Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Fysiek zilver kopen
Waarom dan niet gewoon de link naar het filmpje hier posten? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zilver staat nu toch wel vrij laag, volgens mij.
Wat denken jullie daarvan, zouden we aan de bodem zitten?
Wat denken jullie daarvan, zouden we aan de bodem zitten?
Begin juli stond het lager dan nu. Maar wie zal het zeggen...
Ik denk ook om wat te kopen. Iemand ervaring met The Silverhouse? Hebben vorige week gemaild dat Philharmoniker en Silver Eagle gewoon in voorraad zijn. Zo'n grote tekorten zijn er dan precies toch niet (meer)? Of wil dat zeggen dat ze niet veel daling meer verwachten (gezien ze voorraad indoen)?
Ik denk ook om wat te kopen. Iemand ervaring met The Silverhouse? Hebben vorige week gemaild dat Philharmoniker en Silver Eagle gewoon in voorraad zijn. Zo'n grote tekorten zijn er dan precies toch niet (meer)? Of wil dat zeggen dat ze niet veel daling meer verwachten (gezien ze voorraad indoen)?
@ sleepnot
Ben ook aan het kijken naar The Silverhouse, zijn volgens mij op deze moment de goedkoopste maar heb er ook geen ervaring mee.
Heb ze een mail gezonden met enkele vragen: over levertijd, afhaling en betaling.
Ben ook aan het kijken naar The Silverhouse, zijn volgens mij op deze moment de goedkoopste maar heb er ook geen ervaring mee.
Heb ze een mail gezonden met enkele vragen: over levertijd, afhaling en betaling.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De goedkoopste? De duurste zal je willen zeggen. Vergelijk eens naar TOV Hazel (als je dan toch wil opteren voor Nederlanders)Pierre schreef:@ sleepnot
Of zoek eens rond bij de Duitse onlineshops, meestal zijn die nog goedkoper.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Blijkbaar zijn ze wel snel bij The Silverhouse:
10 a 15 minuten na het stellen van mijn vragen al antwoord gekregen, met alle info die ik vroeg.
10 a 15 minuten na het stellen van mijn vragen al antwoord gekregen, met alle info die ik vroeg.
@ Spruitekop
sorry maar denk dat je niet goed kijkt
De Maple leaf is goedkoper bij TOV Hazel maar de American Eagle en de Philharmoniker zijn duurder.
En de munten bij TOV Hazel zijn niet nieuw, maar munten die al in omloop zijn geweest.
En de verzendkosten bij The Silverhouse zijn ook zeer laag.
sorry maar denk dat je niet goed kijkt
De Maple leaf is goedkoper bij TOV Hazel maar de American Eagle en de Philharmoniker zijn duurder.
En de munten bij TOV Hazel zijn niet nieuw, maar munten die al in omloop zijn geweest.
En de verzendkosten bij The Silverhouse zijn ook zeer laag.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Klopt maar als je ze verkoopt zijn ze ook al in omloop geweest.
Ik kijk steeds naar de goedkoopste munt, volgens mij vind je d'er geen voor € 17,68 bij The Silvermountain. Of kijk ik nu verkeerd?
Ook een box Maples (500st. in omloop) voor € 8.807,13 ga je bij The Silvermountain niet vinden.
Ik kijk steeds naar de goedkoopste munt, volgens mij vind je d'er geen voor € 17,68 bij The Silvermountain. Of kijk ik nu verkeerd?
Ook een box Maples (500st. in omloop) voor € 8.807,13 ga je bij The Silvermountain niet vinden.
@ Spruitekop
We hebben het hier over The Silverhouse in België en niet over The Silvermountain in Nederland.
En voor mij als Belg heeft dit ook nog het voordeel dat ik gratis kan gaan afhalen.
We hebben het hier over The Silverhouse in België en niet over The Silvermountain in Nederland.
En voor mij als Belg heeft dit ook nog het voordeel dat ik gratis kan gaan afhalen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Oeps.... inderdaad m'n excuses.
Ik moet nog steeds wennen aan hun nieuwe naam.
Verkopen die ook boxen? Want ik zie enkel tubes staan.
Ik moet nog steeds wennen aan hun nieuwe naam.
Verkopen die ook boxen? Want ik zie enkel tubes staan.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 30 juli 2013, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Spruitekop
Geen probleem, volgens mij is The Silverhouse momenteel de goedkoopste binnen Belië en als je kleine hoeveelheden aankoopt kunnen de verzendkosten soms zwaar doorwegen.
Geen probleem, volgens mij is The Silverhouse momenteel de goedkoopste binnen Belië en als je kleine hoeveelheden aankoopt kunnen de verzendkosten soms zwaar doorwegen.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Silverhouse is de nieuwe afdeling van the House =goud.
Dus niet verwarren met silvermountain enz...
Zowat iedereen op dit forum is/was trouwens tevreden van de 'gouden'service van The House.
Dus niet verwarren met silvermountain enz...
Zowat iedereen op dit forum is/was trouwens tevreden van de 'gouden'service van The House.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Klopt, ik zie echter wel geen 500 Oz-boxen staan op hun site, enkel tubes. Iemand ervaring of ze boxen verkopen ook? Of moet je dan 'n lege box ergens gaan aankopen (als attribuut) om je tubes in te steken?
Heb eens een zotte aankoop gedaan, als edelmetaal- en bitcoin-adept 
Een 999 1oz zilveren bitcoin:
Waarde: 1 oz zilver + 1 bitcoin (nu ongeveer 1.15 bitcoin of 130 USD waard)
Ik heb er 2 bitcoin voor betaald (incl verzending), echter op het moment dat bitcoin op 60 USD stond (en niet op 110 USD zoals nu het geval is => waarde bij aankoop: 80 USD of 1.33 bitcoin)
Lekker beleggen in beide geldsoorten

Een 999 1oz zilveren bitcoin:
Waarde: 1 oz zilver + 1 bitcoin (nu ongeveer 1.15 bitcoin of 130 USD waard)
Ik heb er 2 bitcoin voor betaald (incl verzending), echter op het moment dat bitcoin op 60 USD stond (en niet op 110 USD zoals nu het geval is => waarde bij aankoop: 80 USD of 1.33 bitcoin)
Lekker beleggen in beide geldsoorten

- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Inderdaad een "zotte belegging" als PM-aankoop véél te duur en als Bitcoin schiet het z'n doel voorbij.
Daardoor zou het misschien later wel 'n extreem hoge waarde kunnen hebben mocht de oplage héél beperkt zijn.
Daardoor zou het misschien later wel 'n extreem hoge waarde kunnen hebben mocht de oplage héél beperkt zijn.