GameStop
TIP
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
-
nyotaimori
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: GameStop
Wie gaat er straks allemaal aandelen willen/moeten kopen?
- Schrijvers van callopties die hun positie willen hedgen (vooral market makers denk ik)
- Shorters die gemargincalled worden of gewoon hun positie willen sluiten
- Speculanten / daytraders
- Algoritmes
- WSB / retail
- RC die zijn resterende 7% voor een ietwat deftige prijs in handen wil krijgen
Wie gaat er allemaal aandelen (willen) verkopen?
- reteiP: 50 aandelen
- ... dat is het
- Ah nee: kapitaalverhoging van GME is niet uit te sluiten aan deze prijzen.
Explosief boeltje.
Insiders mogen volgens mij momenteel niet verkopen (quiet period).
- Schrijvers van callopties die hun positie willen hedgen (vooral market makers denk ik)
- Shorters die gemargincalled worden of gewoon hun positie willen sluiten
- Speculanten / daytraders
- Algoritmes
- WSB / retail
- RC die zijn resterende 7% voor een ietwat deftige prijs in handen wil krijgen
Wie gaat er allemaal aandelen (willen) verkopen?
- reteiP: 50 aandelen
- ... dat is het
- Ah nee: kapitaalverhoging van GME is niet uit te sluiten aan deze prijzen.
Explosief boeltje.
Insiders mogen volgens mij momenteel niet verkopen (quiet period).
103 dollar and falling
Ga het opsplitsen in één order vandaag van 25 stuksWannesDenDopper schreef: ↑25 januari 2021, 11:07Morgen is misschien nog beter.., euh doe toch maar vandaag, als ik raad geef loopt het altijd slecht af
De echte volume qua verkoop zal wel komen van de long hedge funds die nu stelselmatig hun (monster)winst binnenhalen.
Denk dat enkel margin calls shorters uit hun positie gaan halen, want die geloven natuurlijk nooit dat dit zelfs op korte termijn nog lang boven $50 zal noteren. Bij WSB gaan ze ook wel vroeg of laat hun interesse verliezen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
nyotaimori
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik zou er toch wel enkele aandelen GME voor overhebben om deze week een vlieg aan de muur bij Melvin Capital of andere shorters kunnen te zijn
.
Ik stel mij meetings in de stijl van https://www.youtube.com/watch?v=Hhy7JUinlu0 voor.
Ik stel mij meetings in de stijl van https://www.youtube.com/watch?v=Hhy7JUinlu0 voor.
-
nyotaimori
- Sr. Member

- Contacteer:
4.000 $ PTWannesDenDopper schreef: ↑25 januari 2021, 10:02 Cathie Wood van ARK invest over Gamestop:
GameStop shares have skyrocketed this morning as r/WallStreetBets destroyed Citron Research’s short position. Now, a tech whale is entering the trade: ARK Invest’s Cathie Wood initiated a GameStop long position with a price target of $4,000.
Early last year, Wood was ridiculed for her $4,000 Tesla price target. However, she was vindicated this year when Tesla hit that price target on a split-adjusted basis.
Will the same thing happen here with her call on GME? Clearly ARK is betting it will. According to one source, Wood had to be talked out of a $12,000 price target.
The $4,000 price target represents a 5,300% upside for GameStop from its current price of $73 (which will likely be $85 five minutes after this piece is published). If Wood’s price target hits, GameStop would be worth about $270 billion. As the most trusted source of finance news, Hard Money endorses this position.
Cathie Wood is niet de eerste de beste, 4 jaar geleden beheerde ze ongeveer 45 000 000 , nu een duizendvoud er van.
Enfin, in een squeeze kan natuurlijk alles, maar ik zou er niet op rekenen
Was een trollwebsite die lacht met WSB, fake newsnyotaimori schreef: ↑25 januari 2021, 13:174.000 $ PTWannesDenDopper schreef: ↑25 januari 2021, 10:02 Cathie Wood van ARK invest over Gamestop:
GameStop shares have skyrocketed this morning as r/WallStreetBets destroyed Citron Research’s short position. Now, a tech whale is entering the trade: ARK Invest’s Cathie Wood initiated a GameStop long position with a price target of $4,000.
Early last year, Wood was ridiculed for her $4,000 Tesla price target. However, she was vindicated this year when Tesla hit that price target on a split-adjusted basis.
Will the same thing happen here with her call on GME? Clearly ARK is betting it will. According to one source, Wood had to be talked out of a $12,000 price target.
The $4,000 price target represents a 5,300% upside for GameStop from its current price of $73 (which will likely be $85 five minutes after this piece is published). If Wood’s price target hits, GameStop would be worth about $270 billion. As the most trusted source of finance news, Hard Money endorses this position.
Cathie Wood is niet de eerste de beste, 4 jaar geleden beheerde ze ongeveer 45 000 000 , nu een duizendvoud er van.Dan is de MC hoger dan de totale jaarlijkse omzet in de gaming sector
Lijkt mij bullshit...
Enfin, in een squeeze kan natuurlijk alles, maar ik zou er niet op rekenen![]()
Aandelen : AD - AGS - LGEN - LSEG - TSCO - WKL
WSB zit nog volop in buy-modus. Waagt iemand een gokje waar de top ligt?
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
Het is wel een levendig aandeeltje, als ik ze verkoop ga ik dat missen... gewoon x keer mijn inleg naar boven of naar beneden op 1 dag. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Misschien moet ik er toch een weekske over slapen... 
De top: Ik probeer dag tot dag af te tasten
De top: Ik probeer dag tot dag af te tasten
Laatst gewijzigd door WannesDenDopper op 25 januari 2021, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Voelt wel raar inderdaad om naast Gamestop naar je aandelen BNB en Colruyt te kijken.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Zou bijna verleidelijk worden om eens 1K er in te droppen. Klein verlies, potentieel grote winst.
-
nyotaimori
- Sr. Member

- Contacteer:
Dit is geen aankoopadvies.nyotaimori schreef: ↑22 januari 2021, 18:57 Ik denk dat we officieel kunnen stellen dat het begonnen is. Er was zelfs geen positief nieuws nodig.Vraag is waar de raket uiteindelijk landt. Pronostiek???
Ik acht 400$ volgende week niet onmogelijk.
Uiteraard