets een grap. Hun dienstverlening is ronduit schamel te noemen. Ik kan het weten want ik ben er 30 jaar klant geweest bij verschillende kantoren.
Ik vind het toch niet slecht die spaarrekening. Let wel 12500 euro per storing.
En dit enkel tot 31/01/2010. Zo profiteer je van die beruchte 11 maanden. Spaar je BV in februari 2010 dan word de getrouwheidspremie wel verworven in februari 2011 maar worden pas uitbetaald op het einde van 2011. Dus enkel plaatsen in janu lijkt mij het beste.
Je kan enkel vroeger het verworven deel uitbetaald krijgen van februari als men de spaarreking laat afsluiten.
Mijn conclusie doen tot 31/12/2010.
En dit enkel tot 31/01/2010. Zo profiteer je van die beruchte 11 maanden. Spaar je BV in februari 2010 dan word de getrouwheidspremie wel verworven in februari 2011 maar worden pas uitbetaald op het einde van 2011. Dus enkel plaatsen in janu lijkt mij het beste.
Je kan enkel vroeger het verworven deel uitbetaald krijgen van februari als men de spaarreking laat afsluiten.
Mijn conclusie doen tot 31/12/2010.