Foute weergave waarde effecten
Foute weergave waarde effecten
Bij Medirect worden bij mij al enkele weken mijn aandelenwaardes verkeerd weergegeven. Een aandeel blijft zo "geblokkeerd" op een bepaalde, niet correcte prijs en het totaalbeeld wordt zo volledig vervormd.
Het aantal aandelen blijft uiteraard stabiel, dus ik ben waarschijnlijk wel in staat om ze te verkopen aan huidige marktprijs bijvoorbeeld.
Er werd nooit enige info hierrond verstuurd of extra uitleg gegeven. "We werken hard aan het probleem, maar weten niet wanneer dit opgelost gaat zijn".
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Geeft mij persoonlijk weinig vertrouwen als ze dit niet op een aanvaardbare termijn oplossen...
Het aantal aandelen blijft uiteraard stabiel, dus ik ben waarschijnlijk wel in staat om ze te verkopen aan huidige marktprijs bijvoorbeeld.
Er werd nooit enige info hierrond verstuurd of extra uitleg gegeven. "We werken hard aan het probleem, maar weten niet wanneer dit opgelost gaat zijn".
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Geeft mij persoonlijk weinig vertrouwen als ze dit niet op een aanvaardbare termijn oplossen...
Re: Foute weergave waarde effecten
Dat is niet per se de schuld van MeDirect. De aandelenwaardes op hun site zijn afkomstig van een externe dataleverancier. Bij Rabobank.be was dat Morningstar. Mogelijk geeft de dataleverancier van MeDirect niet voor alle aandelen actuele informatie door.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
'Huidige' slotkoers schijnt steeds die van de dag voordien te zijn. Zou van de huidige dag moeten zijn natuurlijk.
Erger is dat de gegevens van mijn aankoopborderellen niet kloppen met wat zij online in mijn portefeuille vermelden
Ik ga het dit weekend eens verder onderzoeken.
Zolang het aantal effecten per soort (lijn) klopt, kan er volgens mij wel niets misgaan.
Erger is dat de gegevens van mijn aankoopborderellen niet kloppen met wat zij online in mijn portefeuille vermelden
Ik ga het dit weekend eens verder onderzoeken.
Zolang het aantal effecten per soort (lijn) klopt, kan er volgens mij wel niets misgaan.
Ik krijg in de app ook een grotere waarde dan het moet zijn.
Naar een broker gaan waar je voor alles mag betalen is de oplossing op korte termijn.
Lees hier bijv niks over problemen met verrichtingen van Kbc met Mastercard.
Och ja zal wel weer bij mij alleen zijn dat het mank loopt.
De ene dag u heeft 2 maal betaald in dezelfde winkel, de dag erna alles foetsie ja wie let daar nu op
Estate Guru believer.
Toch wel:
Yaris schreef: ↑30 augustus 2017, 18:52 Ik heb bij de laatste drie betalingen met mijn prepaid credit card het fenomeen gezien dat het te betalen bedrag dubbel van mijn kaart afgetrokken wordt. Een paar dagen later wordt de fout echter vanzelf rechtgezet en wordt mijn krediet terug verhoogd. Het zijn online betalingen op buitenlandse websites.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Kwaliteit van de ict-ers en programmeurs is nergens 100%.
Komt door de onderwijsfilosofie van de laatste decennia dat fouten maken erbij hoort
En dat men niets meer checkt voor men het op het net gooit.
Kwaliteitscontrole vooraf is een zeldzaamheid geworden.
Komt door de onderwijsfilosofie van de laatste decennia dat fouten maken erbij hoort
En dat men niets meer checkt voor men het op het net gooit.
Kwaliteitscontrole vooraf is een zeldzaamheid geworden.