Fortuneo renteverhoging 2,20 + 0,50
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Fortuneo renteverhoging 2,20 + 0,50
- U verliest de getrouwheidspremie van de lopende getrouwheidperiode
op uw spaarrekening.
Dit werd mij niet meegedeeld, ik heb dan ook mijn twijfels. Waar kan je dit terugvinden?
Ik ben al meerdere jaren klant, als je af en toe stort en afhaalt is het onbegonnen werk om de juistheid van de gestorte getrouwheidspremie uit te rekenen.
Ik heb ook ( nog ) geen bevestiging gekregen van het feit dat ik ben overgestapt naar de tarieven van Fortuneo. Ik heb wel gezien dat bij het plaatsen van een order de tarief van Fortuneo werd aangerekend.
op uw spaarrekening.
Dit werd mij niet meegedeeld, ik heb dan ook mijn twijfels. Waar kan je dit terugvinden?
Ik ben al meerdere jaren klant, als je af en toe stort en afhaalt is het onbegonnen werk om de juistheid van de gestorte getrouwheidspremie uit te rekenen.
Ik heb ook ( nog ) geen bevestiging gekregen van het feit dat ik ben overgestapt naar de tarieven van Fortuneo. Ik heb wel gezien dat bij het plaatsen van een order de tarief van Fortuneo werd aangerekend.
Neen Darts, je email is niet te zien, maak je geen zorgen.Darts schreef:Neen, ik werd niet gebriefd door Fortuneo, het werd mij pas meegedeeld nadat ik zelf om info had gevraagd hoe het nu zat met het bewaarloon. Toen zei men mij dat ik gewoon onder de voorwaarden van Cortal viel ( lees verder bewaarloon betalen en transactietarieven van Cortal ) en dat ik een tariefwijziging kon aanvragen indien ik dit wenste.cardoman schreef:
Werd je door Fotuneo gebriefd van het nieuwe aanvragen? Downloadbaar formulier is blijkbaar niet te downloaden bij mij...
Als u op de link klikt van mijn vorig bericht, lukt het dan niet, bij mij opent de pdf file zonder problemen.
Een vraagje, ter controle, mijn email adres is dit voor u zichtbaar?
Mvg,
Darts
Is dat niet erg dat je moet bedelen voor hun tarieven?
Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan, hun algemeen reglement hebben ze niet aangepast en dat is de bijbel voor hen. Morgen weet ik meer...
[quote="Darts"]
"En vooral, men kan een order plaatsen waarbij het geld komt van de spaarrekening. Dus uw geld brengt in afwachting van de uitvoering van de order de rente op die men krijgt op uw spaarrekening."
Moet je die regeling ivm. het debiteren van de spaarregeling voor beursorders apart aanvragen, of gebeurt dit automatisch als de zichtrekening niet voldoende gestoffeerd is?
"En vooral, men kan een order plaatsen waarbij het geld komt van de spaarrekening. Dus uw geld brengt in afwachting van de uitvoering van de order de rente op die men krijgt op uw spaarrekening."
Moet je die regeling ivm. het debiteren van de spaarregeling voor beursorders apart aanvragen, of gebeurt dit automatisch als de zichtrekening niet voldoende gestoffeerd is?
Nee, je moet niets aanvragen.stranger schreef:Darts schreef:
Ik heb drie rekeningen bij Cortal nu Fortuneo, een zichtrekening, beleggingsrekening en spaarrekening.
In principe dient de beleggingrekening voor het uitvoeren van de orders, maar deze rekening brengt weinig of geen rente op ( ik weet niet precies wat de opbrengst is ).
Bij het plaatsen van een order moet je de rekening aanduiden die moet gedebiteerd worden, vroeger gaf ik steeds de beleggingsrekening op. Ik heb echter ondervonden dat je ook de spaarrekening kan opgeven, en het geld dus kan laten komen van deze rekening, of bij verkoop, kan laten storten op die rekening. Het saldo van mijn beleggingsrekening is quasi nul, ik laat alles op de spaarrekening staan.
Dit is een nadeel bij mijn rekening bij Binck, dat je steeds een ( aanzienlijk ) bedrag hebt die nagenoeg geen rente opbrengt.
@ DartsDarts schreef:stranger schreef:
Nee, je moet niets aanvragen.
Ik heb drie rekeningen bij Cortal nu Fortuneo, een zichtrekening, beleggingsrekening en spaarrekening.
In principe dient de beleggingrekening voor het uitvoeren van de orders, maar deze rekening brengt weinig of geen rente op ( ik weet niet precies wat de opbrengst is ).
Bij het plaatsen van een order moet je de rekening aanduiden die moet gedebiteerd worden, vroeger gaf ik steeds de beleggingsrekening op. Ik heb echter ondervonden dat je ook de spaarrekening kan opgeven, en het geld dus kan laten komen van deze rekening, of bij verkoop, kan laten storten op die rekening. Het saldo van mijn beleggingsrekening is quasi nul, ik laat alles op de spaarrekening staan.
Dit is een nadeel bij mijn rekening bij Binck, dat je steeds een ( aanzienlijk ) bedrag hebt die nagenoeg geen rente opbrengt.
Bedankt voor de tip. Bij Keytrade zelfde regeling als bij Binck.
Zijn er mensen met ervaringen van de laatste tijd bij fortuneo ,graag advies aub,
aangezien ze toch hun rente aanhouden en ook beleggingen doen,
thx
aangezien ze toch hun rente aanhouden en ook beleggingen doen,
thx