Frequentie rekeninguittreksels Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Frequentie rekeninguittreksels Keytrade Bank
Beste forumleden,
Ik heb mijn frequentie van de rekeninguittreksels voor mijn zichtrekening bij Keytrade Bank ingesteld op wekelijks.
Hoe wordt dit precies geïnterpreteerd? Zijn het dan alle verrichtingen van maandag t.e.m. zondag die op 1 uittreksel worden afgedrukt?
Ik stel deze vraag omdat ik zou willen vermijden dat ik een uittreksel afdruk en dat er de volgende dat nog een mutatie zou zijn op dit uittreksel en ik zou graag bij Keytrade mijn hoofdzichtrekening nemen mede door de reacties op dit forum (zit nu nog bij Argenta
...)
Ik weet dat hier bij Spaargids een aantal verwoede Keytrade klanten zitten, sedus shoot
Ik heb mijn frequentie van de rekeninguittreksels voor mijn zichtrekening bij Keytrade Bank ingesteld op wekelijks.
Hoe wordt dit precies geïnterpreteerd? Zijn het dan alle verrichtingen van maandag t.e.m. zondag die op 1 uittreksel worden afgedrukt?
Ik stel deze vraag omdat ik zou willen vermijden dat ik een uittreksel afdruk en dat er de volgende dat nog een mutatie zou zijn op dit uittreksel en ik zou graag bij Keytrade mijn hoofdzichtrekening nemen mede door de reacties op dit forum (zit nu nog bij Argenta

Ik weet dat hier bij Spaargids een aantal verwoede Keytrade klanten zitten, sedus shoot

Re: Frequentie rekeninguittreksels Keytrade Bank
Bij mij staan ze ingesteld op maandelijks, dwz van de 1e tot de laatste dag van de maand.
Ik raad echter af om op de 1e dag van de volgende maand al je uittreksels te printen/saven, bvb omdat je op de laatste dag van de maand nog cash afhaalde, iets wat niet onmiddellijk zichtbaar is online.
Best dus nog 1 à 2 (bankwerk)dagen wachten, zeker als het einde van de maand valt tijdens of vlak voor/na een weekend en/of (bank)feestdag(en).
Ik raad echter af om op de 1e dag van de volgende maand al je uittreksels te printen/saven, bvb omdat je op de laatste dag van de maand nog cash afhaalde, iets wat niet onmiddellijk zichtbaar is online.
Best dus nog 1 à 2 (bankwerk)dagen wachten, zeker als het einde van de maand valt tijdens of vlak voor/na een weekend en/of (bank)feestdag(en).
Laatst gewijzigd door guest2803 op 24 december 2010, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik doe het ook zo. Ik vind een overzicht per maand wel handig, maar mss doe jij wekelijks veel verichtingen...fdgroote schreef:Bij mij staan ze ingesteld op maandelijks, dwz van de 1e tot de laatste dag van de maand.
Ik raad echter af om op de 1e dag van de volgende maand al je uittreksels te printen/saven, bvb omdat je op de laatste dag van de maand nog een cash afhaalde, iets wat niet onmiddellijk zichtbaar is online.
Ik doe niet echt wekelijks veel verrichtingen.
Misschien is maandelijks inderdaad een goed alternatief.
Momenteel werk ik eigenlijk ook zo, ik verwerk mijn uittreksels nu ook per maand.
Bedankt voor de tips!
Misschien is maandelijks inderdaad een goed alternatief.
Momenteel werk ik eigenlijk ook zo, ik verwerk mijn uittreksels nu ook per maand.
Bedankt voor de tips!
Heeft iemand enig idee hoe lang een kaart geldig is bij Keytrade Bank?
Ik zie dat een nieuwe kaart betalend is, dus ik hoop dat ze de kaart niet pas om de 10 jaar vervangen?
Bij Argenta is dit om de 4 jaar, en bij mijn laatste kaart was de vervanging wel nodig, gezien het toch wel frequente gebruik.
Ik zie dat een nieuwe kaart betalend is, dus ik hoop dat ze de kaart niet pas om de 10 jaar vervangen?
Bij Argenta is dit om de 4 jaar, en bij mijn laatste kaart was de vervanging wel nodig, gezien het toch wel frequente gebruik.
De mijne is geldig tot 05/2013 staat erop, en ik ben geloof ik klant geworden eind januari 2010. Een goeie 3 jaar dusBart schreef:Heeft iemand enig idee hoe lang een kaart geldig is bij Keytrade Bank?
Dat is bij Keytrade idd ergens tussen de 3 en 4 jaar dat je kaart vervalt en er een nieuwe wordt uitgereikt. Zelf ben ik klant sinds januari 2008, mijn kaart vervalt 05/2011.
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was.Bart schreef:Beste forumleden,
Ik heb mijn frequentie van de rekeninguittreksels voor mijn zichtrekening bij Keytrade Bank ingesteld op wekelijks.Hoe wordt dit precies geïnterpreteerd? Zijn het dan alle verrichtingen van maandag t.e.m. zondag die op 1 uittreksel worden afgedrukt?
Ik stel deze vraag omdat ik zou willen vermijden dat ik een uittreksel afdruk en dat er de volgende dat nog een mutatie zou zijn op dit uittreksel en ik zou graag bij Keytrade mijn hoofdzichtrekening nemen mede door de reacties op dit forum (zit nu nog bij Argenta...)
Bij mij wordt dat maandelijks afgesloten en ik dacht dat dit altijd automatisch zo ging.
Weer iets bijgeleerd !
Je kan de frequentie zelfs op 'dagelijks' zetten indien je dat wil
Ik denk toch dat ik de overstap naar Keytrade zal maken, jullie lijken me allemaal enthousiast, nietwaar?
Ik zou van de bankoverstapdienst gebruik maken om mijn domiciliëringen (vooral deze!) en bestendige opdrachten over te nemen van mijn Argenta zichtrekening.
Het is vooral de traagheid van de toepassing van het internetbankieren bij Argenta dat me stoort.
Afgelopen week wou ik een overschrijving met memo datum terug wissen en kreeg ik een foutmelding zonder al te veel specificaties.
Bleek dat men zelfs niet wist of het onmiddellijk op te lossen was (??).
Dan maar wat aangedrongen en mail gestuurd naar helpdesk (daar krijg je enkel een antwoord dat er wat problemen geweest zijn...) en naar de ombudsman. Oplossing van Argenta: wij zullen de overschrijving in kwestie verwijderen.
Tja, ok. Maar wat als ik er volgende week weer één wil verwijderen? Enfin, ik ben er niet verder op ingegaan.
Enkele weken tevoren lukte het gans het week-end niet om rekeninguittreksels af te drukken. Ook gemaild naar de helpdesk. Daar kreeg ik het antwoord dat er geen permanentie is in het weekend (heb ik geen probleem mee, maar zorg dan dat het werkt) en dat er inderdaad problemen waren dit week-end.
Zucht

Ik zou van de bankoverstapdienst gebruik maken om mijn domiciliëringen (vooral deze!) en bestendige opdrachten over te nemen van mijn Argenta zichtrekening.
Het is vooral de traagheid van de toepassing van het internetbankieren bij Argenta dat me stoort.
Afgelopen week wou ik een overschrijving met memo datum terug wissen en kreeg ik een foutmelding zonder al te veel specificaties.
Bleek dat men zelfs niet wist of het onmiddellijk op te lossen was (??).
Dan maar wat aangedrongen en mail gestuurd naar helpdesk (daar krijg je enkel een antwoord dat er wat problemen geweest zijn...) en naar de ombudsman. Oplossing van Argenta: wij zullen de overschrijving in kwestie verwijderen.
Tja, ok. Maar wat als ik er volgende week weer één wil verwijderen? Enfin, ik ben er niet verder op ingegaan.
Enkele weken tevoren lukte het gans het week-end niet om rekeninguittreksels af te drukken. Ook gemaild naar de helpdesk. Daar kreeg ik het antwoord dat er geen permanentie is in het weekend (heb ik geen probleem mee, maar zorg dan dat het werkt) en dat er inderdaad problemen waren dit week-end.
Zucht

-
- Full Member
- Contacteer:
Ik ben ook heel tevreden over Keytrade. Hun Helpdesk werkt optimaal en lossen de problemen heel vlot op, wat niet kan gezegd worden van alle banken!! Op gestelde vragen moet men ook niet lang wachten om een antwoord te kriijgen.
Ik veronderstel dat je met een bankkaart van Keytrade niet alleen geld kan afhalen aan mister cash automaten, maar ook aan (binnen)automaten van andere banken (Dexia, Fortis, ING,...)?
dat kan inderdaad, ... én kosteloosBart schreef:Ik veronderstel dat je met een bankkaart van Keytrade niet alleen geld kan afhalen aan mister cash automaten, maar ook aan (binnen)automaten van andere banken (Dexia, Fortis, ING,...)?
Nog fermer, je krijgt zelfs 5 cent iedere keer als je geld afhaaltfdgroote schreef:dat kan inderdaad, ... én kosteloosBart schreef:Ik veronderstel dat je met een bankkaart van Keytrade niet alleen geld kan afhalen aan mister cash automaten, maar ook aan (binnen)automaten van andere banken (Dexia, Fortis, ING,...)?

Inderdaad : ik vraag mij soms af waarom er nog mensen zijn die twijfelenMaarten schreef:Nog fermer, je krijgt zelfs 5 cent iedere keer als je geld afhaaltfdgroote schreef:
dat kan inderdaad, ... én kosteloos