Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
Idd, maar ik had geen slechte bedoelingen, door 3den ging het niet door! Ik heb mijn les geleerd ..Spruitekop schreef:Inderdaad, Mhmd heeft niet het achterste van z'n tong laten zien en nu komt de aap uit de mouw. Wie Oostblok-praktijken toepast krijgt Oostblok-praktijken terug.
Zo werkt dat wereldje niet, een woord is 'n woord, terecht dan ook dat goldsilver.be d'er zelfs geen woorden meer aan vuil maakt. Mhmd, shame on you!
Herroepingsrecht Verkoop op afstandU hebt geen herroepingsrecht wanneer u financiële diensten aankoopt waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop de aanbieder geen vat heeft.
Koopt u bijvoorbeeld aandelen, dan hebt u geen herroepingsrecht: het herroepingsrecht zou in die gevallen immers gebruikt kunnen worden als speculatie-instrument waarbij men altijd de zekerheid zou hebben van terugbetaling aan de reële waarde.
het werkt idd in beide richtingen. Toen ik mijn Napoleons ging betalen en ophalen moest ik niet ineens 15 EUR/stuk extra betalen...
Ik denk dat je je lesje geleerd hebt
Ik denk dat je je lesje geleerd hebt

-
- VIP member
- Contacteer:
Ale, tkomt uit. Wees blij dat ze gewoon je geld terugstorten, kzou dit niet met Duitse dealers proberen, je vinkt er je goedkeuring voor verkoopsvoorwarden aan he, das wettelijk geregeld. Tzou makkelijk zijn zo.
Ik ben het vergeten om het van dag tot dag bij te houden, maar toen ik zojuist zag dat de zilverprijs weer een serieuze drop had genomen (even tot 20.70, nu op 21.40 $/oz) ging ik even de argentorshop-prijzen checken. De premies zijn nog meer omhoog gegaan:
Philharmoniker: 30%
Maple lEaf: 30%
Silver Eagle: 33%
Suriname, een relatief onbekende munt: 28.5%
Koala/Kookaburra/Lunar: 29%
Philharmoniker: 30%
Maple lEaf: 30%
Silver Eagle: 33%
Suriname, een relatief onbekende munt: 28.5%
Koala/Kookaburra/Lunar: 29%
18/04/2013 23:
*Philharmoniker: 22.35 vs 17.8 => 25.56% premie
*Silver Eagle: niet beschikbaar
*Maple Leaf: niet beschikbaar
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tja, even profiteren van de onmogelijkheid om te handelen in Europa om de prijs nog eens 'n ferme tik te geven.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Als het zilver niet snel gaat stijgen zien we binnenkort premies >50%
Als dat het geval is ga ik er stilaan aan beginnen denken "all in" te gaan.
Als dat het geval is ga ik er stilaan aan beginnen denken "all in" te gaan.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:

De meeste mensen zien enkel de beurskoersen en merken niet op dat die beursprijs eigenlijk niet zoveel uitmaakt. De media verkondigen dan "enorme verliezen in de zilver en goudmarkten" aan. Wie zich niet blind staart op die COMEX-prijzen ziet dat er wel wat aan het gebeuren is.
De Duitse site Vatea.de is gecrasht.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.

Inderdaad, gisteren had ik het er nog over met mijn nonkel. Die zit al jaren in fondsen en aandelen. Soms winst, soms verlies. Toen ik begin over goud en zilver zei hij: "dat is toch een tijdje geleden gecrasht". Toen ik hem uitleg gaf over de premies, viel zijn frank denk ik.
Hij ging wat bestellen, ik hoop dat hij dat vandaag gedaan heeft

Want ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar die verliezen van rond de 4%-5% zijn al weer helemaal goed gemaakt. Ik ben zelf niet zo'n fan van techical analysis, maar op de grafiek van vandaag zal toch wel een mooie groene hamer te zien zijn

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad. 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Welke manier raden jullie aan voor zo voordelig mogelijk zilver te kopen? Munten uit Holland?
@ Janus: Ik ben reeds 2 jaar een tevreden klant bij GSB gold-silver.be. Snelle en correcte afhandeling bij deze online shop.
In Nederland vind ik te prijzen wat aan de hoge kant.
In Duitsland vind ik persoonlijk edelmetalle Beck ook interessant.
In Nederland vind ik te prijzen wat aan de hoge kant.
In Duitsland vind ik persoonlijk edelmetalle Beck ook interessant.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Jammer dat Beck geen masterboxen leveren. Vatea (site is weer online) doet dit wel maar is dan weer duurder.
by the way, de premies op argentorshop zijn nog steeds dezelfde, ook al is het zilver weer gestegen. Benieuwd of ze nog gaan zakken eigenlijk, ik verwacht van niet.
-
- VIP member
- Contacteer:
Argentor was in verlof he vandaag.
23,19 wiener bij argentor
23,06 wiener zilvergoudwinkel
22,50 wiener bij gsb
21,10 wiener bij bvb Kronwitter.de (12% premie + 7% btw)
Ale komaan zeg. Zo moeilijk is dat toch niet. 5 a 10 % verschil die je bij aankoop al moet ''goedmaken'' omdat je in B of NLwil kopen.
Mag ik dan achterover leunen als ik in DL aan 21,10 koop en de koers zakt nog es 10%?
Tsssss
23,19 wiener bij argentor
23,06 wiener zilvergoudwinkel
22,50 wiener bij gsb
21,10 wiener bij bvb Kronwitter.de (12% premie + 7% btw)
Ale komaan zeg. Zo moeilijk is dat toch niet. 5 a 10 % verschil die je bij aankoop al moet ''goedmaken'' omdat je in B of NLwil kopen.
Mag ik dan achterover leunen als ik in DL aan 21,10 koop en de koers zakt nog es 10%?
Tsssss
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mag je gouden munten dan ook niet hersmelten? Ik ben hier nog niets van tegengekomen