Franklin Global Fundamental Strategies EUR A Acc
TIP
Franklin Global Fundamental Strategies EUR A Acc
LU0316494805
Weet iemand waar dit fonds gekocht kan worden, liefst zonder instapkosten ? Ik had dit op mijn opvolglijstje staan, maar zie net dat bij MeDirect de minimum instap € 5.000 is en mijn bedoeling is € 2.000 in te leggen.
Via de sites van DB en Binck kan ik precies niet het hele fondsenaanbod bekijken (ben er nog geen klant).
Weet iemand waar dit fonds gekocht kan worden, liefst zonder instapkosten ? Ik had dit op mijn opvolglijstje staan, maar zie net dat bij MeDirect de minimum instap € 5.000 is en mijn bedoeling is € 2.000 in te leggen.
Via de sites van DB en Binck kan ik precies niet het hele fondsenaanbod bekijken (ben er nog geen klant).
Re: Franklin Global Fundamental Strategies EUR A Acc
De distributievariant van dit fonds, met Isin LU0343523998, is eveneens te verkrijgen bij MeDirect en hier is de minimuminstap (zowel bij eerste als volgende aankoop) slechts 100€ en dit ook zonder transactiekosten.
Als ik me niet vergis wordt de kapitalisatieversie ook online aangeboden door Keytrade.
Als ik me niet vergis wordt de kapitalisatieversie ook online aangeboden door Keytrade.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.