Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Zomaar even bijna €200.000 aan goud gekocht 
Koop maar 1 of 5 kilo goud baren. Da's de beste keuze.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ben je de producent van de medailles voor de OS?JanusBananus schreef:Zomaar even bijna €200.000 aan goud gekocht
Mocht ik nog hetzelfde bedrag op m'n rekening hebben ik zou je voorbeeld volgen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Die mensen van gold-silver.be leveren wel altijd correct - meestal op anderhalve week tijd .. maar goed , dat ligt gedeeltelijk aan mezelf omdat ik het maar blijf uitstellen omdat ik vaak in het buitenland zit.
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Was het maar waar... Maar helaas! Mijn opmerking sloeg op de post van FVDM2011:
10 tubes Philharmonikers met 20 munten van 1 ounce benadert een bedrag van €200.000.FVDM2011 schreef:Heb onlangs gebeld voor 10 tubes phils. Ze hadden er geen.
Ergens anders besteld, geleverd in 2 dagen en goedkoper.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het kan gewoonweg zijn dat ze geen monsterbox willen openen om deze later compleet en ongeopend te verkopen.
Voor goud heb ik er steeds 'n goede service gehad. Sealing van een klein baartje dat wat los was bij afhaling, onmiddellijk vervangen door 'n ander (Oei: ze hebben dan toch stock)
Voor goud heb ik er steeds 'n goede service gehad. Sealing van een klein baartje dat wat los was bij afhaling, onmiddellijk vervangen door 'n ander (Oei: ze hebben dan toch stock)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Over zilver kan ik niet oordelen. Goudstocks heb ik met m'n eigen ogen al gezien in 'n bijhuis, of het zou moeten zijn dat ze daar met 'n pak verkopen(afhalingen)/aankopen zaten die dag.
Maar bij een volgende bestelling zal ik eerst informeren wat hun stock is of wat vrij snel (1-2d.) leverbaar is vanuit Bxl.
Geen liefde verhouding hoor. Dan moeten ze d'er schone madammen achter hun loket zetten.
Maar bij een volgende bestelling zal ik eerst informeren wat hun stock is of wat vrij snel (1-2d.) leverbaar is vanuit Bxl.
Geen liefde verhouding hoor. Dan moeten ze d'er schone madammen achter hun loket zetten.
-
anonymous6
Volgens mij zijt gij getrouwd met iemand van bij Gold-Silver.be.
Als ik op die hun site kijk, dan zie ik daar staan, in koeien van letters, dat "alle voorgestelde producten uit voorraad leverbaar zijn".
Da's knap, denk je dan. Maar als je dan klikt op "hoe verloopt uw bestelling", dan staat daar letterlijk:
Zodra een klant een aankooporder plaatst, wordt er een aankoop geplaatst bij onze leveranciers ; daarom kunnen we een order niet annuleren.
Ahum. Het één is me dunkt wel in tegenspraak met het ander. (Los daarvan, ik vind het in volatiele markten logisch dat je weinig stock houdt.)
Alles op die site klink of leest alsof het uit uw mond komt:
Als ik op die hun site kijk, dan zie ik daar staan, in koeien van letters, dat "alle voorgestelde producten uit voorraad leverbaar zijn".
Da's knap, denk je dan. Maar als je dan klikt op "hoe verloopt uw bestelling", dan staat daar letterlijk:
Zodra een klant een aankooporder plaatst, wordt er een aankoop geplaatst bij onze leveranciers ; daarom kunnen we een order niet annuleren.
Ahum. Het één is me dunkt wel in tegenspraak met het ander. (Los daarvan, ik vind het in volatiele markten logisch dat je weinig stock houdt.)
Alles op die site klink of leest alsof het uit uw mond komt:
Nu, ik was nieuwsgierig waar die mannen zitten. In Tertre blijkbaar. Ik ken de regio daar 'n beetje, van de voetbal, van naar fusieclub Saint Ghislain Tertre Hautrage te moeten. Zonder te willen stigmatiseren, maar dat boezmt me weinig vertrouwen in. Dan het adres in gegeven op Google Maps (Rue Zéphyrin Caron 3, Tertre) en euh.. wat is me dat? Postkantoor, politiekantoor of een klein wit huisje. Ik zeg niet dat er in koeien van letters op moet staan dat ze daar goud verhandelen, maar dit doet me eerder denken aan één of andere gast die als bijverdienste bovenop z'n dop wat zaakskes doet...Gold-Silver schreef:Wij zien geen betere bescherming voor uw besparingen dan edelmetalen.
Maar niet in alle vormen! BAREN en oude munten MOET U ABSOLUUT VERMIJDEN !
Ons advies:
Koop exclusief: nieuwe munten met internationale erkenning en het statuut van wettig betaalmiddel !
Dit zijn de producten die wij aanbieden op deze site.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Natuurlijk is het iemand van g-s.be dat weet iedereen wel. Is dit trouwens niet strafbaar? Of is daar geen term voor? Het ligt er zodanig dik op dat t storend is. Jammer.
Plots weet ie voor hoeveel boven spot ze zilver terugkopen. Dat heeft nooit op hun website gestaan. En verkopen spot + 12%??
Anyway, het is het adres van de Post van Tertre he. Een bus. Beetje voor de veiligheid ook zeker? Aangezien ze zo een stock hebben
Wat ik wel weet, is dat in 99% van de gevallen als je het in het winkelmandje kan plaatsen ze het ook hebben. Althans, was vorig jaar zo.
Tijdens de grote val van april was de site een tijdje offline. Even "werken aan de site"? Of "strategisch in verlof"? Zijn grote stock was plots 15% - 20% minder waard. Dan is het inderdaad verstandiger om aankopen te locken bij leveranciers, dan heb je geen nadelen van een dalende koers.
Toch moet t gezegd dat hij wel een ruime stock heeft (had), ruimer dan die House als ik t zo hoor.
Er is geen loket zoals TH of GF of zo, dus is een postbus wel logisch.
Plots weet ie voor hoeveel boven spot ze zilver terugkopen. Dat heeft nooit op hun website gestaan. En verkopen spot + 12%??
Anyway, het is het adres van de Post van Tertre he. Een bus. Beetje voor de veiligheid ook zeker? Aangezien ze zo een stock hebben
Wat ik wel weet, is dat in 99% van de gevallen als je het in het winkelmandje kan plaatsen ze het ook hebben. Althans, was vorig jaar zo.
Tijdens de grote val van april was de site een tijdje offline. Even "werken aan de site"? Of "strategisch in verlof"? Zijn grote stock was plots 15% - 20% minder waard. Dan is het inderdaad verstandiger om aankopen te locken bij leveranciers, dan heb je geen nadelen van een dalende koers.
Toch moet t gezegd dat hij wel een ruime stock heeft (had), ruimer dan die House als ik t zo hoor.
Er is geen loket zoals TH of GF of zo, dus is een postbus wel logisch.
Hallo allemaal,
Ik overweeg enkele gouden/zilveren munten te kopen. Is de meerwaarde bij verkoop belastbaar?
Wat als je regelmatig fysiek goud/zilver koopt en dan weer verkoopt om in te spelen op koersschommelingen.
Is dit ook vrijgesteld van belastingen zoals bij aandelen?
vriendelijke groeten,
Perti
Ik overweeg enkele gouden/zilveren munten te kopen. Is de meerwaarde bij verkoop belastbaar?
Wat als je regelmatig fysiek goud/zilver koopt en dan weer verkoopt om in te spelen op koersschommelingen.
Is dit ook vrijgesteld van belastingen zoals bij aandelen?
vriendelijke groeten,
Perti
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Yip, dit is vrijgesteld van belastingen op meerwaarde, je kan d'er zoveel in handelen als je wil.
Je moet wel opletten met zilver, op baren betaal je bij aankoop BTW die je niet kan recupereren, op munten geldt er een margeregeling.
Je moet wel opletten met zilver, op baren betaal je bij aankoop BTW die je niet kan recupereren, op munten geldt er een margeregeling.
-
anonymous6
11.02 bestelling geplaatst bij TOV Hazel. Net nu m'n geduld begon op te geraken, zijn ze er.
5% van m'n vermogen in gouden maple leafs 2013 (new) gestoken, dus met de extra beveiliging.
Ik verwacht geen gigantische stijgingen de komende weken (aan New Gold heb ik al genoeg verdiend de afgelopen weken
), maar nu ben ik 'n beetje ingedekt tegen jullie doemscenario's, maar bovenal hoop ik op een relatieve stijging over de komende paar jaar. In vertienvoudiging en van die dingen geloof ik niet.
5% van m'n vermogen in gouden maple leafs 2013 (new) gestoken, dus met de extra beveiliging.
Ik verwacht geen gigantische stijgingen de komende weken (aan New Gold heb ik al genoeg verdiend de afgelopen weken
Beleggen in goud of ... ?
Hey,
Ben vrij nieuw in beleggersland en wil een deeltje van mijn spaargeld zo'n 15 à 20.000 euro beleggen maar zonder al teveel risico te lopen.
Misschien lachen er nu hier veel onder jullie met dit bedragje, maar ik ben ook geen kapitaalkrachtig man hoor !
Is goud een goede optie ? Ik bedoel hiermee fysiek goud kopen en zelf bewaren.
Ik dacht zo'n 500 gram aan te schaffen maar wat mag ik verwachten van de koers ?
Is het nu de moment om te kopen ? Beter te wachten ?
En ik vermoed dat ik in de bank het veiligste goud kan aanschaffen ?
Sorry, maar ben dus een leek op dit gebied en wil mij ook niet zomaar iets laten aansmeren door de bank
Alle info is ook meer dan welkom.
Thx !
Ben vrij nieuw in beleggersland en wil een deeltje van mijn spaargeld zo'n 15 à 20.000 euro beleggen maar zonder al teveel risico te lopen.
Misschien lachen er nu hier veel onder jullie met dit bedragje, maar ik ben ook geen kapitaalkrachtig man hoor !
Is goud een goede optie ? Ik bedoel hiermee fysiek goud kopen en zelf bewaren.
Ik dacht zo'n 500 gram aan te schaffen maar wat mag ik verwachten van de koers ?
Is het nu de moment om te kopen ? Beter te wachten ?
En ik vermoed dat ik in de bank het veiligste goud kan aanschaffen ?
Sorry, maar ben dus een leek op dit gebied en wil mij ook niet zomaar iets laten aansmeren door de bank
Alle info is ook meer dan welkom.
Thx !
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Beleggen in goud of ... ?
Er zijn hier diverse draden over fysiek goud, ondanks dat het de eerste 8 weken van 2014 al meer dan 12% (in €) gestegen is, is het toch geen hot item op dit moment.
Je kan de topics hier terugvinden:
- fysiek goud kopen - 2. (over het aankopen van fysiek goud)
- De gouddiscussie. (over de koersevolutie en het waarom)
Volgens mij komen er nog betere instapmomenten.
Koop vooral geen baar van 500g. Koop Krugers, Maple Leafs, Phil's (of eventueel kleine baartjes 20-50g als je persé baartjes wil)
Je kan de topics hier terugvinden:
- fysiek goud kopen - 2. (over het aankopen van fysiek goud)
- De gouddiscussie. (over de koersevolutie en het waarom)
Volgens mij komen er nog betere instapmomenten.
Koop vooral geen baar van 500g. Koop Krugers, Maple Leafs, Phil's (of eventueel kleine baartjes 20-50g als je persé baartjes wil)
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Maak je vooral niet druk als het de komende 2 jaar niet omhoog schiet.
2016-2020 is de eerste grote periode.
2016-2020 is de eerste grote periode.