Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
De goudprijs is inderdaad blijven dalen sedert oktober 2012... en daalt nog steeds.
Waar zijn de goeroe's die bij hoog en laag beweerden tot 98% van je portefeuille te beleggen in fysiek goud, mee begraven met hun goud.. ik weet het niet.
Ben ook een goudkever, doch mijn aangekochte goud van eind 2011 (42.000 euro) heb ik toch verkocht aan 43.800 en een mooie dertiende maand gemaakt.
Eigenaardig genoeg werd ik hier weggelachten toen ik zei dat ik terug kocht indien goudprijs onder de 40.000 ging. Nu moet ik mijn intenties bijstelen, door het doorbreken in dollar van een magische ondergrens kan het ook zo zijn dat goud blijft dalen.
Dus nu redeneer ik : Zodra onder de 35.000 koop ik bij.
(Vandaag bij the House: Spotprijs : 38.734 en VP : 38.952) . Dergelijke sprongen van 4 à 5000 euro/kg doen je toch ergens twijfelen.
Heb ook nogal wat zilverstaven gekocht, doch daar durf ik niet meer naar de prijs kijken...
Waar zijn de goeroe's die bij hoog en laag beweerden tot 98% van je portefeuille te beleggen in fysiek goud, mee begraven met hun goud.. ik weet het niet.
Ben ook een goudkever, doch mijn aangekochte goud van eind 2011 (42.000 euro) heb ik toch verkocht aan 43.800 en een mooie dertiende maand gemaakt.
Eigenaardig genoeg werd ik hier weggelachten toen ik zei dat ik terug kocht indien goudprijs onder de 40.000 ging. Nu moet ik mijn intenties bijstelen, door het doorbreken in dollar van een magische ondergrens kan het ook zo zijn dat goud blijft dalen.
Dus nu redeneer ik : Zodra onder de 35.000 koop ik bij.
(Vandaag bij the House: Spotprijs : 38.734 en VP : 38.952) . Dergelijke sprongen van 4 à 5000 euro/kg doen je toch ergens twijfelen.
Heb ook nogal wat zilverstaven gekocht, doch daar durf ik niet meer naar de prijs kijken...
-
- Full Member
- Contacteer:
zolang het aantal zilver baren dat je liggen hebt evenveel blijft, moet je u geen zorgen maken hé luc.
interessante gedachten Luc, maar misschien meer iets voor de "Goud discussie" thread? 
goud-discussie-t14681.html
kwestie van deze thread enkel op wat en waar fysiek kopen te houden en de eindeloze discussies over de (hopelijk tijdelijke) prijsbewegingen te vermijden

goud-discussie-t14681.html
kwestie van deze thread enkel op wat en waar fysiek kopen te houden en de eindeloze discussies over de (hopelijk tijdelijke) prijsbewegingen te vermijden
@sanem: Het was niet mijn bedoeling een discussie te starten, hier zijn er effectief al genoeg gestart. Gewoon efkes een antwoord geformuleerd op een gevaarlijk produkt...
Wou er hier en ook voor mezelf eigenlijk een punt achter zetten... (achter het goud hé)
Wou er hier en ook voor mezelf eigenlijk een punt achter zetten... (achter het goud hé)
-
- Full Member
Oppassen bij gold4ex! Goed je munten tellen en nakijken voor je ze hun in de handen geeft. Want ze komen terug van achter hun muurtje met één te kort of met één die zogezegd vals is... ik wil hier toch niet zeggen dat het bedriegers zijn maar.
Met uitzondering van het kopen van juwelen (voor mijn geliefden
) heb ik, zoals eerder al aangegeven, geen enkele ervaring met het verhandelen van goud of zilver.
Beweer jij nu, beste beleggerspaarder, dat verificatie van het door de klant aangeboden goud, buiten het zicht van de laatste gebeurt?
En dat de klant dat hoeft te pikken?
Geldverrichtingen bij banken gebeuren toch ook onder het toeziend oog van de klant...waarom zou dat voor goud anders moeten zijn

Beweer jij nu, beste beleggerspaarder, dat verificatie van het door de klant aangeboden goud, buiten het zicht van de laatste gebeurt?
Geldverrichtingen bij banken gebeuren toch ook onder het toeziend oog van de klant...waarom zou dat voor goud anders moeten zijn

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
- Full Member
Inderdaad. Maar banken zijn nog minder te vertrouwen dan gold4ex!vlo schreef:Met uitzondering van het kopen van juwelen (voor mijn geliefden) heb ik, zoals eerder al aangegeven, geen enkele ervaring met het verhandelen van goud of zilver.
Geldverrichtingen bij banken gebeuren toch ook onder het toeziend oog van de klant...waarom zou dat voor goud anders moeten zijn![]()
Blijkbaar trekken ze je daar 10% van je spaarrekening af in je afwezigheid: alle bankrekeningen geblokkeerd en 10% ervanaf dit weekeinde in Cyprus!
Binnenkort in Italië, Spanje, België.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Niet wat kort door de bocht?
Met baren kan m'n zomaar niet wisselen achter het muurtje met een slechte baar (er staat een serienummer en de stempel van de smelter op weet je!)
Ikzelf heb geen ervaringen met Gold4ex (beter bekend onder hun oude naam: de munters) maar het zou wel kras zijn dat ze munten op een andere plaats gaan testen. The House geeft alvast aan dat ze de testen doen in uw bijzijn.
Iemand al munten verkocht bij Gold4ex?
Met baren kan m'n zomaar niet wisselen achter het muurtje met een slechte baar (er staat een serienummer en de stempel van de smelter op weet je!)
Ikzelf heb geen ervaringen met Gold4ex (beter bekend onder hun oude naam: de munters) maar het zou wel kras zijn dat ze munten op een andere plaats gaan testen. The House geeft alvast aan dat ze de testen doen in uw bijzijn.
Iemand al munten verkocht bij Gold4ex?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Iemand die me kan vertellen of ze met TOV Hazel ervaring hebben?
http://www.tov-hazel.com
http://www.tov-hazel.com
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik schrik toch van de grote verschillen in de prijzen en de premies. Hoe kan je dit verklaren? Het gaat toch steeds over dezelfde munt, of niet? En ik dacht begrepen te hebben uit deze thread dat gold-silver ooit de goedkoopste was...
Deze avond voor 1 Maple Leaf
Gold-silver: 1233,53 eur
THe-House: 1169 euro
Gold4Ex 1169 euro
TOV-Hazel.nl: 1182,34
Eurogold.be: 1163,88
Deze avond voor 1 Maple Leaf
Gold-silver: 1233,53 eur
THe-House: 1169 euro
Gold4Ex 1169 euro
TOV-Hazel.nl: 1182,34
Eurogold.be: 1163,88
-
- VIP member
- Contacteer:
Bij gold-silver prijs vergeten aanpassen?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dat zou kunnen, dat loopt wel eens mis hoor, soms hangt die applicatie eens vast en blijven die cijfers staan. Het staat trouwens altijd onderaan dat de geafficheerde prijzen niet bindend zijn en louter informatief. Om een prijs af te spreken moet je contact opnemen en een prijs afspreken. Sommigen nemen gewoon de cijfers van hun site over, andere geven een "iets" afwijkende prijs.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
waar kan ik goud kopen in Limburg (goedkoopst)? Heb in het verleden bij The House gekocht, maar Sint-Niklaas is nogal een ritje...
Bij Goffin misschien.
Die hebben een kantoor in Genk
Die hebben een kantoor in Genk
The House zit ook aan het station van Brussel Centraal . De trein op in Genk en rechtstreeks naar Brussel Centraal . Het station uit aan de kant van de Ravensteingalerij en dan 50 meter naar links ..MeOnline schreef:waar kan ik goud kopen in Limburg (goedkoopst)? Heb in het verleden bij The House gekocht, maar Sint-Niklaas is nogal een ritje...