Fysiek goud kopen 2
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek goud kopen 2
GOLD about to explode, 1400$ soon
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het tikt goed aan. Het leeuwendeel slaapt nog rustig verder. 
... zijn bezig met intresten en dividenden, meerwaardebelasting, belastingsvoordeel, inkomsten uit huur, ... ed
... zijn bezig met intresten en dividenden, meerwaardebelasting, belastingsvoordeel, inkomsten uit huur, ... ed
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
ik ken iemand die door omstandigheden 90% van haar vermogen vorig jaar in goud heeft omgezet.
Zal haar eens proberen aan de haak te slagen
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Dan is ze nu haar gewicht in goud waard !paul schreef:ik ken iemand die door omstandigheden 90% van haar vermogen vorig jaar in goud heeft omgezet.
En mens zou al spijt krijgen dat ze maar 55 kg weegt he, als ze haar gewicht in goud waard is
-
Coike
Ja , dat heb ik me ook al afgevraagd . Daarom is het beter om munten te kopen , dan kan je af en toe eens iets verkopen als je het geld misschien echt nodig hebt .Sharky schreef:Het grappige is, stel dat je uw goud nu verkoopt, wat ga je dan met het geld doen ? Op de bank zetten ? LOL
met stukje van 50 gram kan je dat ooook : ongeveer 2000 euro
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je gaat toch geen goud verkopen omdat het in waarde gestegen is... of de rest in waarde tov goud gedaald is (zoals je wil)
Je houdt goud aan als bescherming imo.
Je houdt goud aan als bescherming imo.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
Coike
Nee , maar soms heeft een mens ook geld nodig denk ik
Ik ga met m'n goud ook niet blijven zitten tot aan m'n dood . Af en toe een muntje verkopen kan geen kwaad , want veel spaarcentjes heb ik niet meer .
Mogelijk zoeken we vandaag nog hogere regionen op om vanaf vrijdag mogelijk te corrigeren (NFP).
Hopelijk een harde correctie.
Buy the fear, sell the greed.
-
Coike
Graag in verstaanbare taal aubpreafrio schreef:Mogelijk zoeken we vandaag nog hogere regionen op om vanaf vrijdag mogelijk te corrigeren (NFP).
Harde correctie naar beneden ?
We zitten hier tegen een serieuze weerstand 1375$ (38.2% gulden snede ts top 2011 en bodem 2015), deze 1375$ is woensdag exact aangetikt. Goud en zilver hebben een flinke rally achter de rug, een correctie naar beneden is hier normaal.
Wat denk je van platina, goud platina ratio staat nog steeds op een hoge 1,25.preafrio schreef:Goud en zilver hebben een flinke rally achter de rug, een correctie naar beneden is hier normaal.
Als XAU corrigeert zal XPT mee corrigeren, XPT moet boven 1045$ blijven. Als goud de week kan afsluiten boven 1360$ kunnen we hoger. Eerste steun 1340$.
Het job rapport zal vandaag de richting bepalen.
Het job rapport zal vandaag de richting bepalen.
Goedemorgen Su.