Fortuneo spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Fortuneo spaarrekening
Iemand ervaring met deze bank?
Maakt die deel uit van een grotere bank.
Verwijs hierbij naar één van de beste spaarrekeningen van 2010 en voor 2011: 1,9 + 0,45.
Werken die als internetbank ook met een kaarthouder, en zo ja, is het internetbankieren overzichtelijk zoals bvb Rabo?
Maakt die deel uit van een grotere bank.
Verwijs hierbij naar één van de beste spaarrekeningen van 2010 en voor 2011: 1,9 + 0,45.
Werken die als internetbank ook met een kaarthouder, en zo ja, is het internetbankieren overzichtelijk zoals bvb Rabo?
Re: Fortuneo spaarrekening
Je moet zeker alle topics waar Fortuneo in voorkomt overlopen:
search.php&st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=fortuneo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie het niet direct staan, maar ik dacht dat Fortuneo met het sms-systeem werkt om in te loggen.
search.php&st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=fortuneo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie het niet direct staan, maar ik dacht dat Fortuneo met het sms-systeem werkt om in te loggen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
viewtopic.php?f=1&t=8433&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadeel: het minimaal bedrag dat je bij hun kan overschrijven is 10 euro.
De reviews zijn ook altijd interessant om eens te doorbladeren:
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
Nadeel: het minimaal bedrag dat je bij hun kan overschrijven is 10 euro.
De reviews zijn ook altijd interessant om eens te doorbladeren:
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... bankreview" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij mij is het nog steeds per SMS maar kan ook met digipas (deze kon ik een tijd terug schriftelijk aanvragen maar dat vond ik niet kunnen voor een internetbank dus heb ik dat ook niet gedaan)Vaganzza schreef:Je moet zeker alle topics waar Fortuneo in voorkomt overlopen:
Hun internetbankieren is niet zo overzichtelijk als bij Rabo maar dit is voornamelijk omdat er ook meer mogelijkheden zijn (beurs) die je bij Rabo niet vindt maar voor mij toch duidelijk genoeg.
Het nadeel vind ik de trage verwerking van overschrijvingen. (van spaar naar zicht 1 dag wachten voor je dit geld ook effectief kan gebruiken)
JaLuc B. schreef:Iemand ervaring met deze bank?
Login gaat via SMS GSM.Luc B. schreef:Werken die als internetbank ook met een kaarthouder,
Nee, het werkt, maar is onoverzichtelijk.Luc B. schreef:is het internetbankieren overzichtelijk zoals bvb Rabo?
Ik log in met een Fortuneo digipass en kan bovenstaande reacties onderschrijven.