Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Fysiek zilver kopen

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1115 berichten
  • Pagina 35 van 75
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • …
  • 75
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
Skater76
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Skater76
Verstuur privébericht

Re: Fysiek zilver kopen

• Citeer

Bericht door Skater76 » 28 januari 2013, 00:39

Tot voorkort was DL veel goedkoper omdat niemand de margeregeling gebruikte om competitief te zijn, maar om de zakken te vullen.

dlrh99
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer dlrh99
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dlrh99 » 28 januari 2013, 00:48

belegerspaarder heb een vraagje voor als je denkt dat zilver in de toekomst gaat stijgen (ongeacht of dat nu in de nabije of iets verdere toekomst is) gaat dat dan zijn omwille van inflatie (misschien hyperinflatie) of door het feit dat je denkt dat zilver schaarser en schaarser aan het worden is.

De rest mag ook hun mening geven hé, is een open vraag hoor zelf als tegen zilver bent hoor.

Ief
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Ief
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ief » 28 januari 2013, 19:49

zoals eerder vermeld heb ik ook al enkele keren besteld bij gold-silver.be, alles pico bello in orde

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 28 januari 2013, 21:09

beleggerspaarder schreef:
Bah ja, en het duurt al zo meer dan 4 jaar die aanvraag. En HSBC moet nu in Polen kopen om nog wat zilver te vinden; Apple vindt er geen meer voor de toestellen; productie van zilver daalt al meerdere jaren op elkaar ondanks diepere boringen en meer invest...

Wat je hier moet lezen soms ...
Ik kijk naar de feiten: Zilver daalt (opnieuw).

(Trouwens, alles wat jij aanhaalt staat economisch gelijk aan "vraag > aanbod", en dus : "hoge prijs".
Eens de vraag afneemt (of het aanbod stijgt) daalt ten gevolge daarvan de prijs.)

dlrh99
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer dlrh99
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dlrh99 » 28 januari 2013, 23:15

djtw gaar er vanuit dat de aanvraag van zilver zal gaan dalen?? zie het niet echt gebeuren. Zoals nu de economie is gaan veel mensen investeren in zilver voor bescherming en is de aanvraag zeer groot in dit opzicht heeft hij zeker gelijk, maar denk wel dat hij vergeet dat het grootste deel aan zilver nog steeds wordt geleverd aan de industrie en die zie ik echt niet stoppen (of dalen) met het verbruik aan zilver als ze dat zelfs al kunnen.

Indien er geen inflatie komt en men de schuldendrempel kan afbouwen zal het economisch beter gaan, maar dit gaat zeker gepaard gaan met nog meer vraag van de industrie om zilver. Koppel dit aan het feit dat zilver steeds schaarser wordt dan kan de enige conclusie zijn dat zilver gaat stijgen, misschien kan zilver zaken op korte termijn, maar op middellange en langere termijn zal zilver zeker stijgen.

Kijk maar wat er gebeurt is met Platinum, is de laatste jaren enorm gestegen omwille van de groote vraag van de autoindustrie en chemische industrie (die een groot deel van de totale industrie bevatten) en daar de schaarste ervan. Het zelfde kan worden gezegd over palladium.

beleggerspaarder
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door beleggerspaarder » 28 januari 2013, 23:31

djtw schreef:
beleggerspaarder schreef:
Bah ja, en het duurt al zo meer dan 4 jaar die aanvraag. En HSBC moet nu in Polen kopen om nog wat zilver te vinden; Apple vindt er geen meer voor de toestellen; productie van zilver daalt al meerdere jaren op elkaar ondanks diepere boringen en meer invest...

Wat je hier moet lezen soms ...
Ik kijk naar de feiten: Zilver daalt (opnieuw).

(Trouwens, alles wat jij aanhaalt staat economisch gelijk aan "vraag > aanbod", en dus : "hoge prijs".
Eens de vraag afneemt (of het aanbod stijgt) daalt ten gevolge daarvan de prijs.)
hahahaha!
US EAGLES sold out !
MAPLE LEAFS unprecedented sales
Nooit werden er zoveel ounces verkocht. Nooit !

Kom aan, als je niet weet waarover je spreekt, zwijg je liever.

beleggerspaarder
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door beleggerspaarder » 28 januari 2013, 23:32

dlrh99 schreef:djtw...

Indien er geen inflatie komt ....

ONMOGELIJK !!!

dlrh99
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer dlrh99
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dlrh99 » 28 januari 2013, 23:48

weet ik beleggerspaarder denk dat ook maar gaf gewoon aan dat zilver inflatie op zich niet nodig heeft

Marc M
Jr. Member
Jr. Member

• Citeer

Bericht door Marc M » 29 januari 2013, 07:50

Ik heb hier nog een aantal zilveren talloren en bestek staan. Zou ik dat kunnen verkopen op een bank, of waar moet ge daar voor zijn?
Ook nog een zilveren kruisbeeld dat onze nonkel pater vroeger van de congo heeft meegebracht, van de negerkes. Ik schat totale gewicht +- 20kg. Vooral die talloren zijn mooi gesculpteerd, ik begrijp echter niet dat onzen bompa daar vroeger zijn patatten heeft uit gegeten. Viezen boel is het!

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 29 januari 2013, 09:07

beleggerspaarder schreef: hahahaha!
US EAGLES sold out !
MAPLE LEAFS unprecedented sales
Nooit werden er zoveel ounces verkocht. Nooit !

Kom aan, als je niet weet waarover je spreekt, zwijg je liever.
Ik begrijp uit uw postings allang dat je waarschijnlijk zelf een zilverwinkeltje hebt. En ik wil best geloven dat zilver in uw winkeltje uitverkocht is. Alleen, als ik gewoon in mijn buurt kijk, argentor, bijvoorbeeld. Awel, ge belt die mannen op, ge zegt dat ge geïnteresseerd zijt in Maple Leafs, en ge vraagt wanneer die beschikbaar zouden zijn. OK, ik praatte niet over gigantische hoeveelheden, maar evengoed, er werd mij niet gezegd "we zijn uitverkocht, bel binnen een paar weken eens terug"...
Diverse (Nederlandse) sites bieden me de mogelijkheid de Silver Leafs in m'n winkelmandje te leggen en verder te winkelen. Ik krijg nergens de melding "tijdelijk niet beschikbaar" of wat dan ook. Hooguit staat er "levertermijn 2-3 weken". (silvermountain.nl)
Dus... Geen problemen met beschikbaarheid.

En keer de logica eens om... Waarom zou eender wie vandaag ook maar wíllen verkopen, er van uitgaande dat de prijzen binnen dit en een paar maanden "vervijfvoudigd" zullen zijn zoals sommige sites beweren? Dan zijn die mensen die vandaag VERkopen, wel goed zot. Nochtans, elke dag zijn er zulke zotten, want voor elke vraag moet er een aanbod tegenover staan.

Ik heb eens gegoogled op "maple leaf" "unprecedented sales". En wat krijg je? Een artikel over de Royal Canadian Mint dat de productie vermindert. Ja, zo zal je wel "schaarste" creëren natuurlijk.

En wat is het direct gevolg? Dat de PRIJS van die munten kunstmatig omhoog staat. Ook dat staat letterlijk in het artikel, zijnde in deze paragraaf:

Code: Selecteer alles

Although some U.S. Silver Eagles and Canadian Maple Leafs may remain available through dealers who had built up their own stocks ahead of the suspension and rationings, naturally the premiums charged on the coins will have been rising, particularly on Silver Eagles.
En dus zeg ik, als economist, je betaalt vandaag te veel voor die munten.
(US Eagles zijn trouwens niet sold out, de bank heeft beslist om ze voorlopig niet aan te bieden. Serieus verschil.) : the U.S. Mint announced that it had suspended sales of its Silver Eagle coins around a week ago

http://www.mineweb.com/mineweb/content/ ... &sn=Detail" onclick="window.open(this.href);return false;

reppiepeppie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reppiepeppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reppiepeppie » 29 januari 2013, 09:37

O maar we gaan nog dieper dan eind december hoor.
De FED heeft weer een bijeenkomst, opgesmukte jobcijfers, zogezegd afbouw geldprinten, goud gaat klappen krijgen, en zilver des te meer.
Die ganse 'sold out' dient om premies te creeeren.
Elk jaar in januari zijn er recordverkopen. Niks nieuws onder de zon.

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 29 januari 2013, 11:05

Ik dubbelcheck altijd mezelf. Net nog eens gebeld, en na het menuutje te hebben doorlopen een medewerkster aan de lijn gekregen. Ik mag direct in m'n auto springen en naar daar rijden, en ik kan 50 zilveren Maple Leafs ophalen, no problem.
Zo schaars zijn die dingen dus niet.

Skater76
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Skater76
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Skater76 » 29 januari 2013, 12:12

Hebben jullie al bedacht hoe lang het duurt van het slaan van een munt in Canada voor die in NL/Be in een winkel ligt? Dezefde tijd kost het bijna om uitverkocht te geraken.
Zilver/goud lijken hier ook meer uit het dagelijks leven te zijn verdwenen dan in de nieuwe wereld, waar men een rijke historie heeft van zilver/goud mijnen, en veel groter aanbod bullion dealers. Amerikanen zijn veel ondernemender. Als die van de buurman horen dat zilve rop aan het raken is, springen ze meteen in hun pickup truck om wat zilver te kopen op hun creditcard. Wij laaglanders moeten het eerst allemaal bezien. Dus ook als de Eagles en Maples niet meer naar Europa geëxporteerd zouden gaan worden ivm locale vraag (en waarom gebeurt dit eigenlijk niet?), zal dat hier minder indruk maken dan daar.

Zou de prijs van zilver echt nog lager kunnen? In de VS is de premie al harder aan het oplopen dan de prijs daalt. Hier is dat NOG niet gebeurd. Misschien vooral omdat de vraag naar beleggingszilver hier vooral komt van mensen die het al jaren doen, zoveel ze kunnen. Mensen met geld op de bank, of meerdere huizen in de verhuur, die zitten niet groot in zilver.
En, zilver is in EU veel duurder dan in de VS/CA, door import en BTW.

Ik wil wat bijkopen, maar betwijfel of het slim is te wachten op (veel) betere prijzen. Historisch is kopen op enige dip goed genoeg gebleken.

Sanem2
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Sanem2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sanem2 » 29 januari 2013, 12:48

dlrh99 schreef:belegerspaarder heb een vraagje voor als je denkt dat zilver in de toekomst gaat stijgen (ongeacht of dat nu in de nabije of iets verdere toekomst is) gaat dat dan zijn omwille van inflatie (misschien hyperinflatie) of door het feit dat je denkt dat zilver schaarser en schaarser aan het worden is.
De rest mag ook hun mening geven hé, is een open vraag hoor zelf als tegen zilver bent hoor.
mijn gedacht is dat het verder gaat stijgen, dit is een nieuwe bodem, nu kopen (ik heb geen winkel en ben geen alter ego van beleggerspaarder :D)
waarom denk je dat inflatie en schaarste iets te maken hebben met de prijs van zilver? :)

Skater76
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Skater76
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Skater76 » 29 januari 2013, 13:45

Sanem2 schreef:
dlrh99 schreef:belegerspaarder heb een vraagje voor als je denkt dat zilver in de toekomst gaat stijgen (ongeacht of dat nu in de nabije of iets verdere toekomst is) gaat dat dan zijn omwille van inflatie (misschien hyperinflatie) of door het feit dat je denkt dat zilver schaarser en schaarser aan het worden is.
mijn gedacht is dat het verder gaat stijgen, dit is een nieuwe bodem, nu kopen (ik heb geen winkel en ben geen alter ego van beleggerspaarder :D)
waarom denk je dat inflatie en schaarste iets te maken hebben met de prijs van zilver? :)
Tientallen argumenten waarom zilver eerder bodemt dan topt op dit moment.
Maar misschien de duidelijkste, en meest mainstream-logische:

Door de relatief lage prijzen de afgelopen decennia en misschien zelf eeuw, is zilver zeer rigoreus gemijnd geweest, om maar winstgevend te zijn. De goede erst (ounces per ton) is weg. Goede aders zijn er nog amper, en vaak te duur om rendabel te mijnen.
De prijs van zilver is zo laag, dat er nauwelijk primaire zilvermijnen meer zijn. Degenen die zilver mijnen, halen meer geld op met zink of lood bijvoorbeeld. De kostprijs van zilver is HOOG. Aan de ene kant door de snel achteruitlopende gehaltes in de beschikbare erts, maar tegelijk door de oplopende brandstofkosten. Zilver mijnen en verzuiveren is diesel-intensief. Enige teken dan diesel fors goedkoper gaat worden? Alles in de wereld is moment gericht op zo duur mogelijke olie. De oorlogen, het uitstellen van openen van nieuwe putten (VS), handelsembargo's...dure olie is waar het grote spel om gaat.

Enfin, zilver uit de grond halen gaat niet goedkoper worden. En bij gebrek aan stockpiles (trage leveringen vanuit COMEX bijvoorbeeld) kan de zilvermarkt niet 1 jaar zonder nieuwe aanvoer. Goud, kan dat makkelijk. Gooi de prijs iets omhoog, en de mensen staat in de rij om hun familiejuwelen in te leveren. Zilver, dat is in '80 al grotendeels omgesmolten (terecht, dat was een goed moment voor swap van zilver naar onroerend goed). En iedereen roept maar al te graag dat er zo weinig beleggingszilver verkocht wordt. Alles is industrie, toch? Welnu, er is door die industrie niet veel voorraad aangehouden. De mijnkosten bieden een goede steun voor prijzen. Er kan onder gebodemd worden (deed het afgelopen zomer voor sommige mijnen al), maar het kan niet lang aanhouden, want dat moeten nog meer zilvermijnen de operaties opschorten. Ik wed dat er meer uitgepierde primaire zilvermijnen zijn dan operationele.

Gesloten
  • Afdrukweergave

1115 berichten
  • Pagina 35 van 75
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • …
  • 75
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy