GameStop
TIP
Re: GameStop
Noteert ook op Frankfurt. Via Bolero kan ik die alvast kopen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Ik geef toe dat de obligaties een hele mooie risk/reward ratio hebben en ik heb ook getwijfeld om er te kopen, maar ik heb reeds een aanzienlijk pakket aandelen (waarvan ik ook een deel uitleen aan zeer interessante rentes) en -naar mijn mening- zijn de aandelen momenteel nog interessanter omwille van het feit dat je aan geen enkele timing gebonden bent. Als (en dat is een àls) de short squeeze gebeurt zal ik er met mijn aandelen maximaal van profiteren en zonet zie ik genoeg extra value tov de huidige market cap om via de console cycle meer dan 30% extra winst te nemen de komende 12 maanden.
-
anonymous9
Voor degenen met een vennootschap zijn de obligaties natuurlijk zeer interessant. Verliezen indien het toch slecht zou aflopen zijn aftrekbaar, terwijl je cash 30% opbrengt op een jaar.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Heb wat extra nieuws:Poldermol schreef: ↑10 juni 2020, 00:32 Niet echt, die 625 lijkt te wijzen op 'liquiditeit'. Dus 575M in cash en een kredietlijn (onopgenomen) van 50M is ook 625M liquiditeit. Dit gezegd zijnde is uw onderliggende redenering dat de cashstand er goed zal uitzien wellicht correct. Maar ik wou maar even mijn haak erin slaan met het verschil tussen cash en liquiditeit, sorry![]()
"I have been able to confirm that the cash and liquidity guidance of $575M to $625M does not include potential proceeds from sale leasebacks. The sale leasebacks will be disclosed via a filing once they have been executed. In other words, signed contracts may already exist, but they won't be disclosed until executed (closed)."
En de SLB is minstens 50-150M (3 sites : DFW, Canada en Italië als ik me niet vergis). Stel dat 300M van de notes geconverteerd worden en daarna het nieuws van een SLB?.. Fireworks als ze terug aandelen zouden beginnen inkopen.
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
https://www.theverge.com/2020/7/15/2132 ... g-increase
Sony reportedly boosts PS5 production by 50 percent
Sony reportedly boosts PS5 production by 50 percent
Aan welke prijs hebben jullie GameStop aangekocht?
-
WannesDenDopper
- Jr. Member

- Contacteer:
Gemid : 5,13 $ , ik probeer dit nog omlaag te krijgen volgende weken.
groetjes
groetjes
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Take-Two raises sales forecast as videogames get stay-at-home boost:
https://in.reuters.com/article/take-two ... NKCN2500H4
https://in.reuters.com/article/take-two ... NKCN2500H4
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
+12% voor de bel..
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Golden cross. Ik verwacht vuurwerk vandaag.