Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
Topics samengevoegd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik moet bij mijn aankopen (The House Gent) gemiddeld zo'n 5 a 6 weken wachten tegen dat mijn bestelling toegekomen is.
heb er enkele maanden terug ook eens naar gebeld,en je moest er ook enkele weken op wachten wisten ze me te vertellen aan de telefoon(waar ik vriendelijk voor bedankte)een bank die goud verhandelt maar niets in stock heeft!dat is niet mijn ding.meestal koop ik goud bij Richard in Willebroek en daar hebben ze altijd goud in voorraad!
Ik zit ook al 3 weken te wachten op mijn bestelling.
Houden jullie ons op de hoogte aub wanneer jullie iets nieuwe weten?
Houden jullie ons op de hoogte aub wanneer jullie iets nieuwe weten?
Ik heb mijn bestelling ondertussen al. Ik moet het laatste jaar quasi altijd een 5-tal weken wachten.
Hij koopt zelf blijkbaar met het geld dat je hem opstuurt. Grandioos!

- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Alles is cyclisch.
Ik had het ook al opgevangen dat de jeugd de waarde van (fysiek) goud hoger inschat dan de vorige generatie.
Steeds meer jongeren kopen gouden munten en goudstaven om daarmee hun pensioen zeker te stellen.
Ik had het ook al opgevangen dat de jeugd de waarde van (fysiek) goud hoger inschat dan de vorige generatie.
Steeds meer jongeren kopen gouden munten en goudstaven om daarmee hun pensioen zeker te stellen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
eens een andere vraag, onder het moto "wat we zelf doen doen we beter"
hoe begin je zelf een zaak als goudhandelaar? heb je daar een licentie voor nodig, een opleiding, bestaat er een vakvereniging? waar haal je je product, bij Umicore, of op Ebay?
hoe begin je zelf een zaak als goudhandelaar? heb je daar een licentie voor nodig, een opleiding, bestaat er een vakvereniging? waar haal je je product, bij Umicore, of op Ebay?
Je hebt een certificaat nodig om goud te verhandelen, daarnaast meer info hier:
http://www.arsnobilis.be/nl/Conditiessector.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.arsnobilis.be/nl/opleidingscholen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De verzekering is wel hoog, weet wel niet of je fysieke stock moet hebben.
Bij umicore kan je goud of andere metalen aankopen, als trading partner:
http://www.preciousmetals.umicore.com/m ... dProducts/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.arsnobilis.be/nl/Conditiessector.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.arsnobilis.be/nl/opleidingscholen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De verzekering is wel hoog, weet wel niet of je fysieke stock moet hebben.
Bij umicore kan je goud of andere metalen aankopen, als trading partner:
http://www.preciousmetals.umicore.com/m ... dProducts/" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor de informatie josbos, dat moest ik hebben 
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat mocht ik Euromillions winnen ik vrij snel een trading partner zou zijn van Umicore. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
daarom hé, voor als die dag komt, de paar % op aankoopkosten die ik zo win zal meer zijn dan de prijs van een vergunning 
Amai zeg. Iets voor half 5 gebeld naar goldforex en nog nooit zo onvriendelijk behandeld. Die wilden mijn order gewoon niet plaatsen aan de huidige koers. Ik moest maar terugkeren en cash betalen aan het loket.
Nochtans al eerder daar gekocht zonder problemen.
Na het ophalen van mijn bestelling is dit toch ook de laatste keer geweest. Gvd zeg.
Nochtans al eerder daar gekocht zonder problemen.
Na het ophalen van mijn bestelling is dit toch ook de laatste keer geweest. Gvd zeg.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat de mooiste tijd van telefonische bestellingen achter ons ligt.
Al vaak gehoord dat mensen telefonisch goud bestellen en soms héél lang wachten om via email te bevestigen of de handelaren met hun koopwaar laten zitten als ze merken dat de prijs gedaald is. Het is een wereld waar een woord een woord is, ook daar is precies het vertrouwen zoek. Ik denk dat ze zoiets vaak voorhebben bij een correctie na 'n korte rally.
Al vaak gehoord dat mensen telefonisch goud bestellen en soms héél lang wachten om via email te bevestigen of de handelaren met hun koopwaar laten zitten als ze merken dat de prijs gedaald is. Het is een wereld waar een woord een woord is, ook daar is precies het vertrouwen zoek. Ik denk dat ze zoiets vaak voorhebben bij een correctie na 'n korte rally.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
De prijzen beginnen inderdaad weer koopwaardig te worden...misschien begin van de zomer nog een stuk beter.
Ben op dezelfde manier aan het loket bij goldforex eens behandeld. Misschien was mijn aankoopje te klein ?
Iemand die hier, of nog beter bij de discussie over zilver, kan uitleggen waarom dit metaal niet echt meeging met de nieuwjaarskoersstijging van goud. Naar het schijnt zitten beleggers wel nog volop in 'papieren' zilver terwijl er bij goud daar een leegloop was ?
Ben op dezelfde manier aan het loket bij goldforex eens behandeld. Misschien was mijn aankoopje te klein ?
Iemand die hier, of nog beter bij de discussie over zilver, kan uitleggen waarom dit metaal niet echt meeging met de nieuwjaarskoersstijging van goud. Naar het schijnt zitten beleggers wel nog volop in 'papieren' zilver terwijl er bij goud daar een leegloop was ?