Fortuneo renteverhoging 2,20 + 0,50
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Fortuneo renteverhoging 2,20 + 0,50
Ik dacht deze morgen een topic gezien te hebben over een eventuele renteverhoging voor de Fortuneo Plus spaarrekening, maar dit topic is blijkbaar verdwenen.
Awel, ik heb zonet gecheckt hoeveel mijn spaarcentjes in 2009 opgebracht hebben, en dit staat letterlijk onderaan mijn uittreksel :
"Om u voor uw trouw te bedanken, verhogen wij de basisrentevoet van onze Fortuneo Plus spaarrekening met maar liefst 10 procent vanaf 1 januari 2010. Deze stijgt dan van 2% naar 2.2% en bevindt zich zo tussen de interessanste van de Belgische markt. Bovendien geniet u van een getrouwheidspremie van 0.5%."
Echter op de website van Fortuneo is hiervan niets terug te vinden. Hopelijk wordt dit goede nieuws nog bevestigd ?
Awel, ik heb zonet gecheckt hoeveel mijn spaarcentjes in 2009 opgebracht hebben, en dit staat letterlijk onderaan mijn uittreksel :
"Om u voor uw trouw te bedanken, verhogen wij de basisrentevoet van onze Fortuneo Plus spaarrekening met maar liefst 10 procent vanaf 1 januari 2010. Deze stijgt dan van 2% naar 2.2% en bevindt zich zo tussen de interessanste van de Belgische markt. Bovendien geniet u van een getrouwheidspremie van 0.5%."
Echter op de website van Fortuneo is hiervan niets terug te vinden. Hopelijk wordt dit goede nieuws nog bevestigd ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op 2 januari 2010, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Fortuneo renteverhoging
Denk dat je die gevoelige info best aan de webmaster doorgeeft, die weet wel wat daar mee te doenSpaarkat schreef: Ik dacht deze morgen een topic gezien te hebben over een eventuele renteverhoging voor de Fortuneo Plus spaarrekening, maar dit topic is blijkbaar verdwenen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook ik heb dit bericht gelezen vandaag op mijn uittreksels.
Heb het inderdaad teruggevonden in mijn uittreksel van de Fortuneo zichtrekening.
Interessant. Er wordt wel vermeld dat u uw adviseur kunt contacteren en die "zal u graag de voorwaarden van dit nieuwe aanbod toelichten". Afwachten wat die zijn...
--- knip ---
Beste klant,
Fortuneo wenst u een geweldig nieuw jaar toe !
En om u voor uw trouw te bedanken, verhogen wij de basisrentevoet van onze
Fortuneo Plus spaarrekening met maar liefst 10 procent vanaf 1 januari 2010.
Deze stijgt dan van 2% naar 2,2% en bevindt zich zo tussen de interessantste
van de Belgische markt.
Bovendien geniet u van een getrouwheidspremie van 0,5%.
Wilt u hierover meer vernemen ?
Surf naar onze website www.fortuneo.be of contacteer uw financiële adviseur
op het nummer 02/225.18.18 of via het emailadres infobe@fortuneo.com. Hij
zal u graag de voorwaarden van dit nieuwe aanbod toelichten.
Om de algemene tarieven te kennen, die u met ingang van 1 januari 2010 zullen
aangerekend worden, surf naar www.fortuneo.be/pdf/tarieven-cc-nl.pdf of begeef u naar een van onze centers.
--- knip ---
Op hun website is er nog niets over te vinden en de URL voor de nieuwe tarieven werkt nog niet.
Interessant. Er wordt wel vermeld dat u uw adviseur kunt contacteren en die "zal u graag de voorwaarden van dit nieuwe aanbod toelichten". Afwachten wat die zijn...
--- knip ---
Beste klant,
Fortuneo wenst u een geweldig nieuw jaar toe !
En om u voor uw trouw te bedanken, verhogen wij de basisrentevoet van onze
Fortuneo Plus spaarrekening met maar liefst 10 procent vanaf 1 januari 2010.
Deze stijgt dan van 2% naar 2,2% en bevindt zich zo tussen de interessantste
van de Belgische markt.
Bovendien geniet u van een getrouwheidspremie van 0,5%.
Wilt u hierover meer vernemen ?
Surf naar onze website www.fortuneo.be of contacteer uw financiële adviseur
op het nummer 02/225.18.18 of via het emailadres infobe@fortuneo.com. Hij
zal u graag de voorwaarden van dit nieuwe aanbod toelichten.
Om de algemene tarieven te kennen, die u met ingang van 1 januari 2010 zullen
aangerekend worden, surf naar www.fortuneo.be/pdf/tarieven-cc-nl.pdf of begeef u naar een van onze centers.
--- knip ---
Op hun website is er nog niets over te vinden en de URL voor de nieuwe tarieven werkt nog niet.
Laatst gewijzigd door Lazy op 2 januari 2010, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Fortuneo Plus 2,20+ 0,5% addertjes onder het gras ?
De opvolgers van Cortal Consors.
Toch al rare verhalen van die gasten gehoord, agressieve verkoopmethodes en vragen stellen waarom je bepaalde grote bedragen hebt afgehaald.
Toch al rare verhalen van die gasten gehoord, agressieve verkoopmethodes en vragen stellen waarom je bepaalde grote bedragen hebt afgehaald.
Re: Fortuneo renteverhoging 2,20 + 0,50
De renteverhoging is bevestigd, echter pas vanaf dinsdag zal de informatie beschikbaar zijn op de fortuneo website
https://www.spaargids.be/sparen/fortune ... -land.html
https://www.spaargids.be/sparen/fortune ... -land.html
-
Boss
Is Fortuneo gratis?
Want tot voor kort moest er jaarlijks 10€ betaald worden.
Want tot voor kort moest er jaarlijks 10€ betaald worden.
Ook bij mij werden 10 € beheerskosten aangerekend voor 2009.
-
Boss
En welk is tegenwoordig de klantvriendelijkheid van Fortuneo
want bij Cortal Consors liet deze duidelijk te wensen over...
want bij Cortal Consors liet deze duidelijk te wensen over...
Wie weet voeren ze na 1 maand een rentedalingske in naar 1,3 %
Zou de Peterschapsactie doorlopen in 2010 ? Deze staat nog wel vermeld op de website maar in de voorwaarden staat afloopdatum 31.12.2009.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
-
karel
ik herinner me Cortal Consors als een zeer agresieve bank.
Ik ben er weg gegaan uit onvrede over hun handselwijze!
Ik ben er weg gegaan uit onvrede over hun handselwijze!
Heb ook ooit een rekening bij Cortal gehad. Ze pretendeerden toen bij de toppers qua spaarrente te horen. Maar dat heeft toen niet lang geduurd en al snel viel de rente terug naar de lagere regionen.
Ben toen mijn rekening gaan afsluiten, werd door de kantoordirecteur nog aan een kruisvuur onderworpen waarom ik weg ging.
Voor zover dit dezelfde bank is gebleven, lijkt deze renteverhoging eerder een lokmiddel om wat klanten te werven dan dat ze van plan zijn om op langere termijn goede rentes te bieden.
Ben toen mijn rekening gaan afsluiten, werd door de kantoordirecteur nog aan een kruisvuur onderworpen waarom ik weg ging.
Voor zover dit dezelfde bank is gebleven, lijkt deze renteverhoging eerder een lokmiddel om wat klanten te werven dan dat ze van plan zijn om op langere termijn goede rentes te bieden.
Ik denk dat je Cortal Consors ( deel BNP Paribas) niet meer kan vergelijken met Fortuneo( deel Crédit Mutuel Arkea) nu.
Ik maak ergens de volgende bedenking:
- BKCP laat zijn rente drastisch dalen.
- Fortuneo laat haar rente stijgen tot een rente aan de top.
Uiteindelijk zijn beide volledig in handen van Crédit Mutuel.
Crédit Mutuel is verder nog in de media gekomen door het Duitse deel van Citibank over te nemen. Hier zijn ze verder ook actief met Cofidis.
Crédit Mutuel is verder nog in de media gekomen door het Duitse deel van Citibank over te nemen. Hier zijn ze verder ook actief met Cofidis.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Een handige zet om geld binnen een groep te behouden maar door het swappen aan te moedigen, nooit de getrouwheidspremie moeten te betalen.Stier schreef: Ik denk dat je Cortal Consors ( deel BNP Paribas) niet meer kan vergelijken met Fortuneo( deel Crédit Mutuel Arkea) nu.
Aan de andere kant laat dit ook duidelijk zien, dat de meeste prijsbrekers niet helpen aan een stabiel marktlandschap.
Want waarom moet de prijsbreker van gisteren, vandaag de rente drastisch laten zakken, terwijl de zuster de rente drastisch doet stijgen ??
Mijn advies, blijf weg bij die ééndags-prijsbrekers.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co