Fortuneo contacteren via email
Fortuneo contacteren via email
Via "Contacteer ons - Per Email <klik hier>", na het klikken op <verstuur uw e-mail> krijg ik al 2 dagen de foutmelding:
"A System Error Has Occurred
We apologize for this error. Our support team has been notified of this issue and it has been logged.
If this issue persists, please feel free to log a service request at http://www.webqa.net" onclick="window.open(this.href);return false;. "
Kunnen jullie eventueel hier laten weten wanneer het probleem opgelost is ?
Of kan via een andere weg een email verzonden worden?
"A System Error Has Occurred
We apologize for this error. Our support team has been notified of this issue and it has been logged.
If this issue persists, please feel free to log a service request at http://www.webqa.net" onclick="window.open(this.href);return false;. "
Kunnen jullie eventueel hier laten weten wanneer het probleem opgelost is ?
Of kan via een andere weg een email verzonden worden?
Re: Fortuneo contacteren via email
Is er geen helpdesk die U mogelijks wat meer informatie kan geven?
Heb zelf geen ervaring met Fortuneo, ondertussen betere banken op de markt.
Heb zelf geen ervaring met Fortuneo, ondertussen betere banken op de markt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Geachte,
We hebben zelf gestest om een email te versturen via de door u beschreven procedure en geen problemen ondervonden. Kan u ons telefonisch contacteren, zodat we de oorzaak van uw probleem kunnen vaststellen?
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
We hebben zelf gestest om een email te versturen via de door u beschreven procedure en geen problemen ondervonden. Kan u ons telefonisch contacteren, zodat we de oorzaak van uw probleem kunnen vaststellen?
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
eens een andere browser gebruiken ?
Een collega raadde mij aan om de '<' en '>' tekens ( zonder de ' ) uit de tekst te halen.
Toen ging het wel...
Toen ging het wel...
-
gast9876
bedankt! ik kreeg ook grijs haar ervan....dankzij uw tip lukte het 
Het is voor Fortuneo een enorme tekortkoming dat zij geen direct mailadres hebben in tijden anno 2013 en dat klanten via hun website zeer omslachtig Fortuneo moeten contacteren. Onbegrijpelijk vind ik dit persoonlijk.
Of je Fortuneo een externe mail kan sturen of via hun site dient te gaan is niet zo belangrijk in mijn ogen. Belangrijker is dat je antwoord krijgt en de snelheid van het antwoord.
Yaris schreef:Of je Fortuneo een externe mail kan sturen of via hun site dient te gaan is niet zo belangrijk in mijn ogen. Belangrijker is dat je antwoord krijgt en de snelheid van het antwoord.
Yaris, misschien zijn snelheid en gebruiksgemak voor u niet belangrijk, maar voor mij wel.
Snelheid van antwoord is voor mij juist wel belangrijk, dat schrijf ik toch? Of bedoel je de snelheid van je mail te versturen? Als je je mail nog snel moet schrijven voor je naar je werk gaat terwijl je bus eraan komt, dan kun je natuurlijk wel in de problemen komen.
Ik had het wel degelijk over de snelheid en het gebruiksgemak om Fortuneo via mail te bereiken. Daar ging het toch over.Yaris schreef:Snelheid van antwoord is voor mij juist wel belangrijk, dat schrijf ik toch? Of bedoel je de snelheid van je mail te versturen? Als je je mail nog snel moet schrijven voor je naar je werk gaat terwijl je bus eraan komt, dan kun je natuurlijk wel in de problemen komen.
Voor mij is uiteraard de snelheid van antwoord bovendien ook belangrijk, maar nog belangrijker is de kwaliteit en de klantgerichtheid van hun antwoord, welke zeker ook nog veel beter kunnen.
Ik begrijp dat Fortuneo nog jong is en vooral nog veel moet leren, maar dat leerproces gaat bij Fortuneo wel traag. Zeg maar veel te traag.
Fortuneo deed onlangs een tevredenheidsenquête. Benieuwd hoelang het zal duren alvorens verbeteringen worden doorgevoerd.
Moet wel toegeven dat ik een hoog eisende klant ben en niet verlegen zit om te veranderen.
-
gast9876
ik heb eigenlijk geen probleem met het invullen via online webformulier. Al altijd snel geholpen bij Fortuneo via mail. Bellen zijn ze nogal kort, en via mail gaat het sneller & efficiënter.
Via deze manier is het wss. voor hen makkelijker om vragen per onderwerp te ordenen, en zo de klant sneller te bedienen.
Enkel mijn aanvraagformulier hebben ze nooit ontvangen helaas, dan maar ter plaatse afgegeven....dit terzijde...
Via deze manier is het wss. voor hen makkelijker om vragen per onderwerp te ordenen, en zo de klant sneller te bedienen.
Enkel mijn aanvraagformulier hebben ze nooit ontvangen helaas, dan maar ter plaatse afgegeven....dit terzijde...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Of je d'er iets mee bent is inderdaad van ondergeschikt belang.Yaris schreef:Of je Fortuneo een externe mail kan sturen of via hun site dient te gaan is niet zo belangrijk in mijn ogen. Belangrijker is dat je antwoord krijgt en de snelheid van het antwoord.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!