Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
Ik zal een foto's nemen van een valse zilverbaar gekocht bij nochtans bekende handelaar, die ze niet terug wil.goede samenvatting idd.
Aanvulling: ge kunt ook zilverbaren kopen op ebay. Dan betaalt ge ook geen BTW.
Hou er wel rekening mee dat, als je die wil verkopen aan een officiële handelaar, je er wél BTW op zal moeten betalen... (tenzij je zelf ook weer aan een particulier verkoopt)
Ik koop zilver dan ook enkel van particulieren. Goud koop ik meestal bij officiële handelaars (argentor, the house).
En waar denk je die eventuele "echte" baren en oude munten te verkopen ééns we zo ver zijn???
Weinig voor mij die oude spullen, ik hou het bij legal tender - maple leaf, zilver eagle - daar raak je makkelijk van af.
Ik heb er deze week nog gekocht, daar het zo moeilijk is geld van mijn rekening te halen. Is de bankrun al begonnen?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
In sealed verpakking gekocht? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
De baar? Ja. Probeerde ergens anders dan bij verkoper vanaf te raken maar die wilden erin boren en... eigenaardig mengsel van silver en roodkleurig metaal erin. Vals!Spruitekop schreef:In sealed verpakking gekocht?
bedankt voor je raad gold-silver.be want dat maken zaken veel geamekklijker voor ons.
Kan je es een foto plaatsen van die zilverbaar????
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
En stel dat die koper dus met een boor erin had geboord en het bleek wél echt zilver te zijn, dan was uw baar ook om zeep en zat je alsnog met een waardeverlies.
Baren zilver = te riskant.
Baren zilver = te riskant.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Iets in die zinsconstructie bevalt met geen 100%FVDM2011 schreef:De baar? Ja. Probeerde ergens anders dan bij verkoper vanaf te raken maar die wilden erin boren en... eigenaardig mengsel van silver en roodkleurig metaal erin. Vals!![]()
bedankt voor je raad gold-silver.be want dat maken zaken veel geamekklijker voor ons.
Die "wilden" wekt mijn argwaan.Probeerde ergens anders dan bij verkoper vanaf te raken ... maar die wilden erin boren
Geeft me eigenlijk de indruk dat de verkoper erin wilde boren maar dat hij werd tegen gehouden en er dus totaal NIET geboord is. Anders was de zin toch anders: ...maar stelde mij voor om erin te boren - OF- heeft erin geboord. (NIET?)
In dat geval weet je ook niet hoe de inhoud eruit ziet.
Als je wil knoeien, doe het dan met goud, maar niet met zilver.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ervaringen/ advies bij deze winkels
Ga binnenkort eens beginnen met wat zilver en goud te kopen.
Eerst begin ik met zilver.
Na wat winkels te hebben bekeken, is de volgende: gold-silver.be diegene die volgens mij de beste prijzen heeft.
Groot nadeel voor mij alvast, is dat het een internetwinkel is. Vind dat nu niet direct iets om online te kopen maar soit.
Zijn er spaargidsers die deze winkel kennen en er ervaring mee hebben of een goed alternatief kennen, maar dan liefst een echte winkel.
Alvast bedankt.
Eerst begin ik met zilver.
Na wat winkels te hebben bekeken, is de volgende: gold-silver.be diegene die volgens mij de beste prijzen heeft.
Groot nadeel voor mij alvast, is dat het een internetwinkel is. Vind dat nu niet direct iets om online te kopen maar soit.
Zijn er spaargidsers die deze winkel kennen en er ervaring mee hebben of een goed alternatief kennen, maar dan liefst een echte winkel.
Alvast bedankt.
Goeie ervaringen met silvermountain hier!
Grtzzzzz
Grtzzzzz
Die zijn veel te duur, vergelijk maar met gold-silver.be, echt een groot verschil.
Zal foto's nemen.
gold-silver : afhalen nu mogelijk
geen levering goud bij ABn Amro meer?
gold-silver : afhalen nu mogelijk
geen levering goud bij ABn Amro meer?
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Zoals ik al eerder aangaf... iedereen zit zich hier gek te turen naar die Comex-prijzen die louter papieren beloftes zijn. Die Comex-prijzen stellen NIETS voor in een fysieke markt. De extreem lage COMEX-prijzen bieden echter een unieke opportuniteit om goedkoop fysiek zilver/goud in te slaan. Gezien de schaarste en economische toestand zal de prijs van fysiek bepaald worden door een specifieke waardebepaling. Maw. een aparte prijs voor papier-(goud/zilver) tov fysiek -(goud/zilver) OF mogelijk een koppeling van de fysiekprijs aan de papierprijs(Comex) maar dan met extreem hoge premies.
De eerste signalen hiervan komen al aan de oppervlakte.
In de VS worden namelijk premies van meer dan 100% betaald voor fysiek zilver. Dit betekend dat fysiek zilver in de VS intussen al dubbel zoveel waard is dan de papieren belofte. In het Midden Oosten wordt nu al voor goud $2.000/Oz betaald, gewoon omdat de premies enorm aan het oplopen zijn. We zitten hier nog in het landje van belofte.
En de burger... hij sliep verder.
De eerste signalen hiervan komen al aan de oppervlakte.
In de VS worden namelijk premies van meer dan 100% betaald voor fysiek zilver. Dit betekend dat fysiek zilver in de VS intussen al dubbel zoveel waard is dan de papieren belofte. In het Midden Oosten wordt nu al voor goud $2.000/Oz betaald, gewoon omdat de premies enorm aan het oplopen zijn. We zitten hier nog in het landje van belofte.
En de burger... hij sliep verder.
Als je online van een buitenlandse dealer koopt (vb gold silver van Mike Maloney) kan het zijn dat je extra belastingen betaalt etc. ? Wie heeft hier ervaring mee want ik zit een lange tijd opgeschept met deze vraag.
Natuurlijk betaal je prijs van het aangeboden product + transport, maar deze zijn bekend...
Thx!
Natuurlijk betaal je prijs van het aangeboden product + transport, maar deze zijn bekend...
Thx!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Buiten EU: ja
Binnen EU: nee
Vb: ik kocht bij Perth Mint in Australie, betaalde hen goederen+verzending maar kreeg later nog een factuur vd douane.
Er zijn genoeg online dealers binnen de EU. Goedkoopste vind je in Duitsland. http://Www.gold.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Binnen EU: nee
Vb: ik kocht bij Perth Mint in Australie, betaalde hen goederen+verzending maar kreeg later nog een factuur vd douane.
Er zijn genoeg online dealers binnen de EU. Goedkoopste vind je in Duitsland. http://Www.gold.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je! Ik zal dan wss in duitsland gaan kopen.
Is gold-silver be betrouwbaar? Wie heeft ervaring met deze belgische dealer?
Alvast bedankt
Alvast bedankt