Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
Tiens wat is het verschil met shorters?Ste schreef:Spruitekop, ik geef je 100% gelijk, maar het zal toch wel stalen zenuwen vergen, denk ik. Het is wel duidelijk dat men het goud dit jaar nog verder naar beneden wil speculeren, en bovendien is de vraag ook of men geen pogingen zal doen om de kleine belegger te dwingen het bestaande goud in te leveren mocht dit beginnen te pieken?Spruitekop schreef:Het is een bescherming tegen de overheid.
Er verandert NIETS(*), banken blijven reuzen op lemen voeten.
Op 'n dag hebben we wel nog 'n bankrekening maar hebben we d'er geen controle meer over.
(*) Lees m'n handtekening.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Niets. Maar spreken we nog over shorters als je met hoge volumes short gaat op 'n dunne volatiele markt?
Enkele (tien-)duizenden contracten op de markt gooien ... op enkele nanoseconden.
Enkele (tien-)duizenden contracten op de markt gooien ... op enkele nanoseconden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Frisse Freddy schreef:Argentor is maar een groezelige straat gelegen. Voel me er zelfs als man niet echt 100% op m'n gemak.
Een vriend uit Antwerpen heeft recentelijk besteld bij Argentor. Hij gaf wel aan dat ze goedkoper zijn dan gsb (waar ik altijd bestel) maar na bestelling kreeg hij allemaal munten met krasjes en vlekjes. Ik had hem hier nog voor gewaarschuwd na wat ik hier op het forum had gelezen over Argentor, maar goed .. bij gsb krijg ik altijd nieuwe munten, hij kreeg blijkbaar ook munten van 1990 ofzo...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Laat me raden die van 1990 waren Krugers?
Die vind je hier niet als nieuwe munt, worden nergens aangeboden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Spruitekop schreef:Laat me raden die van 1990 waren Krugers?![]()
Zou kunnen,ik zal het eens vragen als hij terug is.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
1990 zouden in dat geval nog recente zijn, meestal zijn het er van de jaren '70 of '80. 
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
De krugers zijn inderdaad meestal jaren 80. Kijk eens naar een goudgrafiek dan zal je begrijpen waarom
Normaal zijn deze echter in goeie staat en zorgzaam bij gehouden door particulieren die ze nu verkopen om hun pensioen bij te spijzen.
Ik denk dat het gaat over de jaren 90 van 2 eeuwen geleden ? met kongo goud.
Normaal zijn deze echter in goeie staat en zorgzaam bij gehouden door particulieren die ze nu verkopen om hun pensioen bij te spijzen.
Ik denk dat het gaat over de jaren 90 van 2 eeuwen geleden ? met kongo goud.
Spruitekop schreef:Laat me raden die van 1990 waren Krugers?![]()
Het waren dus Maple leafs die hij bij argentor had gekocht. Hij raadt het alleszins af om met hen samen te werken.
ps: heb zelf krugers gehaald bij gsb een paar weken terug - dit waren 2014 munten. splinternieuw
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Splinternieuw?
Wow, en wat is gsb?
Toch niet "Gold Silver Belgium"? Want om de haverklap ligt die hun site uit, vooral bij grote bewegingen of risico's op bvb een short squeeze. Als goud of zilver op 'n uitbraak staan trekt die de stekker uit z'n website.
En dan met 'n afhaalcenter bij de radiologie. No, thanks!
Als je een webshop hebt met een beursgenoteerd product ga je een onderhoud doen op je site na de beursuren, niet als je weet dat er op dat moment een uitbraak is van de prijzen.
Wow, en wat is gsb?
Toch niet "Gold Silver Belgium"? Want om de haverklap ligt die hun site uit, vooral bij grote bewegingen of risico's op bvb een short squeeze. Als goud of zilver op 'n uitbraak staan trekt die de stekker uit z'n website.
Als je een webshop hebt met een beursgenoteerd product ga je een onderhoud doen op je site na de beursuren, niet als je weet dat er op dat moment een uitbraak is van de prijzen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 19 juni 2014, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
lol, dat zijn ze inderdaad.Spruitekop schreef:Splinternieuw?![]()
Wow, en wat is gsb?
Toch niet "Gold Silver Belgium"? Want om de haverklap ligt die hun site uit, vooral bij grote bewegingen of risico's op bvb een short squeeze. Als goud of zilver op 'n uitbraak staan trekt die de stekker uit z'n website.![]()
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
"Dat zijn ze inderdaad", bedoel je daarmee dat het gold silver is of dat hun site weer uit ligt op 'n moment dat de goudprijs aan een uitbraak bezig is (puur toeval weer) en de goudmijnen door hun dak beginnen te gaan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Short squeeze zat d'er aan te komen, tijdelijke forse stijging van de goudprijs dus, dan doe je als handelaar best een onderhoudje op je website. Mogelijk had hij gepland om ook de telefoonlijnen een een grondige beurt te geven en eens uit de stekker te trekken om eens 'n nachtje te laten weken in 'n sopje.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Amaai bijna 1000 euro erbij per kg in euro tov laagste punt gisteren....
Oorzaak ? Echte notering van vraag en aanbod zoals bij zilver op komst ?
Spuitekop denk je dat er nog een koopmoment komt ?
Oorzaak ? Echte notering van vraag en aanbod zoals bij zilver op komst ?
Spuitekop denk je dat er nog een koopmoment komt ?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Blijft koffiedik kijken. De trend was omlaag maar de triangel is gebroken naar boven. HUI schoot al eerder omhoog.
Diverse zaken kunnen zomaar als black swan fungeren en de goudprijs zomaar de hoogte injagen: Oekraïne, ISIS-toestanden, Yellen, Argentinië (again), China dat op de één of andere manier uit de hoek komt (goudhoeveelheid of z'n schuldproblematiek), ...
Ik gok er toch nog op dat we nog eens lager kunnen maar acht de kans toch kleiner dan pakweg 'n week geleden.
Diverse zaken kunnen zomaar als black swan fungeren en de goudprijs zomaar de hoogte injagen: Oekraïne, ISIS-toestanden, Yellen, Argentinië (again), China dat op de één of andere manier uit de hoek komt (goudhoeveelheid of z'n schuldproblematiek), ...
Ik gok er toch nog op dat we nog eens lager kunnen maar acht de kans toch kleiner dan pakweg 'n week geleden.
Dada 50 pesos... Stond op mijn verlanglijstje... Enfin we zullen zien...