Gaat de 5-cent actie van Keytrade nog een jaar verlengd word
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Gaat de 5-cent actie van Keytrade nog een jaar verlengd
het verschil met rabobank vind ik toch wel de (gratis) bankkaart. Dat is dan ook wel de reden waarom keytrade mijn "hoofdbank" is en rabobank enkel mijn spaarrekening. Destijds overgestapt van argenta naar keytrade omwille van de iets trage verwerking bij Argenta (maar dit is ondertussen opgelost denk ik) voor de 5 cent actie en om de eerste stappen te zetten op de beurs.tZetZefLy schreef:
langs de andere kant: als ze dit ook schrappen, is hun 'enige' differentiatiemiddel (buiten de tijdelijke hogere rente dan) met andere onlinebanken weg (vb rabobank.be)
Maar sinds ik huis gekocht heb komt er niets meer in huis van dit laatste :-) (en was ondertussen ook naar Binckbank gegaan hiervoor)
Vergeten jullie niet dat de Keytrade zichtrekening de hoogste rente van alle zichtrekeningen biedt (1%)? dus zonder die 5ct actie zou ze nog altijd de moeite zijn
ja, maar ze zijn niet de enige die 1% bieden. De 5-cent actie maakt het hoedanook nog beter.svparijs schreef:Vergeten jullie niet dat de Keytrade zichtrekening de hoogste rente van alle zichtrekeningen biedt (1%)? dus zonder die 5ct actie zou ze nog altijd de moeite zijn
Ik hoop dat deze campagne nog lang gaat voortduren.
Voor mij betekent dat op jaarbasis ruim 15 Euro extra en dat is toch goed meegenomen.
En dat voor een gratis zichtrekening mét gratis Maestrokaart.
Voor mij betekent dat op jaarbasis ruim 15 Euro extra en dat is toch goed meegenomen.
En dat voor een gratis zichtrekening mét gratis Maestrokaart.
Webmaster, voor de twijfelaars - zoals ik - ontbreekt de optie 'ik hoop het wel' in de stemproef. LOL!
Ik vroeg me vooral af wat jullie verwachten. Als ik de optie "ik hoop het wel" had geïncludeerd had die waarschijnlijk 100% van de stemmen gehad.Tope schreef:Webmaster, voor de twijfelaars - zoals ik - ontbreekt de optie 'ik hoop het wel' in de stemproef. LOL!
Als Landbouwkrediet eenzelfde soort 5 cent actie toepast, waarom zou Keytrade er dan mee stoppen ?
@ Maarten Daar heb je wel een punt.
Heb direct 'in denk het wel' aangevinkt.
Heb direct 'in denk het wel' aangevinkt.
De actie is verlengd tot 31 december 2011
Staat nu vermeld op hun website
Staat nu vermeld op hun website
Inderdaad, de actie is verlengd. Je kan de voorwaarden hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
+ 1 ster
mooi zo, ben pas bij Keytrade wegens de Booster actie in september en was mij eigenlijk niet zo bewust van deze actie, denk dat ik maar eens meer van deze bankrekening gebruik ga maken en een gratis bankkaart aanvragen
mooi zo, ben pas bij Keytrade wegens de Booster actie in september en was mij eigenlijk niet zo bewust van deze actie, denk dat ik maar eens meer van deze bankrekening gebruik ga maken en een gratis bankkaart aanvragen
Yep, nog een jaar de 5-cent actie. Super! 
Is mooi meegenomen.
Laat maar komen
Laat maar komen
laat de andere banken maar kosten aanrekenen, ik snap ni dat die nog klanten overhouden.
ik ben en blijf keytrade klant
ik ben en blijf keytrade klant
Ik wel hoor. Onafgebroken op dezelfde spijker kloppen via reclame brengt uiteindelijk op.geengeld schreef:ik snap ni dat die nog klanten overhouden.
Hoe verklaar je anders dat de duurste GSM provider het grootste marktaandeel heeft, de duurste banken eveneens.
En de dichte drommen al zien aanschuiven bij de winkel die beweert de goedkoopste te zijn, maar het in werkelijkheid vrijwel nooit is ? ("ik ben toch niet gek": inderdaad, ik koop daar uiterst zelden iets).
De "kudde" is nu eenmaal te lui om te vergelijken.