Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan Rabobank.be
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Fout in berekening "Wat bracht uw spaargeld reeds op"?

Rabobank.be geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
WebsterMC
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer WebsterMC
Verstuur privébericht

Fout in berekening "Wat bracht uw spaargeld reeds op"?

• Citeer

Bericht door WebsterMC » 6 november 2010, 11:05

Hallo,

Ik heb eind oktober 7000 euro geplaatst op een nieuwe Rabo Plus Account. Als ik nu klik op "Wat bracht uw spaargeld reeds op?", dan zie ik bij de berekening van de getrouwheidspremie staan: 2,75 euro.

Als uitleg staat er "Dit bedrag geeft weer welke getrouwheidspremie u nog niet definitief heeft verworven. Uw getrouwheidspremie wordt immers pas definitief toegekend op spaargeld dat onafgebroken gedurende 12 maanden op uw spaarrekening heeft gestaan. Deze getrouwheidsperiode van 12 maanden start op de dag van storting en herhaalt zich telkens bij afloop van de getrouwheidsperiode".

1,5 procent van 7000 euro, is dit niet 105 euro? Volgens mij ben ik dus een getrouwheidspremie aan het opbouwen van 105 euro. Want na 12 maanden krijg ik ofwel 105 euro, ofwel niets op dit bedrag, en zeker geen 2,75 euro.

Kunnen jullie uitleggen waarom er geen 105 euro maar wel 2,75 euro staat?

(dit waren de stortingen: 28/10 € 2964,00 eur en 27/10 € 4036,00)

Afbeelding

Groetjes,

WebsterMC

Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Fout in berekening "Wat bracht uw spaargeld reeds op"?

• Citeer

Bericht door Vaganzza » 6 november 2010, 11:34

Eigenlijk is dit gemakkelijk te verklaren. Zij rekenen die getrouwheidspremie op dagbasis uit, maar je krijgt pas iets (= de volledige premie) na 1 jaar. Rabo zet dit in zijn calculator om de mensen te laten zien welke premie ze sowieso verliezen wanneer ze het geld nu zouden overzetten naar een andere rekening.
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Celleke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Celleke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Celleke » 6 november 2010, 12:00

Beste,
Interessant die uitslag, maar voor mij iets te hoog. Help mij aan een verstaanbaar antwoord.
Op 5 mei 2010 stond mijn spaargeld (19.500) juist 12 maanden op mijn rekening. Krijg ik dan op 31.12.10 ook interest op de getrouwheidspremie die ik op 5 mei verworven heb ?

Celleke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Celleke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Celleke » 6 november 2010, 12:00

Beste,
Interessant die uitslag, maar voor mij iets te hoog. Help mij aan een verstaanbaar antwoord.
Op 5 mei 2010 stond mijn spaargeld (19.500) juist 12 maanden op mijn rekening. Krijg ik dan op 31.12.10 ook interest op de getrouwheidspremie die ik op 5 mei verworven heb ?

Urbain
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Urbain
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Urbain » 6 november 2010, 14:02

JANMARCEL schreef:Beste,
Men krijgt een duidelijk inzicht in de vermelde bedragen als men deze ook kan narekenen.
U kunt al deze bedragen controleren met mijn excel - rekenblad “ Spaarberekening versie 4 “
Gelieve wel eerst de laatste renteaanpassingen te updaten !
viewtopic.php?f=6&t=2774

Welke intrest heeft U nu reeds verworven ?

Ingeval U vandaag uw spaarrekening VOLLEDIG zou afsluiten ontvangt U de basisrente – per dag berekend -
tot op heden + in de loop van 2010 reeds DEFINITIEF verworven getrouwheidspremies.
( = Getrouwheidspremies met 12 maandelijkse vervaldag tussen 2-1-2010 en vandaag )

Welke getrouwheidspremie bent U aan het opbouwen ?

Dit zijn de getrouwheidspremies - per dag berekend - tot op vandaag, maar die nog geen volle 12 maanden lopen.
M.a.w. deze getrouwheidspremies zijn nog niet DEFINTIEF verworven en kunnen ingeval van afhaling vóór hun
12 maandelijkse vervaldag nog geheel op gedeeltelijk VERLOREN GAAN !

Welke intrest zal U ontvangen op 31 december van dit jaar ?

Dit bedrag bevat de basisrente – per dag berekend - op het ( onveranderd ) saldo tot 31-12-2010 + de getrouwheidspremies
die op 31-12-2010 DEFINITIEF verworven zullen zijn.
Dit bedrag bevat NIET de getrouwheidspremies die op 31-12-2010 nog in opbouw zijn ( § 2 )
De in de loop van 2010 verworven getrouwheidspremies genereren zelf basisrente en getrouwheidspremie vanaf de
uitbetalingsdatum ( 1-1-2011 ) en NIET vanaf hun verwervingsdatum in 2010.

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 8 november 2010, 12:23

WebsterMC schreef:Hallo,

Ik heb eind oktober 7000 euro geplaatst op een nieuwe Rabo Plus Account. Als ik nu klik op "Wat bracht uw spaargeld reeds op?", dan zie ik bij de berekening van de getrouwheidspremie staan: 2,75 euro.

Als uitleg staat er "Dit bedrag geeft weer welke getrouwheidspremie u nog niet definitief heeft verworven. Uw getrouwheidspremie wordt immers pas definitief toegekend op spaargeld dat onafgebroken gedurende 12 maanden op uw spaarrekening heeft gestaan. Deze getrouwheidsperiode van 12 maanden start op de dag van storting en herhaalt zich telkens bij afloop van de getrouwheidsperiode".

1,5 procent van 7000 euro, is dit niet 105 euro? Volgens mij ben ik dus een getrouwheidspremie aan het opbouwen van 105 euro. Want na 12 maanden krijg ik ofwel 105 euro, ofwel niets op dit bedrag, en zeker geen 2,75 euro.

Kunnen jullie uitleggen waarom er geen 105 euro maar wel 2,75 euro staat?

(dit waren de stortingen: 28/10 € 2964,00 eur en 27/10 € 4036,00)

Afbeelding

Groetjes,

WebsterMC

Eerst en vooral willen we wel benadrukken dat we het zelf niet zo'n goed idee vinden om echt in te gaan op individuele bedragen en echte situaties. Uw persoonlijke rekeningen, bedragen en intresten zijn vertrouwelijk en u kan er dan ook best op die manier mee omgaan. We raden daarom af details over uw persoonlijke spaarbedragen of intresten in deze publieke posts te vermelden.

Om een reactie te geven op uw vraag en zoals Vaganzza ook al aangaf:

Het bedrag dat staat bij 'Welke getrouwheidspremie bent u aan het opbouwen?' is het bedrag aan getrouwheidspremie dat al werd opgebouwd gedurende het aantal dagen dat het geld al op uw rekening staat maar nog niet definitief verworven werd.
Dit is veel interessanter dan de getrouwheidspremie weer te geven die u op een gans jaar zou krijgen (dat is gemakkelijk zelf te berekenen) omdat dit het bedrag aan opgebouwde premie is dat u zou verliezen mocht u het geld vandaag van de rekening afhalen.
U zal dus zien dat dit bedrag elke dag een stukje hoger zal zijn omdat u elke dag een stukje meer premie opbouwt die nog definitief verworven moet worden.
Eens de getrouwheidspremie verworven is (na 12 maanden) dan 'verhuist' dit bedrag naar het onderdeel 'Welke intrest heeft u nu reeds verworven?' en begint de teller van de in opbouw zijnde getrouwheidspremie opnieuw te lopen vanaf het bedrag dat nog niet verworven werd.

Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Rabobank.be » 8 november 2010, 12:28

JANMARCEL schreef:Beste,
De getrouwheidspremie die u op 5 mei 2010 verwierf wordt pas uitbetaald met valutadatum 01/01/2011. Het is pas vanaf het ogenblik dat deze getrouwheidspremie daadwerkelijk wordt uitbetaald dat deze zelf op zich ook intresten begint op te leveren. Tussen de periode van verwerving (05/10/2010) en de periode van uitbetaling (01/01/2011) wordt deze verworven premie nog niet gekapitaliseerd. Dit is een nadeel dat de huidige spaarwetgeving met zich meebrengt ten opzichte van de vroegere situatie.
Anderzijds kan u zich ook afvragen waarom de basisrente die op u 01/01/2010 al 'verwierf' niet onmiddellijk gekapitaliseerd kan worden. Doordat de uitbetaling van intresten op spaarboekjes volgens de wet slechts éénmaal per jaar kan plaatsvinden is dit een gevolg hiervan.

Celleke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Celleke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Celleke » 8 november 2010, 15:24

Dank voor je klaar antwoord Rabo.be. Een kennis zei me gisteren echter dat ik het verstandig moest aanpakken. "Sluit onmiddellijk je rekening af als je de getrouwheidspremie verworven hebt. De bank betaalt dan onmiddelllijk (en niet op 1.1) je getrouwheidspremie en open dan direct een nieuwe rekening. Zo verlies je een dag interest , maar heb je wel interest op je getrouwheidspremie"
Heeft hij het bij het rechte eind of is dit te simpel voorgesteld.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 november 2010, 17:07

JANMARCEL schreef:Dank voor je klaar antwoord Rabo.be. Een kennis zei me gisteren echter dat ik het verstandig moest aanpakken. "Sluit onmiddellijk je rekening af als je de getrouwheidspremie verworven hebt. De bank betaalt dan onmiddelllijk (en niet op 1.1) je getrouwheidspremie en open dan direct een nieuwe rekening. Zo verlies je een dag interest , maar heb je wel interest op je getrouwheidspremie"
Heeft hij het bij het rechte eind of is dit te simpel voorgesteld.

Een hele tijd geleden heeft de moderator van Rabobank.be eens geschreven dat ze klanten die op dergelijke wijze werken, met een 6 tal weken vertraging hun nieuwe rekening openen ( best te begrijpen).
Bij andere banken zou je wel eens in het zand kunnen bijten, en er kan botweg geweigerd worden om nog een nieuwe rekening te openen.

Maar het princiepe klopt wel degelijk.

Celleke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Celleke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Celleke » 8 november 2010, 17:33

Paul,
Ik ben nu helemaal niet meer mee. Tot nader order leef ik in een vrij land. Rabobank doet wat ze wil (ik vermoed dat ze geen onderscheid maakt onder haar klanten) en ik doe wat ik wil (met mijn spaarcenten, interest en getrouwheidspremie). Wil Rabobank mijn spaarcenten niet meer (waarom zouden ze anti-reclame maken), ze willen diezelfde centen wel op naam van mijn vrouw, daarnaast word ik bij andere banken (geen onbetaalde reclame !) met open armen ontvangen.
Dit neemt niet weg, dat ik voorzeker rekening zal houden met de info die u mij verstrekte. Zeker zal u begrijpen, dat ik de handelswijze van Rabo-bank graag uit de "mond" van een Rabo-afgevaardigde hoor. Zo kan ik mijn gedrag op de meest gepaste wijze hieraan aanpassen.

Nightwolf
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Nightwolf
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nightwolf » 8 november 2010, 19:36

man man man, ik kan eigenlijk niet begrijpen dat mensen zo ver gaan. Altijd dat gezwam over de intrest op de intrest... en dat dan dikwijls voor een paar maand. Ge moet nu echt eens uitrekenen hoeveel je daar mee verliest. Ik zou als bankdirecteur toch ook wel ziek worden van dergelijke mensen die toch echt wel de laatste cent uit de kan willen halen.

Neem nu dit concrete geval van 19500 euro, getrouwheid verworven op 5 mei en de intrest van de rabo + account (1 + 1,5%).
19500 * 2,5% levert 487,5 intrest op. Als dit verworven wordt op 5 mei verlies je 8 maand intrest aan 1% op 487,5 euro, zijnde... 3,25 euro.

JurgenG

• Citeer

Bericht door JurgenG » 8 november 2010, 20:15

Nightwolf schreef:zijnde... 3,25 euro.
Ofte in 'daguren' net de prijs om hier een paar berichtjes te schrijven :-)

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 november 2010, 21:11

JurgenG schreef:
En dan de prijs van een nieuwe digipass ( ongeveer 15 euro bij sommige banken ) aan te rekenen, en je legt er nog geld bij op.
Er zijn banken waar enkel de EERSTE digipass gratis is.

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 8 november 2010, 21:20

Nightwolf schreef:man man man, ik kan eigenlijk niet begrijpen dat mensen zo ver gaan. Altijd dat gezwam over de intrest op de intrest... en dat dan dikwijls voor een paar maand. Ge moet nu echt eens uitrekenen hoeveel je daar mee verliest. Ik zou als bankdirecteur toch ook wel ziek worden van dergelijke mensen die toch echt wel de laatste cent uit de kan willen halen.

Neem nu dit concrete geval van 19500 euro, getrouwheid verworven op 5 mei en de intrest van de rabo + account (1 + 1,5%).
19500 * 2,5% levert 487,5 intrest op. Als dit verworven wordt op 5 mei verlies je 8 maand intrest aan 1% op 487,5 euro, zijnde... 3,25 euro.
+1
JurgenG schreef:
+1

Ik begrijp ook niet dat mensen zich willen gaan bezighouden met rekeningen af te sluiten en opnieuw te openen voor een paar eurocenten/euro's (in het allerslechtste geval). Mensen met veel te veel vrije tijd naar mijn mening. Zijn er geen nuttigere bezigheden?

WebsterMC
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer WebsterMC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door WebsterMC » 9 november 2010, 08:49

Rabobank.be schreef:Eerst en vooral willen we wel benadrukken dat we het zelf niet zo'n goed idee vinden om echt in te gaan op individuele bedragen en echte situaties. Uw persoonlijke rekeningen, bedragen en intresten zijn vertrouwelijk en u kan er dan ook best op die manier mee omgaan. We raden daarom af details over uw persoonlijke spaarbedragen of intresten in deze publieke posts te vermelden.
Ik weet dat je geen persoonlijke informatie mag geven op het internet, maar hier had ik dit toch eventjes afgewogen. Ik leg de dingen immers graag uit met een (al dan niet persoonlijk) voorbeeld.
Het gestorte bedrag dat ik vermeld heb is uiteraard niet mijn volledige spaarpot en de mensen hebben hiermee niet echt zicht op mijn volledige portefeuille. Het bedrag dat ik vernoemd heb is een bedrag dat zowiezo de meeste mensen hier op dit forum wel op een spaarrekening staan hebben. Daarom dat ik besloten had om dit wel te vermelden. Maar toch bedankt voor de waarschuwing.
Rabobank.be schreef: Om een reactie te geven op uw vraag en zoals Vaganzza ook al aangaf:

Het bedrag dat staat bij 'Welke getrouwheidspremie bent u aan het opbouwen?' is het bedrag aan getrouwheidspremie dat al werd opgebouwd gedurende het aantal dagen dat het geld al op uw rekening staat maar nog niet definitief verworven werd.
Dit is veel interessanter dan de getrouwheidspremie weer te geven die u op een gans jaar zou krijgen (dat is gemakkelijk zelf te berekenen) omdat dit het bedrag aan opgebouwde premie is dat u zou verliezen mocht u het geld vandaag van de rekening afhalen.
U zal dus zien dat dit bedrag elke dag een stukje hoger zal zijn omdat u elke dag een stukje meer premie opbouwt die nog definitief verworven moet worden.
Eens de getrouwheidspremie verworven is (na 12 maanden) dan 'verhuist' dit bedrag naar het onderdeel 'Welke intrest heeft u nu reeds verworven?' en begint de teller van de in opbouw zijnde getrouwheidspremie opnieuw te lopen vanaf het bedrag dat nog niet verworven werd.
Bedankt voor dit duidelijk antwoord!

Ik wist al dat het ging om de opgebouwde getrouwheidspremie in dagen dat het op de rekening stond, maar het was mij niet duidelijk waarom dit zo vermeld werd. Met uw uitleg is dit nu duidelijk en heb ik inderdaad door dat dit beter is.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan Rabobank.be”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy