Fysiek goud kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Fysiek goud kopen
Dat zegt m.i. niet genoeg. Als je verwacht dat goud zal stijgen én je bent een believer, zie ik geen enkele reden om geen goud te kopen, tenzij je risicoanalyse negatief is.Luc B. schreef: Als je nu kijkt moet je kopen, alles wijst erop dat goud zal stijgen en als stijgende is.... doch ik doe het niet....
Dat moet genoeg zeggen.
PS: ik blijf een goudbeliever.
Spreiding zou alvast een goeie reden kunnen zijn.
Spruitekop schreef:Welke nozem gaat er nu met goud om brood, wie zelfs met een gouden muntstuk bij een hyperinflatie om brood gaat is rijp voor het gekkenhuis. Goud zorgt enkel voor 'n behoud aan koopkracht en is geen betaalmiddel.JulusCesar schreef:Denk eraan dat een staafje van 250gr de waarde is van een kleinere wagen. Je kunt hiermee dus niet om brood en men zal bij aan/verkoop vragen wie je bent.
Nogmaals een "ZEVER" item dat uitdraait op zilver of goud.
Wie heeft hier iets aan??????
Als we eens terugkomen tot de essentie van de zaak,zijnde leningen,sparen,enz...
Ik heb nog een "gouden" tante met "zilveren" tanden. Ze weegt nog 56 Kg.
Wat brengt mij dit op ?
Wie heeft hier iets aan??????
Als we eens terugkomen tot de essentie van de zaak,zijnde leningen,sparen,enz...
Ik heb nog een "gouden" tante met "zilveren" tanden. Ze weegt nog 56 Kg.
Wat brengt mij dit op ?
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Het onderwerp heet dan ook "fysiek goud kopen", het lijkt me nogal wiedes als je on topic wil blijven dat je dan juist niet over spaarrekeningen begint.
-
Coike
Wie heeft daar iets aan ? Al de forumleden die het lezen en er op reageren ....inderdaad ; nogal wiedes
Maar ik wil toch eens een foto zien van die tante met zilveren tanden ....lijkt me wel interessant .....en grappig .
Maar ik wil toch eens een foto zien van die tante met zilveren tanden ....lijkt me wel interessant .....en grappig .
Heeft iemand ervaring met de aankoop van goud in de GOLD to go® automaten ?
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Nog nooit een GTG automaat gezien en op het moment dat ik ze frequent begin te zien, verkoop ik want dan is de bubbel compleet.
Ik vraag me af of wat er uit zo'n automaat komt, voorzichtig wordt afgeleverd. Ik zie al 99,99% munten afgeleverd worden zoals het wisselgeld van de cola-automaat, met krassen en deuken aan de zijkant als het geheel niet geplooid is. Wat is zo'n munt dan nog waard?
Lijkt me ook een erg onveilige aankoop, zo'n automaat: ofwel zit er veel cash in, ofwel veel goud, wat voor dieven heel wat interessanter is dan een drankautomaat plunderen. Maar dat is het probleem van de uitbaters, niet de kopers.
En ten slotte... Wat als je goud in het systeem blijft hangen zoals iedereen al wel eens gehad heeft met een colablikje? Een goede trap tegen geven?
Ik vraag me af of wat er uit zo'n automaat komt, voorzichtig wordt afgeleverd. Ik zie al 99,99% munten afgeleverd worden zoals het wisselgeld van de cola-automaat, met krassen en deuken aan de zijkant als het geheel niet geplooid is. Wat is zo'n munt dan nog waard?
Lijkt me ook een erg onveilige aankoop, zo'n automaat: ofwel zit er veel cash in, ofwel veel goud, wat voor dieven heel wat interessanter is dan een drankautomaat plunderen. Maar dat is het probleem van de uitbaters, niet de kopers.
En ten slotte... Wat als je goud in het systeem blijft hangen zoals iedereen al wel eens gehad heeft met een colablikje? Een goede trap tegen geven?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Zowel de munten als de baren zitten goed verpakt, als je naar de site zou geweest zijn had je het gezien.
En bij problemen kan je op 'n noodknop duwen, dat opent een directe telefoonverbinding met het hoofdkantoor. Er zullen wel genoeg beveiligingen inzitten zodat ze kunnen zien waar de koopwaar al door de machine is gegaan. We zien zo'n toestanden nu al bij gewone snoepautomaten daar reageert de automaat ook anders als er niets is doorgevallen.
Je moet maar eens bij een van de nieuwere versies van wasmachines een technieker bijhalen, die lezen gewoon de machine uit met 'n laptop. Ze kunnen je zelfs de dag zeggen dat je eens je machine gestart hebt zonder wateraanvoer.
En bij problemen kan je op 'n noodknop duwen, dat opent een directe telefoonverbinding met het hoofdkantoor. Er zullen wel genoeg beveiligingen inzitten zodat ze kunnen zien waar de koopwaar al door de machine is gegaan. We zien zo'n toestanden nu al bij gewone snoepautomaten daar reageert de automaat ook anders als er niets is doorgevallen.
Je moet maar eens bij een van de nieuwere versies van wasmachines een technieker bijhalen, die lezen gewoon de machine uit met 'n laptop. Ze kunnen je zelfs de dag zeggen dat je eens je machine gestart hebt zonder wateraanvoer.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik kreeg geen reacties op mijn e-mails naar The House (ze zullen hetndruk gehad hebben zeker) en ben uiteindelijk daarstraks langs gegaan. Ze konden mijn 2 Napoleons gewoon meegeven 
hey mensen,
ik heb een vraagske.
Ik zou eigenlijk morgen 100gram goud kopen, zou ik wachten tot het nog zakt of zitten we nu al op de bodem?
als er iemand me kan helpen
Bedankt
katje
ik heb een vraagske.
Ik zou eigenlijk morgen 100gram goud kopen, zou ik wachten tot het nog zakt of zitten we nu al op de bodem?
als er iemand me kan helpen
Bedankt
katje
@ Katje, dat is de vraag van 1 miljard hé 
maar persoonlijk denk ik van wel (edit: dat we de bodem hebben bereikt)
maar persoonlijk denk ik van wel (edit: dat we de bodem hebben bereikt)
Laatst gewijzigd door Sanem2 op 20 mei 2013, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Als we dat nu eens wisten hé Katje2560, dan waren we allemaal rijke mensen.
Vannacht rond 4 uur stond het iets van 33.200€/kg nu zitten we rond de 34.100€. Had je vannacht gekocht dan stond je nu al bijna 100€ in de plus. De kans zit er dik in dat het 'n test was op de steun van april 2013.
Vannacht rond 4 uur stond het iets van 33.200€/kg nu zitten we rond de 34.100€. Had je vannacht gekocht dan stond je nu al bijna 100€ in de plus. De kans zit er dik in dat het 'n test was op de steun van april 2013.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Persoonlijk denk je van wel dat het nog zakt of dat we nu al op de bodem zitten? Mensen antwoorden nogal vaak bevestigend of ontkennend op een "of"-vraag... altijd verwarrendSanem2 schreef:@ Katje, dat is de vraag van 1 miljard hé
maar persoonlijk denk ik van wel
Ik denk ook dat het een test was van de steun zoals spruit zegt en ik denk dat het nog wel wat lager kan... Ben zelf aan 't afwachten om m'n eerste stuk te kopen :-)
Precies nogal laat actief Spruit! Ook actief op Aziatische beurzen misschien?
lol, altijd hilarische als iemand iemand op een of-vraag met een serieus gezicht "ja" antwoord 
maar ik bedoelde dat dit volgens mij de bodem was, ik zit al een maand te wachten op een tweede daling die tot vlak boven de vorige daling zou gaan. dat is nu (tot zover) uitgekomen, en nu is het volgens mij recht omhoog
Bernanke geeft deze middag een toespraak, dat zou wel eens zeer goud... ik bedoel, goed nieuws kunnen zijn
maar ik bedoelde dat dit volgens mij de bodem was, ik zit al een maand te wachten op een tweede daling die tot vlak boven de vorige daling zou gaan. dat is nu (tot zover) uitgekomen, en nu is het volgens mij recht omhoog
Bernanke geeft deze middag een toespraak, dat zou wel eens zeer goud... ik bedoel, goed nieuws kunnen zijn