Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen 2
Tja, de kleintjes worden nu wel erg schaars, en waar ze nog zitten willen ze die niet lossen aan deze prijzen. Zeker de oproep van Martin Armstrong (The Forecaster) -die toch zeker niet bekend staat als pro-goud econoom- om je portefeuille te beschermen met een deel goud maar dan vnl. in kleine lokaal bekende munten heeft de voorraden doen slinken. De grote fysiekaankopen de laatste maanden in Duitsland worden dan ook aan hem toegeschreven.
Je kan turen naar de dalende prijzen maar wat heb je eraan dat de prijzen (bepaald door papier) dalen als je er op dat moment geen kan aanschaffen.
Ps: Op dit moment is The House wel in de ether hoor.
Je kan turen naar de dalende prijzen maar wat heb je eraan dat de prijzen (bepaald door papier) dalen als je er op dat moment geen kan aanschaffen.
Ps: Op dit moment is The House wel in de ether hoor.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Ook goed: combibar (50x1g)
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Daar volg ik u niet in... véél te hoge premie. Ga voor kleine munten. 
Bij De Munters hebben de de "50 Ecu's" een tijd lang aan 0.50% gestaan, dat was in premie goedkoper dan de kilobaar die op dat moment op 0.72% stond. Zijn dan wel nooit legal tender geweest maar dat is/was een kilobaar ook niet.
Bij De Munters hebben de de "50 Ecu's" een tijd lang aan 0.50% gestaan, dat was in premie goedkoper dan de kilobaar die op dat moment op 0.72% stond. Zijn dan wel nooit legal tender geweest maar dat is/was een kilobaar ook niet.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
@Yaris
@Spruitekop
The House is idd nu terug online en heeft alles blijkbaar in stock. Had te snel gepost.
De reclame daar ook gezien? Gewone Napoleons zijn te koop aan 200€, maar ze verkopen diezelfde ook in een "stijlvolle hoes" aan 349€.
@Spruitekop
The House is idd nu terug online en heeft alles blijkbaar in stock. Had te snel gepost.
De reclame daar ook gezien? Gewone Napoleons zijn te koop aan 200€, maar ze verkopen diezelfde ook in een "stijlvolle hoes" aan 349€.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ze hebben daar over 'n periode van enkele weken problemen gehad met de server die de spotprijzen aanleverde (werd toch zo gecommuniceerd) Pgbtrading leek dezelfde problemen te hebben. Mogelijk leggen ze bij The House het systeem nu in het weekend eens eventjes plat (toch geen handel) om op die manier problemen te reduceren op de momenten dat er wel handel is.
Had het inderdaad ook gezien.
Dure doosjes. Ze zijn d'er niet alleen in.
Er gebeuren nog andere zaken als het gaat om 'numismatiek'.
Had het inderdaad ook gezien.
Er gebeuren nog andere zaken als het gaat om 'numismatiek'.
Vandaag stevige daling van de goudprijs.
http://www.nu.nl/beurs/4091651/goudprij ... -jaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/beurs/4091651/goudprij ... -jaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb geen ervaring in goud kopen.
Hoe doe je dat zonder te veel kosten? een munt, een staaf van 1kg? 100 g? 5g? fysiek geleverd of in een bankkluis?
Hoe doe je dat zonder te veel kosten? een munt, een staaf van 1kg? 100 g? 5g? fysiek geleverd of in een bankkluis?
Stukjes van 20 dmark lijken mij ook goed. Geen al te groot verschil tussen aan en verkoop...
Er kan nog wel een stuk af voor ik zou overwegen om iets te kopen. De prijs in euro vind ik trouwens niet zó laag. Was nog een stuk lager eind 2014
Hangt er vanaf waarom je goud koopt. Als belegging zou ik nooit doen.stany schreef:heb geen ervaring in goud kopen.
Voor mij is het een verzekering. Net zoals met alle verzekeringen hoop ik dat ik ze nooit nodig heb!
Ik ben geen doemdenker, gewoon geen vertrouwen in onze leiders. Wij zijn geen haar beter dan de Grieken
Een bankkluis is in dat geval geen goed idee: als het misloopt, kan je er niet aan. Goed verbergen, begraven in de tuin, ...
Ik haal even een citaat van me uit de nog niet zo oude doos. Ondertussen staat de goudprijs op het laagste peil in vijf jaar. Ik hoop dat niet te veel mensen in de val zijn getraptHyakari schreef:Vandaag in het VRT-journaal: jongeren herontdekken goud.
Waar ik me vooral aan stoor, is dat het wordt voorgesteld als een alternatief voor het spaarboekje. "Het spaarboekje brengt niks meer op, en een pensioenspaarfonds biedt geen garantie, dus kopen ze goud." Of, dixit de mevrouw van de goudhandel: "als u 1 kg goud koopt, bent u zeker dat u na 10 jaar nog 1 kg goud hebt. Als u 100 euro op een spaarboekje zet, weet ik niet of u daar na 10 jaar nog 100 euro op hebt staan."
Verschrikkelijk, vind ik dat. Wedden dat opnieuw een massa goedgelovigen/zwakkeren hierin trappen, en hun zuurverdiende spaarcentjes in iets gaan steken waarvan ze niet voldoende de risico's kennen?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Laat me niet lachen.Hyakari schreef:Ik haal even een citaat van me uit de nog niet zo oude doos. Ondertussen staat de goudprijs op het laagste peil in vijf jaar. Ik hoop dat niet te veel mensen in de val zijn getraptHyakari schreef:Vandaag in het VRT-journaal: jongeren herontdekken goud.
Waar ik me vooral aan stoor, is dat het wordt voorgesteld als een alternatief voor het spaarboekje. "Het spaarboekje brengt niks meer op, en een pensioenspaarfonds biedt geen garantie, dus kopen ze goud." Of, dixit de mevrouw van de goudhandel: "als u 1 kg goud koopt, bent u zeker dat u na 10 jaar nog 1 kg goud hebt. Als u 100 euro op een spaarboekje zet, weet ik niet of u daar na 10 jaar nog 100 euro op hebt staan."
Verschrikkelijk, vind ik dat. Wedden dat opnieuw een massa goedgelovigen/zwakkeren hierin trappen, en hun zuurverdiende spaarcentjes in iets gaan steken waarvan ze niet voldoende de risico's kennen?
Op het moment dat U dit hier postte (12-04-14) stond de goudprijs €946/Oz (spot), momenteel staat de goudprijs €1.005/Oz (spot) Als je het toch als belegging ziet is 5% p.a. zonder risico van tegenpartij toch niet zo slecht denk ik.
Ik hoop dat er niet al te veel mensen naar uw desinformatie luisteren en niet in de val trappen.
Terloops: eind 2013 stond de goudprijs €857/Oz (spot) en voor diegene die kunnen tellen is volgens mij 2013 + 5 nog steeds 2018 en geen 2015 mijnheer Muyters.
En intussen weegt die kilo nog steeds 'n kilo.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Hey Spruit, gewoon ter info, waar bekijk jij de koersen ?
Bij yahoo finance zie ik namelijk 1,097.50 daar staat bij GCQ15.CMX (comex).
http://finance.yahoo.com/q?s=gcq15.cmx" onclick="window.open(this.href);return false;
het verloop over de jaren heen vooral in euro bekijk ik op "zilver inkoop";(ook voor goud
http://www.zilver-inkoop.nl/goudprijs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder blij dat men hier weer over goud gaat beginnen op het moment dat de aankoopprijs weer haalbaar is.
Kwestie van gezichtspunt.
Bij yahoo finance zie ik namelijk 1,097.50 daar staat bij GCQ15.CMX (comex).
http://finance.yahoo.com/q?s=gcq15.cmx" onclick="window.open(this.href);return false;
het verloop over de jaren heen vooral in euro bekijk ik op "zilver inkoop";(ook voor goud
http://www.zilver-inkoop.nl/goudprijs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder blij dat men hier weer over goud gaat beginnen op het moment dat de aankoopprijs weer haalbaar is.
Kwestie van gezichtspunt.
Laatst gewijzigd door JulusCesar op 21 juli 2015, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Woops excuses, ik had even de dollar/euro uit het oog verloren. Nou ja, dan wacht ik wel een weekje om mijn commentaar opnieuw te posten 
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Ik wacht samen met jouw op dit nieuwe aankoop moment ;-)