fortuneo plus fidelity
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
fortuneo plus fidelity
Ik wil spaargeld spreiden over banken die hoge getrouwheidspremies geven, heb reeds rabobank en deutsche bank
Heeft iemand met ervaring met Fortuneo Plus Fidelity?
Fidelity spaarrek. is wel van recente creatie (zoals ook DB Fidelity), maar ik heb het over de bank als instelling.
Is dit een betrouwbare derde na Rabo en DB ?
Andere vraag:
kan men op eenzelfde bank (bv. rabobank, DB), twee spaarrek. openen op zelfde naam (met verschillend rek.nr.) Hoe zit het dan met de roerende voorheffing? worden de rente van beide spaarrekningen *automatisch* opgeteld en bv. bij € 1000 intrest elk, automatisch (wegens samen meer dan € 1770), aan roerende voorheffing onderworpen?
Heeft iemand met ervaring met Fortuneo Plus Fidelity?
Fidelity spaarrek. is wel van recente creatie (zoals ook DB Fidelity), maar ik heb het over de bank als instelling.
Is dit een betrouwbare derde na Rabo en DB ?
Andere vraag:
kan men op eenzelfde bank (bv. rabobank, DB), twee spaarrek. openen op zelfde naam (met verschillend rek.nr.) Hoe zit het dan met de roerende voorheffing? worden de rente van beide spaarrekningen *automatisch* opgeteld en bv. bij € 1000 intrest elk, automatisch (wegens samen meer dan € 1770), aan roerende voorheffing onderworpen?
Re: fortuneo plus fidelity
al jouw vragen zijn reeds beantwoord op het forum afgelopen weken/maanden,
via de zoekfunctie zal je het zeker terugvinden
via de zoekfunctie zal je het zeker terugvinden
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zie https://www.spaargids.be/sparen/fortune ... rente.html" onclick="window.open(this.href);return false;pdon schreef:Heeft iemand ervaring met Fortuneo Plus Fidelity?
De bank telt de interesten op de spaarrekeningen niet samen maar houdt de roerende voorheffing in per spaarrekening. Dat betekent dat als je op alle spaarrekeningen onder de limiet zit, er geen roerende voorheffing wordt ingehouden. Maar je wordt verondersteld het totaal van de interesten die je boven de limiet hebt ontvangen aan te geven in je belastingaangifte.Hoe zit het dan met de roerende voorheffing?
Bij Rabobank alvast niet. Ik heb zonet zelf geprobeerd om een tweede Rabo Plus Account te openen maar hij weigert pertinent.pdon schreef:kan men op eenzelfde bank (bv. rabobank, DB), twee spaarrek. openen op zelfde naam (met verschillend rek.nr.)
Sommige banken weigeren een tweede spaarrekening met dezelfde spaarformule en op dezelfde naam te openen.Yaris schreef:Bij Rabobank alvast niet. Ik heb zonet zelf geprobeerd om een tweede Rabo Plus Account te openen maar hij weigert pertinent.pdon schreef:kan men op eenzelfde bank (bv. rabobank, DB), twee spaarrek. openen op zelfde naam (met verschillend rek.nr.)
Op dezelfde naam 2 spaarrekeningen openen met verschillende spaarformules ( bv. Rabobank gewoon + Rabobank Plus Account ) is wel altijd mogelijk.
Een getrouwd koppel kan evenwel toch tot 3 dezelfde spaarformules bij dezelfde bank openen ( 1 op man, 1 op vrouw en 1 gezamelijk ).
Bij Ethias kan je meerdere dezelfde rekeningen openen. Ik heb er 1 met de hoge basisintrest en 2 met de hogere getrouwheidspremie (gestart op 2 verschillende data). Of ie automatisch opgeteld worden weet ik niet, ik kom in totaal niet aan 1770 euro intrest.pdon schreef:Andere vraag: