Gaat DHB zijn spaarrente ook omhoog trekken ?
Gaat DHB zijn spaarrente ook omhoog trekken ?
Een eenvoudige vraag maar is DHB ook van plan om zijn rente op de spaarboekjes op te trekken zoals de andere banken ?
En zo ja wanneer en over welke verhoging spreken we dan.
En zo ja wanneer en over welke verhoging spreken we dan.
Re: Gaat DHB zijn spaarrente ook omhoog trekken ?
DHB zwijgt hierin alle talen ...
Als je je engageert om op dit forum antwoord te geven, dan moet je het ook doen hé ...
Als je je engageert om op dit forum antwoord te geven, dan moet je het ook doen hé ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit vindt ik ook. Misschien moet de webmaster maar eens contact opnemen met DHB.bruce666 schreef: Als je je engageert om op dit forum antwoord te geven, dan moet je het ook doen hé ...
Heb telefonisch contact opgenomen met DHB.
Volgende week zal er bij hen een beslissing genomen worden. Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze de basisrente verhogen tot 4,25.
Volgende week zal er bij hen een beslissing genomen worden. Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze de basisrente verhogen tot 4,25.
Ok, bedankt Bruce666
-
pol
"Volgende week" is voorbij...en nog steeds 4,00 % rentebruce666 schreef: Heb telefonisch contact opgenomen met DHB.
-
pol
Alweer een week voorbij..en nogsteeds.......ja,ja wat dacht u 4%pol schreef:"Volgende week" is voorbij...en nog steeds 4,00 % rentebruce666 schreef: Heb telefonisch contact opgenomen met DHB.
Volgende week zal er bij hen een beslissing genomen worden. Naar alle waarschijnlijkheid zullen ze de basisrente verhogen tot 4,25.![]()
Heb hen vandaag nog een mail gestuurd, indien maandag geen bevredigend antwoord, dan gaat een groot deel naar een AXA-welcome rekening.
Zonet de DHB newsletter in de mailbox.
Was om reclame te maken over de termijnrente's.
Geen letter over verhoging van de basisrente op de S@veOnlinerekening.
Geen letter over verhoging van de basisrente op de S@veOnlinerekening.
Het is sedert 21-08-2008 geleden dat DHB nog een vraag beantwoord heeft.Florijn schreef: Zonet de DHB newsletter in de mailbox.
Geen letter over verhoging van de basisrente op de S@veOnlinerekening.![]()
Doet DHB eigenlijk nog wel mee ?
Hoe kom je aan de newsletter? Ik vind hier niets over op hun site?Florijn schreef: Zonet de DHB newsletter in de mailbox.
-
pol
Ook ontvangen......en inderdaad geen woord over de verhoging van de basisrente.Florijn schreef: Zonet de DHB newsletter in de mailbox.
Ik denk dat ik deze ontvang omdat mijn mail-adres als klant geregistreerd is.BartVW schreef: Hoe kom je aan de newsletter? Ik vind hier niets over op hun site?
-
DHB Bank
Voorlopig ondergaan de basisrentevoeten voor de beide spaarrekeningen (DHB Plus en DHB S@veonline > internet) geen wijzigingen.
Dan gaan mijn centen "voorlopig" naar een andere bank