Galaxy Resources ltd. (GXY/GALXF)
TIP
-
sintypitch
- Newbie

- Contacteer:
Re: Galaxy Resources ltd. (GXY/GALXF)
Kleine update: GXY maakt binnekort deel uit van de ASX200!
Update 2: GXY heeft vertraging opgelopen met hun eerste lading, die verschuift naar december. Goed nieuws is dat de contracten herzien zouden worden met Mitsubishi en het over een groter volume zou gaan.
Update 2: GXY heeft vertraging opgelopen met hun eerste lading, die verschuift naar december. Goed nieuws is dat de contracten herzien zouden worden met Mitsubishi en het over een groter volume zou gaan.
-
sintypitch
- Newbie

- Contacteer:
Wie van volatiliteit houdt kan zich vandaag goed amuseren... -12% gezakt.
-
anonymous9
Poldermol schreef:
Ik zou ook nog Wealth Minerals aan het rijtje willen toevoegen, omdat Henk van Alphen een notoire koersondersteuner is. Het project zelf is absoluut niet zo appealing als Orocobre/Galaxy, maar ik zou hoegenaamd niet verbaasd zijn mocht Wealth de komende 18 maand zéér sterk uit de hoek zou komen (C$1+).
Ziezo, Wealth Minerals van 36 cent op het moment van posten naar een slotkoers van C$1,25 gisteren. Ruim binnen de 18 maanden die ik vooropstelde dus. geen dank
Disclosure: nog steeds long in Wealth, maar ik ga morgen wellicht 1/3 van mijn overblijvende positie verkopen
-
sintypitch
- Newbie

- Contacteer:
Proficiat! Je hebt zo te zien een goede beslissing genomen midden september.Poldermol schreef:Poldermol schreef:
Ik zou ook nog Wealth Minerals aan het rijtje willen toevoegen, omdat Henk van Alphen een notoire koersondersteuner is. Het project zelf is absoluut niet zo appealing als Orocobre/Galaxy, maar ik zou hoegenaamd niet verbaasd zijn mocht Wealth de komende 18 maand zéér sterk uit de hoek zou komen (C$1+).
Ziezo, Wealth Minerals van 36 cent op het moment van posten naar een slotkoers van C$1,25 gisteren. Ruim binnen de 18 maanden die ik vooropstelde dus. geen dank![]()
Disclosure: nog steeds long in Wealth, maar ik ga morgen wellicht 1/3 van mijn overblijvende positie verkopen
GXY is ook weer in een opmars bezig na positieve berichtgeving dat ze op schema zitten voor hun deadline midden december. 14% is er vannacht geboekt.
-
sintypitch
- Newbie

- Contacteer:
Nieuwe coverage van Bell Potter;
http://www.galaxylithium.com/Investor/r ... Potter.pdf
Recommendation
Buy (Initiation)
Price
$0.34
Valuation