Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
TIP
Re: Fortis: Wie heeft al een claim ingediend?
Wanneer heb je de claim ingediend.? En ingediend via fortis settlement website?
Op 18 september via FortisEffect... heb tot dan moeten wachten op mijn attest van Keytrade.
Stel mezelf de vraag: de verwerking van deze claims zal ongetwijfeld tijd en geld kosten. Maar een tijdje geleden werd ons reeds een voorschot in het vooruitzicht gesteld. Nu is er blijkbaar vertraging. Wie zal deze dames/heren (in Ierland ?) opporren ?
Hopelijk wordt het geen tweede NewB waarbij het werkkapitaal opgaat in zitpenningen e.d.
Ik verbaas me over niets meer.
Hopelijk wordt het geen tweede NewB waarbij het werkkapitaal opgaat in zitpenningen e.d.
Ik verbaas me over niets meer.
Theorie en praktijk, een hemelsbreed verschil
Veel beloven ,weinig geven, doet de zotten in vreugde leven.
Veel beloven ,weinig geven, doet de zotten in vreugde leven.
bij Arco heeft men ook al veel beloofd
Inderdaad Paul, eerst zien dan geloven.
Ik ga nergens vanuit, maar is toch leuk bedrag voor nachtje op hotel en wat te gaan eten
Na het indienen van de claim (rond 1 september) een bevestiging ontvangen met claimnumeer en daar is het voorlopig bij gebleven.
Ik ga nergens vanuit, maar is toch leuk bedrag voor nachtje op hotel en wat te gaan eten
Na het indienen van de claim (rond 1 september) een bevestiging ontvangen met claimnumeer en daar is het voorlopig bij gebleven.
Volgens de tijd;
Er is in september al 300 miljoen uitbetaald aan fortis beleggers.
De 2e uitbelalingstranche volgt in december.
Er is in september al 300 miljoen uitbetaald aan fortis beleggers.
De 2e uitbelalingstranche volgt in december.
Ik dacht laat ik eens bellen met de Claim Administrator om te kijken of we in december zeker iets kunnen verwachten.
Eerst krijg je een bandje dat ze je nergens mee kunnen helpen (ook niet of en wanneer er iets wordt uitbetaald), daarna mag je kiezen voor het spreken van een medewerker.
Dus maar opgehangen naar het afluisteren van het bandje.
Eerst krijg je een bandje dat ze je nergens mee kunnen helpen (ook niet of en wanneer er iets wordt uitbetaald), daarna mag je kiezen voor het spreken van een medewerker.
Dus maar opgehangen naar het afluisteren van het bandje.
-
Afrodiziak
- Sr. Member

- Contacteer:
Ivm die Fortis-claim...
Afgelopen week aanwezig op de presentatie van Connect21, het nieuwe strategisch plan voor de komende 3 jaar, door/van Ageas. Spreker was Bart De Smet.
Naast het plan ging het ook over de verwezenlijkingen van dit jaar, en ook kort over de Fortis-claim.
Er zijn al 200.000 dossiers ingediend, waarvan een eerste deel al werd uitbetaald.
Een tweede deel volgt nog dit jaar. Een derde deel begin 2019.
Zie ook voor kort verslag:
https://twitter.com/orakelvanoilsjt
Afgelopen week aanwezig op de presentatie van Connect21, het nieuwe strategisch plan voor de komende 3 jaar, door/van Ageas. Spreker was Bart De Smet.
Naast het plan ging het ook over de verwezenlijkingen van dit jaar, en ook kort over de Fortis-claim.
Er zijn al 200.000 dossiers ingediend, waarvan een eerste deel al werd uitbetaald.
Een tweede deel volgt nog dit jaar. Een derde deel begin 2019.
Zie ook voor kort verslag:
Iemand al bericht gehad dat ze in december iets gaan ontvangen?
Eigenlij niet normaal, dat als je contact opneemt ze op een bandje beginnen te vermelden dat we geen info kunnen verstrekken over uitbetaling,
We weten nu toch onderhand wel hoeveel en aan wie ze iets gaan uitkeren in december, over 3 weken is de maand alweer voorbij.
Eigenlij niet normaal, dat als je contact opneemt ze op een bandje beginnen te vermelden dat we geen info kunnen verstrekken over uitbetaling,
We weten nu toch onderhand wel hoeveel en aan wie ze iets gaan uitkeren in december, over 3 weken is de maand alweer voorbij.
-
anonymous8
Nog niks gehoord en ruim op tijd claim ingediend.
Bij het invullen van de formulieren op FORsettlement dien ik op de eerste pagina het effectenrekening nummer in te vullen waarop de Fortis aandelen stonden. Wil dit zeggen dat - indien je Fortis aandelen had op meerdere effectenrekeningen - je dit formulier meerdere keren dient in te vullen?
Weet er iemand wat er juist bij deel IV moet ingevuld worden bij
bankadres lijn 1 ,lijn 2 lijn 3
als het een bank is binnen de SEPA-zone ?
ons eigen adres of het adres van de bank ?
bankadres lijn 1 ,lijn 2 lijn 3
als het een bank is binnen de SEPA-zone ?
ons eigen adres of het adres van de bank ?
-
Afrodiziak
- Sr. Member

- Contacteer:
@Paul
Deel 3 bedoel je? (ipv deel IV)
Persoonlijke gegevens, waaronder adres, heb je al bij deel 1 "Identificatie" moeten invullen.
Deel 3 gaat over de gegevens van de bank waar je de vergoeding wil ontvangen.
Adres vd bank dus.
Deel 3 bedoel je? (ipv deel IV)
Persoonlijke gegevens, waaronder adres, heb je al bij deel 1 "Identificatie" moeten invullen.
Deel 3 gaat over de gegevens van de bank waar je de vergoeding wil ontvangen.
Adres vd bank dus.
Ze hebben nog 2 weken om 2e tranche uit te betalen. Ben benieuwd.