fortuneo: geen interest op rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
fortuneo: geen interest op rekening
heb mijn beleggingen bij fortuneo en ook een som geld
nu kom ik er achter dat ik daar geen intrest op krijg!
heb al 2 keer gevraagd om die som over te boeken
naar mijn bank doch krijg geen gehoor!!
weet iemand hoe ik dit kan oplossen of heeft er
nog iemand klachten hierover?
nu kom ik er achter dat ik daar geen intrest op krijg!
heb al 2 keer gevraagd om die som over te boeken
naar mijn bank doch krijg geen gehoor!!
weet iemand hoe ik dit kan oplossen of heeft er
nog iemand klachten hierover?
Laatst gewijzigd door Anonymous op 3 april 2009, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: fortuneo
Geen idee, ik regel zelf mijn beleggingen via Binckbank en daar krijg ik 1,75 % rente op jaarbasis, op het geld op mijn rekening daar.
Als ik geld naar mijn Dexia zichtrekening (tegenrekening) wil overboeken dan kan ik dat handig door in te loggen en een overboeking naar mijn tegenrekening te sturen.
Als ik geld naar mijn Dexia zichtrekening (tegenrekening) wil overboeken dan kan ik dat handig door in te loggen en een overboeking naar mijn tegenrekening te sturen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
pierre zidane
ik probeer al enige tijd om een rekening te openen bij fortuneo
heb de documenten ergens eind januari doorgestuurd
ik wacht ondertussen nog altijd op de documenten om mijn verrichtingen te kunnen beginnen
maar gezien de traagheid van het doorsturen van deze dingen, denk ik niet dat ik er ooit gebruik van zal maken als ik ze krijg
de zoektocht naar een andere site om mijn beursverhandelingen via te doen is begonnen
als iemand een goede kent
laat maar weten
ik wacht ondertussen nog altijd op de documenten om mijn verrichtingen te kunnen beginnen
maar gezien de traagheid van het doorsturen van deze dingen, denk ik niet dat ik er ooit gebruik van zal maken als ik ze krijg
de zoektocht naar een andere site om mijn beursverhandelingen via te doen is begonnen
laat maar weten
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Nu Argenta ook met de digipass werkt kan je ook online beursverrichtingen doen.pierre zidane schreef: ik probeer al enige tijd om een rekening te openen bij fortuneo
laat maar weten
Je kan ook er ook opvolgen wanneer het order is uitgevoerd en, belangrijk, de bewaarkosten van de effecten : nul,nul.
Ben je daar zeker van? Op mijn tarieflijst staat namelijk "Eonia - 1.75%" en dat streepje is wel degelijk een min-teken vrees ik.Campzie schreef: Geen idee, ik regel zelf mijn beleggingen via Binckbank en daar krijg ik 1,75 % rente op jaarbasis, op het geld op mijn rekening daar.
Uitleg iets lager: "De creditrente wordt dagelijks vastgesteld en is gebaseerd op de stand van de Eonia en de Fed. Funds Target Rate van dat moment. Ingeval de creditrente door toepassing van de hoger vermelde formule negatief zou worden, zal een tarief van 0% toegepast worden."
Ik zou persoonlijk toch maar geen ongebruikt geld laten staan bij brokers hoor.
De Eonia staat momenteel op 0.83%, dus krijg je momenteel 0.0% intrest bij Binck.phase schreef:Ben je daar zeker van? Op mijn tarieflijst staat namelijk "Eonia - 1.75%" en dat streepje is wel degelijk een min-teken vrees ik.Campzie schreef: Geen idee, ik regel zelf mijn beleggingen via Binckbank en daar krijg ik 1,75 % rente op jaarbasis, op het geld op mijn rekening daar.
Uitleg iets lager: "De creditrente wordt dagelijks vastgesteld en is gebaseerd op de stand van de Eonia en de Fed. Funds Target Rate van dat moment. Ingeval de creditrente door toepassing van de hoger vermelde formule negatief zou worden, zal een tarief van 0% toegepast worden."
Ik zou persoonlijk toch maar geen ongebruikt geld laten staan bij brokers hoor.![]()
Koers: http://www.beursduivel.be/koersen.php?p ... EONIA&rt=1
Re: fortuneo: geen interest op rekening
Bedankt voor deze uitleg.
Nu weet ik waarom ik maar 1,08 Euro creditrente op mijn Binck geldrekening ontvangen heb.
Nu weet ik waarom ik maar 1,08 Euro creditrente op mijn Binck geldrekening ontvangen heb.
Re: fortuneo: geen interest op rekening
Eigenlijk hoort deze discussie niet echt thuis onder de rubriek "spaarrekeningen".
pierre zidane schreef: ik probeer al enige tijd om een rekening te openen bij fortuneo
laat maar weten
De 2 goedkoopste en ook heel goede beursvenootschappen in Belgie zijn
Keytrade
tot 2500 euro aan- of verkoop betaal je 7,5 euro
tot 5000 14,95 euro
tot 50 000 24,95 euro
Binckbank
tot 5000 euro aan-verkoop betaal je 9,75 euro
tot 25000 13,75 euro
tot 50000 19,75 euro
Dit zijn voorbeelden voor verhandelingen op de beurs van EURONEX
Boven deze tarieven komt er nog 1,7 pro mille beurstaks bij.
De kosten worden dus niet per aandeel aangerekend.
Bij Binckbank zijn er wat meer toeters en bellen aan ( oa realtime-streamingkoersen)
Binckbank doet permanent een klant brengt klant aan wervingsactie.
Er worden zowel voor de nieuwe klant als voor de aanbrenger 3 gratis transactie
van9,75 =29,25 euro aan gratis transacties aangeboden. De beurstaks blijft wel te betalen ook voor die gratis transacties.
Indien u interesse zou vertonen, kan u via een prive berichtje naar mij uw mailadres en voornaam bezorgen, en dan krijg je
automatisch rechtstreeks van Binckbank de info . Ingeval je een andere volgorde zou volgen, dan wordt er geen klantenpremie toegekend.
In tegenstelling tot bij vele banken wordt er bij geen enkel van beide beursvenootschappen een bewaarloon aan