Fortuneo ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Sofia
Fortuneo ?
Sinds begin januari vroeg ik reeds driemaal online informatie aan over de Fortuneo-spaarrekening die ik graag zou openen. Vooralsnog heb ik niets ontvangen.
Weet iemand hoe je best een spaarrekening opent? Via de website lukt dat niet?
Dank.
Weet iemand hoe je best een spaarrekening opent? Via de website lukt dat niet?
Dank.
Re: Fortuneo ?
Via deze link kom je de site waar je het openingsdossier terugvindt:
http://www.fortuneo.be/public/static/do ... anguage=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fortuneo.be/public/static/do ... anguage=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hey,
Ik heb net hetzelfde voorgehad.
Gewoon via hun website de vraag gesteld of ze mijn aanvraag voor de informatiemap hadden ontvangen. Klaarblijkelijk niet!? Ze gingen het opnieuw verzenden en effectief twee dagen later
had ik de informatiemap.
Benieuwd of ze even snel zijn in het openen van een spaarrekening
Mvg,
Gewoon via hun website de vraag gesteld of ze mijn aanvraag voor de informatiemap hadden ontvangen. Klaarblijkelijk niet!? Ze gingen het opnieuw verzenden en effectief twee dagen later
had ik de informatiemap.
Mvg,
Moet je op hun spaarrekening nog steeds 10 euro kosten betalen per jaar ?
dit was zo bij Cortal Consors
ik heb een map gevraagd en 2-3 dagen later ontvangen. Gisteren al een telefoon gekregen om te vragen of ik ze ontvangen had en al opgestuurd had.
Neen.Ron schreef:Moet je op hun spaarrekening nog steeds 10 euro kosten betalen per jaar ?
Volgens de voorwaarde is het gratis opening, beheer en afsluiting :d
De rekeningverzekering is wel (bij) te betalen.
Vorige week heb ik via website documentatie aangevraagd.kikker82 schreef:Hey,
had ik de informatiemap.
Mvg,
Na 7 dagen nog niets ontvangen.
Dus vandaag opnieuw gegevens doorgestuurd, en extra vraagje gesteld of het wel was toegekomen.
-
frederic23
Laat je het hoofd niet op hol brengen door de verhalen die je soms leest over grote winsten op de beurs. Is enkel weggelegd voor wie genoeg spaargeld heeft dat hij zich kan veroorloven om wat geld kwijt te spelen.
Inderdaad, goede waarschuwing.frederic23 schreef:Laat je het hoofd niet op hol brengen door de verhalen die je soms leest over grote winsten op de beurs.
Wie weinig spaargeld heeft en het zich niet kan veroorloven kan het evengoed kwijt spelen.frederic23 schreef: Is enkel weggelegd voor wie genoeg spaargeld heeft dat hij zich kan veroorloven om wat geld kwijt te spelen.
Je kan ook de (spaar)rekening bij Fortuneo openen vanwege het beter rendement ( momenteel toch ) en gewoon niet op de beurs beleggen.