Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- Full Member
Re: Fysiek zilver kopen
1.goudmijnen vinden geen goud meerIk merk vooral dat de goudmijnen het bar slecht doen (mijn aandelen staat gloeiend rood...) en dat koppel ik toch een klein beetje aan de dalende trend van het goud. En die daling van de goudmijnen zet zich verder...
2.goudmijnen zijn geconfronteerd met ecologische problemen
3.er zijn geen grote mijnen meer, alleen maar klein verdeelde mijntjes= minder opbrengst want meer kosten
4.mijnen en de prijs van edelmaten is niet meer gekoppeld
5.mijnen hebben meer metalen uit de grond gehaald door strijging van de prijzen; goud en zilver zijn bijmetalen: metalen +12% uit de grond; goud zilver +3% zoek wat er niet scheelt...
6.petrolium duurder
-
- Full Member
Ik denk dat we nooit de 40.000 zullen terugzien. Stay tuned.
Ik zei wel "vanaf" 40.000 daarmee bedoel ik eigenlijk, maximaal 42.000 euro aankoop.(spot incl premie)
Hoger koop ik niet meer aan, lager wel. Let ook goed op waar je koopt, prijsverschillen tellen nogal mee...
En zoals topic hierboven, zit nogal vrij hoog en goed in zilver...eigenlijk geloof ik hier meer in, risico is ook kleiner doch opbrengsten kunnen veel groter worden. (industrieel gebruik en schaarste)
Hoger koop ik niet meer aan, lager wel. Let ook goed op waar je koopt, prijsverschillen tellen nogal mee...
En zoals topic hierboven, zit nogal vrij hoog en goed in zilver...eigenlijk geloof ik hier meer in, risico is ook kleiner doch opbrengsten kunnen veel groter worden. (industrieel gebruik en schaarste)
-
- Full Member
Ik kijk uit naar een interessante week .
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat er 'n misverstand is ontstaan Luc B. en dat de 09/10 (je bedoelt waarschijnlijk 09/10/'11, wordt begrepen als september '10, de 09/10 in een van je vorige posts weet je wel)Luc B. schreef:Duidelijk neen, sedert de top begin oktober is goud tot en met vandaag gedaald...

Beleggingsfondsen gaan meestal long op goud zelf en short op de mijnen om hun risico's af te dekken.Luc B. schreef:Ik merk vooral dat de goudmijnen het bar slecht doen (mijn aandelen staat gloeiend rood...) en dat koppel ik toch een klein beetje aan de dalende trend van het goud. En die daling van de goudmijnen zet zich verder...
Men schreef hier ergens dat verzending anoniem is. Lijkt me straf, want er zal wel altijd een afzender op de verpakking staan. Als daar dan iets staan als "Zilverwinkel X" dan weten ze het ook natuurlijk :-)
Anders zou ik het nog wel op het werk laten leveren. Dan is er geen link met mijn privé adres.
Anders zou ik het nog wel op het werk laten leveren. Dan is er geen link met mijn privé adres.
-
- VIP member
- Contacteer:
Geloof me, ze gaan er geen 'zilver' of 'goud' opzetten.hansv schreef:Men schreef hier ergens dat verzending anoniem is. Lijkt me straf, want er zal wel altijd een afzender op de verpakking staan. Als daar dan iets staan als "Zilverwinkel X" dan weten ze het ook natuurlijk :-)
De naam van de winkel zal er toch opstaan? Welke afzender zou er anders opstaan?reppiepeppie schreef:Geloof me, ze gaan er geen 'zilver' of 'goud' opzetten.hansv schreef:Men schreef hier ergens dat verzending anoniem is. Lijkt me straf, want er zal wel altijd een afzender op de verpakking staan. Als daar dan iets staan als "Zilverwinkel X" dan weten ze het ook natuurlijk :-)
In de naam zit toch zo goed als bij allemaal het woord silver, zilver, goud, gold,...
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Als afzender staat het persoonlijk naam en adres van de eigenaar van de zaak. Voor betaling naar DE moet j ook overschrijven naar een rekening nummer op naam niet op firma naam.
(dit is trouwens ook meestal zo als je iets anders koopt in DE; blijkbaar bestaan er daar niet echt firma rekeningen)
(dit is trouwens ook meestal zo als je iets anders koopt in DE; blijkbaar bestaan er daar niet echt firma rekeningen)
Bedankt voor de info!
Ik zal eens een zoektocht starten naar de goedkoopste maple leafs.
Ik zal eens een zoektocht starten naar de goedkoopste maple leafs.
-
- Full Member
De naam van de firma schrijven ze nooit op de pakjes.
De goedkoopste Maples vind je in België. Op het adres dat FVDM hier onlangs heeft vermeld.
Waar zit die?
De goedkoopste Maples vind je in België. Op het adres dat FVDM hier onlangs heeft vermeld.
Waar zit die?
Thx!
Ik ben, as we speak, de goedkoopste aan het opzoeken (incl. btw en verzending).
Misschien domme vraag, maar ik zie niet bij alle webshops "inkoop" of "aankoop" staan. Waar verkoopt men de munten dan? Bij de lokale handelaren?
Ik ben, as we speak, de goedkoopste aan het opzoeken (incl. btw en verzending).
Misschien domme vraag, maar ik zie niet bij alle webshops "inkoop" of "aankoop" staan. Waar verkoopt men de munten dan? Bij de lokale handelaren?
-
- VIP member
- Contacteer:
Ze zullen niet allemaal aankopen zeker?
Anders kan je altijd op 2dehands.be of marktplaats.nl proberen verkopen? (ebay gaat ook, maar die romen veel af hoor, en zeker niet kopen op ebay!) Dan krijg je msch wel meer dan de dealer aankoop prijs.
Lees dit es: http://www.marcdemesel.be/2009/04/hoe-f ... kopen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En Hier, de ollander: http://goudvergelijken.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Silvermountain biedt ook 107% voor je zilvermunten .999 https://www.thesilvermountain.nl/nl/ink ... -en-zilver" onclick="window.open(this.href);return false; zo zullen er nog wel zijn.
De spread tussen de goedkoopste verkoper en 'duurste' aankoper is msch 5%. Maple 28,83 gold-silver.be verkoop. En aankoop 27,5eu edelmetaalinkoop.nl https://www.inkoopedelmetaal.nl/nl/munten?cat=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Das een verschil van 5%, weinig in zilvertermen.
Anders kan je altijd op 2dehands.be of marktplaats.nl proberen verkopen? (ebay gaat ook, maar die romen veel af hoor, en zeker niet kopen op ebay!) Dan krijg je msch wel meer dan de dealer aankoop prijs.
Lees dit es: http://www.marcdemesel.be/2009/04/hoe-f ... kopen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En Hier, de ollander: http://goudvergelijken.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Silvermountain biedt ook 107% voor je zilvermunten .999 https://www.thesilvermountain.nl/nl/ink ... -en-zilver" onclick="window.open(this.href);return false; zo zullen er nog wel zijn.
De spread tussen de goedkoopste verkoper en 'duurste' aankoper is msch 5%. Maple 28,83 gold-silver.be verkoop. En aankoop 27,5eu edelmetaalinkoop.nl https://www.inkoopedelmetaal.nl/nl/munten?cat=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Das een verschil van 5%, weinig in zilvertermen.
Laatst gewijzigd door reppiepeppie op 10 december 2012, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Goudvergelijken.nl is wel een handige site. Ik kan zoiets niet vinden voor Belgische online shops? Dat had wel handig geweest.
Op de duur ziet een mens het bos door de bomen niet meer: man, er zijn veel shops voor zilver en goud!
Op de duur ziet een mens het bos door de bomen niet meer: man, er zijn veel shops voor zilver en goud!
-
- VIP member
- Contacteer:
Minder traditie hier in B vermoed ik. Enneuh, durf es die grens over te steken zeg. Antwerpen-rotterdam is minder ver dan antwerpen-luik bij manier van spreken.