gaan ALLE spaarrekeningen zakken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
gaan ALLE spaarrekeningen zakken
zouden alle spaarrekeningen zakken de komende weken/maanden?De e-spaarrekening van Argenta bijv staat nu nog altijd op 4,25%
Re: gaan ALLE spaarrekeningen zakken
Normaal wel, behalve als de banken beslissen om roerende voorheffing te betalen zeker? (dat gaat dan van de bruto-intresten af zodus ten nadele van de spaarder). Maar dan heb je niet meer een gewone spaarrekening natuurlijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
oke tnx!
heb het me al 1000keer beklaagd dat ik vorige maand geen termijnrekeningen heb afgesloten!!Miljaar miljaar miljaar!!!!!!
heb het me al 1000keer beklaagd dat ik vorige maand geen termijnrekeningen heb afgesloten!!Miljaar miljaar miljaar!!!!!!

Zakken zullen ze nog zeker.
Veel zal ook afhangen van de nieuwe wetgeving op de spaarrekeningen en op het renteverloop van de ECB.
Veel zal ook afhangen van de nieuwe wetgeving op de spaarrekeningen en op het renteverloop van de ECB.
dus het zal een beetje switchen worden van de ene naar de andere bank:-)
Inderdaad, en...goed uitkijken en vergelijken.
Een interessant artikel hierrond werd een tijdje geleden gepost: https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... .0&lang=nl.
Vond het toen ook interessant te lezen dat ING zal proberen zijn rente op 4% te houden tot de nieuwe regeling van kracht is. Is daarmee de hoogste basisrente onder de 'grootbanken'. Nu nog duimen dat argenta zijn hoog percentage nog een tijd kan aanhouden (ergens gelezen hier dat een kantoorhouder verklaarde nog tot eind januari?).
Vond het toen ook interessant te lezen dat ING zal proberen zijn rente op 4% te houden tot de nieuwe regeling van kracht is. Is daarmee de hoogste basisrente onder de 'grootbanken'. Nu nog duimen dat argenta zijn hoog percentage nog een tijd kan aanhouden (ergens gelezen hier dat een kantoorhouder verklaarde nog tot eind januari?).
Argenta speelt het wat dat betreft een beetje vuil vind ik.fazizi schreef: zouden alle spaarrekeningen zakken de komende weken/maanden?De e-spaarrekening van Argenta bijv staat nu nog altijd op 4,25%
Ik heb vrijdag nog een foldertje van argenta in mijn bus gekregen waarop inderdaad het percentage van 4.25% nog steeds staat. Nergens staat iets te lezen dat de intrest eind januari gaat dalen, maar ik heb hier inderdaad ook al gelezen dat de 4.25 maar tot eind januari meer zal duren. Dus Argenta probeert nu nog massaal klanten te lokken met hun hoge intrest maar ook dit zal niet zolang meer duren vrees ik.
Die informatie van die kantoorhouder dateert nog van voor het publiceren van het nieuwe kb (met nieuwe regeling vanaf 1 april) als ik het goed heb. Het is dus niet helemaal uit te sluiten dat ze in februari en maart die 4.25 ook nog wel handhaven.Nightwolf schreef:Argenta speelt het wat dat betreft een beetje vuil vind ik.fazizi schreef: zouden alle spaarrekeningen zakken de komende weken/maanden?De e-spaarrekening van Argenta bijv staat nu nog altijd op 4,25%
Ik heb vrijdag nog een foldertje van argenta in mijn bus gekregen waarop inderdaad het percentage van 4.25% nog steeds staat. Nergens staat iets te lezen dat de intrest eind januari gaat dalen, maar ik heb hier inderdaad ook al gelezen dat de 4.25 maar tot eind januari meer zal duren. Dus Argenta probeert nu nog massaal klanten te lokken met hun hoge intrest maar ook dit zal niet zolang meer duren vrees ik.
In april hebben ze dan een goed excuus uiteraard... de wet die hen verplicht

- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
CE heeft nog steeds ongewijzigde tarieven voor de termijnrekeningen.fazizi schreef: oke tnx!
heb het me al 1000keer beklaagd dat ik vorige maand geen termijnrekeningen heb afgesloten!!Miljaar miljaar miljaar!!!!!!![]()
ja da heb ik ook al gezien,maar ik heb nog graag een bank waar ik naartoe kan gaan,als ik bijv klachten of info nodig heb.Bij CE moe alles via het internet verlopen...En daar ben ik nie zo voor en zeker niet als het over grote sommen gaat ;-)
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
slechts ter info:fazizi schreef: ja da heb ik ook al gezien,maar ik heb nog graag een bank waar ik naartoe kan gaan,als ik bijv klachten of info nodig heb.Bij CE moe alles via het internet verlopen...En daar ben ik nie zo voor en zeker niet als het over grote sommen gaat ;-)
Client Service Representative
Credit Europe Bank N.V.
Mechelsesteenweg 66
B-2018 Antwerpen
tel: 03/206 56 00
fax:03/206 56 11/22
is dit effectief een kantoor??Dus waar mensen zitten??Of is dit slechts een postbus?
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
blijkt een kantoor te zijn, ben er zelf nog nooit geweest.fazizi schreef: is dit effectief een kantoor??Dus waar mensen zitten??Of is dit slechts een postbus?
trouwens,iemand ervaring met deze bank?