Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

GameStop

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1667 berichten
  • Pagina 102 van 112
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • …
  • 112
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

Re: GameStop

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 9 maart 2021, 14:34

Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 13:36 Thanks!

Respect voor de shorters ;D zo simpel is het dus niet hé!
GME is momenteel een droomshort voor velen, omdat het inderdaad niet ondenkbaar is dat er een flinke terugval zal plaatsvinden ergens tussen vandaag en 2023. Een turnaround realiseren heeft historisch gezien immers weinig kans op slagen. De schrijvers van die putopties eisen dan ook logischerwijs een flinke premie voor zulke opties, waardoor de te realiseren winst beperkt is.

There's no such thing as a free lunch.

Roger_de_klusman
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Roger_de_klusman
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roger_de_klusman » 9 maart 2021, 15:07

nyotaimori schreef: ↑9 maart 2021, 10:35 Vreemd genoeg is er (nog) geen e-commerce speler met focus op de gaming sector. GME is zinnens dat 'gat in de markt' op te vullen.
Is er wel een (gat in de) markt voor een tussenschakel?

Toen mijn dochter the Sims wou spelen, heb ik via Origin (van EA) 10 of 20 euro betaald rechtstreeks aan Electronic Arts.
Toen mijn zoon één of andere onnozele skin wou in Fortnite, dan gingen mijn (zijn) eurootjes via Playstation / V-bucks naar Epic Games.
Hoe kan Gamestop daar nu toegevoegde waarde in creëren als tussenschakel buiten een extra kost zijn?

Toen lancering PS5 op het nieuws was, zeiden ze dat dat wellicht één van de laatste consoles zou zijn. Door snelle internetverbindingen zou de rekenkracht bij de ontwikkelaars gehouden worden en thuis heb je dan enkel een abonnement en simpel user interface nodig. Opnieuw weinig mogelijkheden voor een tussenschakel.

nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 9 maart 2021, 15:40

Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 15:07
nyotaimori schreef: ↑9 maart 2021, 10:35 Vreemd genoeg is er (nog) geen e-commerce speler met focus op de gaming sector. GME is zinnens dat 'gat in de markt' op te vullen.

Toen mijn dochter the Sims wou spelen, heb ik via Origin (van EA) 10 of 20 euro betaald rechtstreeks aan Electronic Arts.
Toen mijn zoon één of andere onnozele skin wou in Fortnite, dan gingen mijn (zijn) eurootjes via Playstation / V-bucks naar Epic Games.
Hoe kan Gamestop daar nu toegevoegde waarde in creëren als tussenschakel buiten een extra kost zijn?

Toen lancering PS5 op het nieuws was, zeiden ze dat dat wellicht één van de laatste consoles zou zijn. Door snelle internetverbindingen zou de rekenkracht bij de ontwikkelaars gehouden worden en thuis heb je dan enkel een abonnement en simpel user interface nodig. Opnieuw weinig mogelijkheden voor een tussenschakel.
Da's de kern van de uitdaging waar GME voor staat: niet obsolete worden. We kennen de details van Cohen zijn plan niet (misschien een soort subscription based model alla Netflix?), maar we weten wel dat hij een plan heeft, anders zou hij geen 9 miljoen aandelen gekocht hebben en zou hij zich momenteel niet in de positie van CEO aan het wurmen zijn >:D.

Enkele puntjes:
- Er wordt al jaren gezegd dat fysieke discs dood zijn. Enkele redenen waarom die evolutie mogelijk toch trager gaat als verwacht: het 'verzameling'gevoel (ik heb ook liever een boekenkast i.p.v. een kindle), mogelijkheden tot doorverkoop, geen urenlange downloads voor games van 100 GB in sommige streken, ...
- Een half jaar geleden kwam het nieuws uit dat GME een 'revenue sharing agreement' heeft afgesloten met Microsoft. Op elke Xbox die GME verkoopt, krijgt GME een % van de winst van de aankopen die via dat toestel gebeuren.

Michael Pachter, of Wedbush, detailed how this works:
For example, if a customer signs up for the $15 monthly Xbox Game Pass Ultimate at a GameStop store, we would expect GameStop to receive $1.50 or so from that monthly revenue stream for as long as the customer continues to subscribe. If instead, the customer signs up for Xbox All Access for $35/month, GameStop would share $3.50 per month for 24 months.

GameStop heeft dus blijkbaar dus nog wel voldoende leverage via haar verkoopnetwerk om zulke deals met partijen als Microsoft af te kunnen sluiten... Q4 resultaten eind deze maand zouden misschien al een tipje van de sluier van 'het masterplan' kunnen oplichten.

Fun fact: Ryan Cohen volgt 7 mensen op Twitter, en één van hen is sinds dit weekend... Steam.
Laatst gewijzigd door nyotaimori op 9 maart 2021, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Anamii
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Anamii
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Anamii » 9 maart 2021, 15:47

nyotaimori schreef: ↑9 maart 2021, 15:40
Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 15:07

Da's de kern van de uitdaging waar GME voor staat: niet obsolete worden. We kennen de details van Cohen zijn plan niet (misschien een soort subscription based model alla Netflix?), maar we weten wel dat hij een plan heeft, anders zou hij geen 9 miljoen aandelen gekocht hebben en zou hij zich momenteel niet in de positie van CEO aan het wurmen zijn >:D.

Enkele puntjes:
- Er wordt al jaren gezegd dat fysieke discs dood zijn. Enkele redenen waarom die evolutie mogelijk toch trager gaat als verwacht: het 'verzameling'gevoel (ik heb ook liever een boekenkast i.p.v. een kindle), mogelijkheden tot doorverkoop, geen urenlange downloads voor games van 100 GB in sommige streken, ...
- Een half jaar geleden kwam het nieuws uit dat GME een 'revenue sharing agreement' heeft afgesloten met Microsoft. Op elke Xbox die GME verkoopt, krijgt GME een % van de winst van de aankopen die via dat toestel gebeuren.

Michael Pachter, of Wedbush, detailed how this works:
For example, if a customer signs up for the $15 monthly Xbox Game Pass Ultimate at a GameStop store, we would expect GameStop to receive $1.50 or so from that monthly revenue stream for as long as the customer continues to subscribe. If instead, the customer signs up for Xbox All Access for $35/month, GameStop would share $3.50 per month for 24 months.

GameStop heeft dus blijkbaar dus nog wel voldoende leverage via haar verkoopnetwerk om zulke deals met partijen als Microsoft af te kunnen sluiten... Q4 resultaten eind deze maand zouden misschien al een tipje van de sluier van 'het masterplan' kunnen oplichten.
En de gratis reclame die ze nu krijgen door in het nieuws te komen. Ik denk wel dat iedereen zijn bomma nu wel weet wat gamestop is ...

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door Fakkel » 9 maart 2021, 15:53

Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 15:07 Toen mijn dochter the Sims wou spelen, heb ik via Origin (van EA) 10 of 20 euro betaald rechtstreeks aan Electronic Arts.
Begin ik nu serieus schizofreen te worden? Klinkt als mijn situatie, maar ik herinner me niet ooit een account als Roger aangemaakt te hebben.
Maar idd, ik hecht weinig geloof aan het business model van GME.
Temeer omdat, wars van de vergelijking met boeken, gamen de facto iets is wat niet tastbaar is. Dat gebeurt op een scherm. Stekker uittrekken, scherm zwart. Daar legt elke gamer zich bij neer. Een boekenliefhebber wil nog altijd iets tastbaar in handen hebben. Ooit een e-reader geprobeerd en gezegd ´nee dank je´.

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 9 maart 2021, 16:16

Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 13:17

Ik kan de put optie "GME 20 jan 2023 $ 40,00" kopen aan $17,25. Als ik 1 koop, dan betaal ik $1725.
Dat geeft mij het recht om 100 aandelen GME te verkopen voor $40 tot aan expiratiedatum 20/01/2023.
Als de koers dan $20 is, kan ik voor $2000 op de markt 100 aandelen kopen en verkopen via optie aan $4000. Mijn winst is dan $275 (2000-1725) op inleg $1725 ; =+16%.
Je kan wellicht ook gewoon de put optie terug verkopen voor expiratiedatum en ongeveer dezelfde winst maken. Beetje simpeler zeker.
Als de koers hoger is dan $40, ben ik mijn inleg volledig kwijt.
De winst begint bij koersen lager dan $22,75 ($40 - $17,25).

Ik kan ook een andere put optie "GME 20 jan 2023 $ 95,00" kopen aan $55,50. Als ik 1 koop, dan betaal ik $5550.
Dat geeft mij het recht om 100 aandelen GME te verkopen voor $95 tot aan expiratiedatum.
Als de koers dan $20 is, kan ik voor $2000 op de markt 100 aandelen kopen en verkopen via optie aan $9500. Mijn winst is dan $1950 op inleg $5550; =+35%
Als de koers hoger is dan $95, ben ik mijn inleg volledig kwijt.
De winst begint bij koersen lager dan $39,50 ($95 - $55,5).
Je hebt dan een hoger potentieel winstpercentage terwijl risico op kwijtspelen van volledige inleg kleiner is? Dat is toch niet logisch?

Is er iets verkeerd in mijn logica of is short gaan via kopen van een put optie niet de manier? Verlies kunnen beperken tot je inleg is mijn inziens wel belangrijk.
uw redenering is uist, alleen riskeert u in voorbeeld 1 1725 usd, in voorbeeld 2 5550 usd. Bij optie 1 is een daling tot 40 usd nodig, bij optie 2 is dat maar tot 95.

In voorbeeld 1 rekent u dat de aandelen eindigen op uw strike, in voorbeeld 2 eindigen ze daar 75 usd onder.

Om de risico's, voordelen, nadelen af te wegen, moet je ofwel in euros rekenen ofwel in percentages. U mixt een beetje beiden.

Kortom, in optie 1 is de kans op winst kleiner. U loopt wel minder absoluut financieel risico, maar wel een hoger procentuele kans dat het niks wordt.
Scenario 2 geeft u kansgewijs meer mogelijkheden, maar vraagt daarvoor dus een grotere financiële investering.

Roger_de_klusman
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roger_de_klusman » 9 maart 2021, 17:15

Percentage stond er wel bij maar kom.
Bij $20: scenario 1: +16% (winst vanaf onder $22,75)
Bij $20: scenario 2: +35% (winst vanaf onder $39,50)

Als je 3 stuks van scenario 1 pakt kom je ongeveer op dezelfde inleg als scenario 2.

Ik heb het ook eens berekend bij koers van $2... :)
Bij $2: scenario 1: +120%
Bij $2: scenario 2: +68%
Dan is het omgekeerd. Bij lagere uitoefenprijs heb je meer hefboom als het echt goed verkeerd gaat. Dat is ook een beetje logisch.

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 9 maart 2021, 18:31

Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 17:15 Percentage stond er wel bij maar kom.
Bij $20: scenario 1: +16% (winst vanaf onder $22,75)
Bij $20: scenario 2: +35% (winst vanaf onder $39,50)

Als je 3 stuks van scenario 1 pakt kom je ongeveer op dezelfde inleg als scenario 2.

Ik heb het ook eens berekend bij koers van $2... :)
Bij $2: scenario 1: +120%
Bij $2: scenario 2: +68%
Dan is het omgekeerd. Bij lagere uitoefenprijs heb je meer hefboom als het echt goed verkeerd gaat. Dat is ook een beetje logisch.
Dat was niet wat ik bedoelde. Van pakweg koers 100 naar 20 = -80%. Die heb je nodig voor je winst kan maken met strike 20.
Van pakweg 100 naar koers 95, is maar -5% om op winst te komen.

In scenario 1 heb je dus een daling nodig die 16* zo sterk is als in scenario 2. 5% dalen is frequent, 80% dalen is alleen voor de zeer volatiele dingen.

Soit, als u op daling gokt, moet u de put kopen. Gezien de hoge premies gaat deze zelfs winst opleveren bij beperkte stijging.
Je hoeft geen gelijk te hebben om te winnen hier. Klein beetje ernaast zitten is ook goed.

nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 9 maart 2021, 19:14

Fakkel schreef: ↑9 maart 2021, 15:53
Roger_de_klusman schreef: ↑9 maart 2021, 15:07 Toen mijn dochter the Sims wou spelen, heb ik via Origin (van EA) 10 of 20 euro betaald rechtstreeks aan Electronic Arts.
Begin ik nu serieus schizofreen te worden? Klinkt als mijn situatie, maar ik herinner me niet ooit een account als Roger aangemaakt te hebben.
Maar idd, ik hecht weinig geloof aan het business model van GME.
Temeer omdat, wars van de vergelijking met boeken, gamen de facto iets is wat niet tastbaar is. Dat gebeurt op een scherm. Stekker uittrekken, scherm zwart. Daar legt elke gamer zich bij neer. Een boekenliefhebber wil nog altijd iets tastbaar in handen hebben. Ooit een e-reader geprobeerd en gezegd ´nee dank je´.
Dat er een shift naar digitaal is zal niemand ontkennen. Het tempo waarop die shift zal plaatsvinden, da's een ander paar mouwen om een consensus over te vinden ;D. Bedrijven moeten zich uiteraard aanpassen aan de nieuwe realiteit als ze willen blijven bestaan voor een niet-nichepubliek. De vraag rijst of GME zich zal kunnen aanpassen aan deze veranderende marktomstandigheden, en of er überhaupt een plek voor haar is in de toekomst. In haar huidige vorm allicht niet of slechts beperkt als bediener van nerds en verzamelaars. Er is een richtingverandering van de tanker nodig om zich volledig op e-commerce toe te leggen, en dat zal niet gemakkelijk zijn om te realiseren. Daarvoor is tijd, geld en vooral visie nodig.

Maar nu de clou van de bullthese: er is tijd, geld én visie. De shorters van voor 2021 gokten basically dat GME deze consolecyclus niet zou halen (ze hoopten zelf dat de nieuwe consoles enkel volledig discless zouden zijn) + dat covid en de bijbehorende sluiting van winkels de doodsteek voor het bedrijf zou betekenen, maar dat scenario is in elk geval niet uitgekomen (GME heeft zelfs vervroegd schulden afgelost vorig jaar). Ik denk eigenlijk dat uit Q4 gaat blijken dat ze zwemmen in het geld (waarom schrijven ze anders geen aandelen uit aan deze prijzen of die van eind januari)? Als Cohen de middelen uit de piek van deze cyclus nuttig spendeert en een plaats voor GME kan veroveren in de markt, kan GME over vijf jaar aan 500$ noteren louter op fundamentals. Een serieuze als, doch geen onmogelijke...

Maar al die fundamentele dingen doen er voorlopig weinig toe, want het lijkt er eerder op dat we terug aan het squeezen zijn... Weeral 25% erbij, dat zijn volgens mij niet enkel WSB'ers...

Roger_de_klusman
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roger_de_klusman » 9 maart 2021, 20:03

zao schreef: ↑9 maart 2021, 18:31 Dat was niet wat ik bedoelde. Van pakweg koers 100 naar 20 = -80%. Die heb je nodig voor je winst kan maken met strike 20.
Van pakweg 100 naar koers 95, is maar -5% om op winst te komen.
Juist, daar heb je wel een punt. Er is een procentueel grotere daling nodig.

nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 10 maart 2021, 10:12

Earnings Q4 23 maart AH: aanstippen in de agenda!

GameStop Announces Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Earnings Release Date

GRAPEVINE, Texas, March 09, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- GameStop Corp. (NYSE: GME), today announced that it will report fourth quarter and fiscal year 2020 earnings results after the market closes on Tuesday, March 23, 2021. The company will host an investor conference call at 5:00 pm ET on the same day to review the company’s financial results.

https://investor.gamestop.com/news-rele ... 0-earnings

Fun fact: ze hebben hun omschrijving van 'About GameStop' wat aangepast, ze noemen zichzelf nu een digital-first omni-channel retailer, in plaats van nog een leading specialty retailer gisteren :P

Voorbeurs weer wat hoger voorlopig.

nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 10 maart 2021, 17:41

We beginnen stilaan terug in de regionen te komen waarop de stekker er werd uitgetrokken eind januari... Zit er nog iets in de trukendoos, of worden de shorters deze keer volledig uitgekleed? We zullen het snel weten aan dit tempo...

Misschien wordt de kracht van retail om de markten te bewegen toch wat onderschat: Afbeelding

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 10 maart 2021, 17:49

Wanneer wordt dat helikoptergeld van Biden uitgedeeld? ;)

Anamii
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Anamii
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Anamii » 10 maart 2021, 18:11

jens_dev schreef: ↑10 maart 2021, 17:49 Wanneer wordt dat helikoptergeld van Biden uitgedeeld? ;)
Hopelijk deze week, hier is 50% van de aandelen buiten(verkocht aan 240, 290, 345 ) O0 de rest laten we maar lopen.

nyotaimori
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer nyotaimori
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nyotaimori » 10 maart 2021, 18:46

En de rollercoaster gaat naar beneden. Misschien dan toch GME dat profiteert van de koers met de shelf offering? Een stuiptrekking van de shorters? Een broker dat de koopknop weeral afzet? ;D

Edit: en we een paar minuten later zijn terug waar we begonnen zijn vandaag: van 340$ naar 180$ naar 260$ op een halfuurtje tijd :o . Geen aandeel voor hartpatiënten :D .

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1667 berichten
  • Pagina 102 van 112
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • …
  • 112
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy